Ostaisin Fretin

Ellu

Tarjoaisin alle vuoden ikäiselle Fretti pojalle hyvän kodin..
Mielellään Oulu,Kajaani,kuopio läheisyydestä..

13

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellu

Kyselepäs tuolta jolla on nimim. ...hilleri...

• Hellu

siis jossa lukee pelkkä hilleri, sori menin sekaisin

• hilleri

mulla on edelleen fretit myytävänä, mutta ovat kyllä Helsingissä eivätkä siis lähelläkään tuota kyselijän aluetta.

• Heidi
        hilleri kirjoitti:

mulla on edelleen fretit myytävänä, mutta ovat kyllä Helsingissä eivätkä siis lähelläkään tuota kyselijän aluetta.

juu, kyl minä sen tiedän mutta aina ei voi löytää sieltä mistä etsii... eli joskus on tehtävä uhraus mikäli moisen öttiäisen haluaa.

• Heidi
        Heidi kirjoitti:

juu, kyl minä sen tiedän mutta aina ei voi löytää sieltä mistä etsii... eli joskus on tehtävä uhraus mikäli moisen öttiäisen haluaa.

en minä millään pahalla suositellu!! Tiedän vain koska itse olen yrittänyt nyt 5 kk löytää täältä rovaniemen lähistöstä frettiä... näyttää siltä että tulee minullakin eteläreissu jos meinaan fretin laittaa. Sinun kanssahan meilailinkin tuossa vastikään... =)

• hilleri
        Heidi kirjoitti:

en minä millään pahalla suositellu!! Tiedän vain koska itse olen yrittänyt nyt 5 kk löytää täältä rovaniemen lähistöstä frettiä... näyttää siltä että tulee minullakin eteläreissu jos meinaan fretin laittaa. Sinun kanssahan meilailinkin tuossa vastikään... =)

Joo, en minä millään pahalla sitä ottanutkaan enkä pahalla vastannutkaan. Ajattelin vaan infota että itse olen aika kaukana siitä mistä tuo ellu frettiä etsii. Kyllä tässä itsekin olen valmis ainakin yrittämään saada kyytiä kauemmas jos jostain kauempaa ostaja löytyy ellei läheltä löydy ja ellei sitten kukaan lähde kauempaa hakemaan.

• Tiitu
        hilleri kirjoitti:

Joo, en minä millään pahalla sitä ottanutkaan enkä pahalla vastannutkaan. Ajattelin vaan infota että itse olen aika kaukana siitä mistä tuo ellu frettiä etsii. Kyllä tässä itsekin olen valmis ainakin yrittämään saada kyytiä kauemmas jos jostain kauempaa ostaja löytyy ellei läheltä löydy ja ellei sitten kukaan lähde kauempaa hakemaan.

asun rovaniemellä ja näin suloisen fretin akvaariosopissa muutama viikko sitten... lisäksi olen nähnyt myydään ilmoituksen kansankadun eläinkaupassa... luultavasti fretti on jo myyty akvaariosopista... onnea etsintään! fretit ovat suloisia! :)

• t.k

Hei! Ainakin kuopion akvaario sopissa oli vähän aikaa sitten myynnissä fretti!

• t.k

Niin ja varkauden eläinkaupassa myös niitä aina on tai ainakin varmaan hommaavat äkkiä!

• viivi_76
        t.k kirjoitti:

Niin ja varkauden eläinkaupassa myös niitä aina on tai ainakin varmaan hommaavat äkkiä!

missään nimessä ei frettiä eläinkaupasta vaan ostakaa se asiansa osaavalta kasvattajalta.

• jk

onko tämä söpöliini mennyt? asun kemissä-.

• agupapbwmgwhwauo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7423
    2. 79
      4964
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4839
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4248
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      9
      3028
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2669
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2561
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2219
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2201
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1830
    Aihe