Eli ihan ekaks vaikka Grease onkin vanha elokuva se on aivan loistava ja näyttelijät ovat ylivertaisia! Ja tiedän ettette voi ikinä uskoa että nämä sanat tulevat 13-vuotiaan (itseni) suusta! Mutta asiaan...: Tietääkö joku missä olisi nämä Greasessa esiintyvät biisit netissä? Haluan kuunnella niitä kokoajan ja laulaminenkin on ihanaa! Vastailkaa joko tänne tai suoraan sähköpostiin! Kiitos jo etukäteen!=)
Vastaukset 7
- Grease-fani
Mä en tiedä niistä musiikeista..sorry..=(
Mut siinä sä oot oikees et Grease on hyvä! Nyt lauantaina tulee Grease 2 jossa on eri näyttelijät..en usko et se on sen parempi mut katon sen silti...eihän sitä ikinä tiedä!=)
Danny ja Sandy rulettaa!!!!!! - Auli Avulias
Grease soundtrack löytyy kokonaisuudessaan kuunneltavaksi osoitteesta: www.smashitsusa.com
ja siellä kun on se "song" etsintä niin vaihdat sen "album" ja näpyttelet Grease niin se tulee sieltä automaattisesti. Ja ihan ilmaiseksi voi sieltä kuunnella kaikkea!- Raquel
Tuli molemmat katsottua. IMDB:ssa Grease II kuuluu (tämän hetkisen tilanteen mukaan) 100 maailman huonoimman leffan joukkoon, siis niiden mielestä, jotka ovat äänestäneet IMDB:ssä. Olen aika yllättynyt siitä huumorintajuttomuudesta mitä ihmiset ovat osoittaneet Grease II:sta kohtaan. Minun mielestäni se on parhaimpia parodioita, joita koskaan on tehty mistään leffasta (niin - siis onhan se parodia alkuperäisestä Greasesta, näin minä ainakin sen koin ja nauroin makeasti. Greasessa (siis alkuperäisessä) on pari ihan kivaa biisiä. Ehkä näyttelijät olisivat voineet olla nuorempia.
- greasefani<3
Youtubesta tietty ^^
- Minävainseolen
Mikä on Dannyn roolissa esiintynyt tai siis mikä sen oikee nimi on ?
- john travolt
youtubest eli kirjotetaan youtube
- Miumiu c:
Tietääkö joku, että mistä tän elokuvan näkis, kun en mielelläni tilais ?/: Siis suomeks tekstitettynä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591551- 261184
- 851048
- 42857
- 65826
- 92784
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15749Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115686
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �144614- 4612
- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19556
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t74547- 44538
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487