Ostaisin Fretin

Ellu

Tarjoaisin alle vuoden ikäiselle Fretti pojalle hyvän kodin..
Mielellään Oulu,Kajaani,kuopio läheisyydestä..

13

1127

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellu

      Kyselepäs tuolta jolla on nimim. ...hilleri...

    • Hellu

      siis jossa lukee pelkkä hilleri, sori menin sekaisin

      • hilleri

        mulla on edelleen fretit myytävänä, mutta ovat kyllä Helsingissä eivätkä siis lähelläkään tuota kyselijän aluetta.


      • Heidi
        hilleri kirjoitti:

        mulla on edelleen fretit myytävänä, mutta ovat kyllä Helsingissä eivätkä siis lähelläkään tuota kyselijän aluetta.

        juu, kyl minä sen tiedän mutta aina ei voi löytää sieltä mistä etsii... eli joskus on tehtävä uhraus mikäli moisen öttiäisen haluaa.


      • Heidi
        Heidi kirjoitti:

        juu, kyl minä sen tiedän mutta aina ei voi löytää sieltä mistä etsii... eli joskus on tehtävä uhraus mikäli moisen öttiäisen haluaa.

        en minä millään pahalla suositellu!! Tiedän vain koska itse olen yrittänyt nyt 5 kk löytää täältä rovaniemen lähistöstä frettiä... näyttää siltä että tulee minullakin eteläreissu jos meinaan fretin laittaa. Sinun kanssahan meilailinkin tuossa vastikään... =)


      • hilleri
        Heidi kirjoitti:

        en minä millään pahalla suositellu!! Tiedän vain koska itse olen yrittänyt nyt 5 kk löytää täältä rovaniemen lähistöstä frettiä... näyttää siltä että tulee minullakin eteläreissu jos meinaan fretin laittaa. Sinun kanssahan meilailinkin tuossa vastikään... =)

        Joo, en minä millään pahalla sitä ottanutkaan enkä pahalla vastannutkaan. Ajattelin vaan infota että itse olen aika kaukana siitä mistä tuo ellu frettiä etsii. Kyllä tässä itsekin olen valmis ainakin yrittämään saada kyytiä kauemmas jos jostain kauempaa ostaja löytyy ellei läheltä löydy ja ellei sitten kukaan lähde kauempaa hakemaan.


      • Tiitu
        hilleri kirjoitti:

        Joo, en minä millään pahalla sitä ottanutkaan enkä pahalla vastannutkaan. Ajattelin vaan infota että itse olen aika kaukana siitä mistä tuo ellu frettiä etsii. Kyllä tässä itsekin olen valmis ainakin yrittämään saada kyytiä kauemmas jos jostain kauempaa ostaja löytyy ellei läheltä löydy ja ellei sitten kukaan lähde kauempaa hakemaan.

        asun rovaniemellä ja näin suloisen fretin akvaariosopissa muutama viikko sitten... lisäksi olen nähnyt myydään ilmoituksen kansankadun eläinkaupassa... luultavasti fretti on jo myyty akvaariosopista... onnea etsintään! fretit ovat suloisia! :)


    • t.k

      Hei! Ainakin kuopion akvaario sopissa oli vähän aikaa sitten myynnissä fretti!

      • t.k

        Niin ja varkauden eläinkaupassa myös niitä aina on tai ainakin varmaan hommaavat äkkiä!


      • viivi_76
        t.k kirjoitti:

        Niin ja varkauden eläinkaupassa myös niitä aina on tai ainakin varmaan hommaavat äkkiä!

        missään nimessä ei frettiä eläinkaupasta vaan ostakaa se asiansa osaavalta kasvattajalta.


    • jk

      onko tämä söpöliini mennyt? asun kemissä-.

    • agupapbwmgwhwauo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe