Poistin hanhikin varjoisasta paikasta lauta-aidan vierestä ja istutin sen keraamiseen ruukkuun, jossa kesällä kasvoi petunioita. Ruukun pohjalla on muovinpala ja muutama pieni kivenmurikka. Kasvi on nyt aurinkoisessa paikassa. MItä luulette kestääkö se talven yli tuossa ruukussa?
Entä pitäisikö se leikata nyt vai vasta keväällä? Maassa kasvavan olen yleensä leikannut vasta keväällä. Minkä mittaiseksi leikkaan? Nyt on noin metrin korkuinen, harva pensas.
Kiitos jo etukäteen vastauksesta.
Pensashanhikin uudelleen istutus ja leikkaus?
3
1931
Vastaukset
- poltinkarva
Yhtäkään kasvia ei pidä laittaa talveksi ruukkuun. Istuta hanhikki maahan, jos haluat hanhikin olevan elossa keväällä.
- vanhempi henkilö
Kiitos vastauksestasi, tein työtä käskettyä ja istutin hanhikin tänään maahan. Alunperin käytin ruukkua, koska ajattelin etten jaksa siirtää raskasta ruukkua minnekään. Vierittämällä sain sen väliaikaiseen "piiloon". Jospa ensi kesänä joku ystävistäni auttaisi siirtämään sen helpompaan paikkaan.
Kertoisitko vielä pitäisikö hanhikkia leikata nyt uudelleenistutuksen yhteydessä vaiko vasta keväällä? - poltinkarva
vanhempi henkilö kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, tein työtä käskettyä ja istutin hanhikin tänään maahan. Alunperin käytin ruukkua, koska ajattelin etten jaksa siirtää raskasta ruukkua minnekään. Vierittämällä sain sen väliaikaiseen "piiloon". Jospa ensi kesänä joku ystävistäni auttaisi siirtämään sen helpompaan paikkaan.
Kertoisitko vielä pitäisikö hanhikkia leikata nyt uudelleenistutuksen yhteydessä vaiko vasta keväällä?Minä en yleensä leikkele kasvejani. Odottele nyt ainakin kevääseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822