paras suudelma

separas

Minä koin parhaan suudelman vähän aikaa sitten. Oltiin oltu ekoilla treffeillä ja kun oli aika sanoa toisillemme moikat ni hän halasi minua ja suuteli hennosti minun postkipäätäni ja siirty suukotellen kohti huulia. Sitten rauhallisesti ja hellästi pussattiin, käännettiin päitämme ja pussattiin rauhallisesti uudestaan. Tämän jälkeen tuli vähän rajummat pusut ja kieli mukaan. Samalla hänen kädet vaeltelivat pitkin selkääni ja peppua. Oli niin intohimonen suudelma, että ihan kostu ja ihan ekaa kertaa mulla niin käy pelkästä suutelemisesta.
Saattaa tosin olla että tää johtuu myös siitä, että edellinen pusupartneri oli varmaankin huonoin, mitä minulla on ollut.
Harmittelen, ettei tämä ollut minu ensisuudelmani :/

Millaisia kokemuksia teillä on?

3

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • first kiss

Tässä viimeviikonloppuna oli elämäni paras suukko.

Pelattiin kavereiden kesken totuutta ja tehtävää jossa oli kokoajan tehtäviä joissa piti pussata huulille. Yksi todella söpö kundi sai tehtäväkseen pussata minua.

Poika tuli mukisematta suorittamaan tehtäväänsä ja se oli jotain niin käsittämättömän ihanaa. Se oli hellää mutta samalla kiihkeää.:)

Elinikäiset muistot tuosta jää, ensisuudelma kun oli:)))

• Audrey

Paras suudelmani on ollut aina kun olen suudellut nykyisen sekä ensimmäisen jätkäkaverini kanssa. Ei siis jokainen ole ollut niitä parhaimpia, mutta jokainen on ollut ihana ja täydellinen. Niitä parhaimpia suudelmia on useampi, mutta kaikki on tämän saman jätkän kanssa koettu. Tässäkin tapauksessa oikea rakkaus vie, ja ylittää kaikki muut kokemukset. ^^

• Rakastunut <3

Itse olin viime lomalla, etelässä, ja lähdin tapaamaan yhtä tyttöä, oon tykänny siitä jo pitkään... Olimme kaupungilla, ja kävimme foorumissa, ja mentiin siitä foorumin taakse semmoselle kujalle ja kateltii ikkunoita joissa oli koristeita ja muita... pysähdyin ja otin tyttöä käsistä kiinni ja halasin tätä kun "lopetin" halaamisen suutelin häntä... sitä ei voi kuvailla, se oli ihanaa!!.3 Olin lähellä pyörtyä kun hän ei torjunut minua.... Ja niin olemme nyt yhdessä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe