Chevrolet cruze ja easy driving paketti

Mainostivat viime syksynä kyseistä pakettia mukaan. Kolmen vuoden huollot mukaan maksutta. Täyttä sontaa kun jättivät kertomatta että se ei koske kuin tiettyjä huolto toimenpiteitä. Siis jos sulla polttimo tai joku muu kuluva osa on vaihdon tarpeessa niin maksattavat sen sulla. Olis sitten senkin voineet kertoa mainoksessaan et sulle kumminkin tulee kuluja niiden kolmen vuoden aikana huolloista. Auto kyllä hyvä mut huijauksen maku tulee ja seuraavaksi merkki vaihtuu !

9

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wertrew

      http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288480226773.html

      45 tkm aikana ei pitäisi mitään kuluvia osia joutua vaihtamaan.

      Polttimot eivät kuulu takuuseen ja niiden vaihto on kaikilla merkeillä ollut itse maksettava. Siksi olen aina hakenut polttimot varaosaliikkeestä ja vaihtanut itse. Yleensä ne maksavat noin euron ja ajovalopolttimo kympin.

      • tojohojo

        Ainoastaan Toyotalla vaihdetaan polttimot takuuseen.


      • Ex toyotisti
        tojohojo kirjoitti:

        Ainoastaan Toyotalla vaihdetaan polttimot takuuseen.

        Ei muuten vaihdeta!!
        Tai vaihdetaan toki, mutta Se maksaa!!


    • Ei Easy Drivingia

      "Chevrolet-auton ostaja saa autoonsa ostohintaan sisältyvinä kaikki kolmen vuoden määräaikaishuollot (3 kappaletta), renkaiden kausivaihdot sekä huoltojen ja mahdollisten korjausten ajaksi sijaisauton ilman ylimääräisiä kuluja. Huoltoihin sisältyvät niin työn osuus kuin osatkin."

      Minulla ei Easy Drivingia ole, joten en ole nähnyt, mitä sopimuksessa sanotaan. Iltiksen artikkelissa puhutaan vain määräaikaishuolloista.

    • 45tkm

      >>45 tkm aikana ei pitäisi mitään kuluvia osia joutua vaihtamaan
      Oikeassa olet. Jos alle 45tkm ajettuun autoon pitäisikin vaihtaa joku kuluva osa niin sen täytyy mennä uuden auton takuuseen joka on easydriving 3v paketissa.

      • wertrew

        Ei niin, ja jos maahantuojalla olisi ollut vähän pelisilmää, olisi polttimonvaihdotkin voinut lisätä sopimukseen. Ei ehkä tullut kenelläkään edes mieleen.


    • hohhoijaa

      Joo ja polttoainettakin kuluu ja saattaa tankki tyhjetä kolmen vuoden aikana. Sen täyttöäkään ei taida saada huollossa ilmaiseksi.

      • Tiedetään kyllä

        Nämä ovat näitä korealaisia huijaustakuu autoja, joissa kaikki rajataan takuun ulkopuolelle ja maksatetaan korkojen kera asiakkailla.


      • bensaa tankkiin
        Tiedetään kyllä kirjoitti:

        Nämä ovat näitä korealaisia huijaustakuu autoja, joissa kaikki rajataan takuun ulkopuolelle ja maksatetaan korkojen kera asiakkailla.

        Joo, pitäisi erikseen mainta jos bensa ei kuulu huoltosoppariin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe