Grease-elokuva

Grease-musikaalissa esiinty...

Eli ihan ekaks vaikka Grease onkin vanha elokuva se on aivan loistava ja näyttelijät ovat ylivertaisia! Ja tiedän ettette voi ikinä uskoa että nämä sanat tulevat 13-vuotiaan (itseni) suusta! Mutta asiaan...: Tietääkö joku missä olisi nämä Greasessa esiintyvät biisit netissä? Haluan kuunnella niitä kokoajan ja laulaminenkin on ihanaa! Vastailkaa joko tänne tai suoraan sähköpostiin! Kiitos jo etukäteen!=)

7

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grease-fani

Mä en tiedä niistä musiikeista..sorry..=(
      Mut siinä sä oot oikees et Grease on hyvä! Nyt lauantaina tulee Grease 2 jossa on eri näyttelijät..en usko et se on sen parempi mut katon sen silti...eihän sitä ikinä tiedä!=)
      Danny ja Sandy rulettaa!!!!!!

• Auli Avulias

Grease soundtrack löytyy kokonaisuudessaan kuunneltavaksi osoitteesta: www.smashitsusa.com
      ja siellä kun on se "song" etsintä niin vaihdat sen "album" ja näpyttelet Grease niin se tulee sieltä automaattisesti. Ja ihan ilmaiseksi voi sieltä kuunnella kaikkea!

• Raquel

Tuli molemmat katsottua. IMDB:ssa Grease II kuuluu (tämän hetkisen tilanteen mukaan) 100 maailman huonoimman leffan joukkoon, siis niiden mielestä, jotka ovat äänestäneet IMDB:ssä. Olen aika yllättynyt siitä huumorintajuttomuudesta mitä ihmiset ovat osoittaneet Grease II:sta kohtaan. Minun mielestäni se on parhaimpia parodioita, joita koskaan on tehty mistään leffasta (niin - siis onhan se parodia alkuperäisestä Greasesta, näin minä ainakin sen koin ja nauroin makeasti. Greasessa (siis alkuperäisessä) on pari ihan kivaa biisiä. Ehkä näyttelijät olisivat voineet olla nuorempia.

• greasefani<3

Youtubesta tietty ^^

• Minävainseolen

Mikä on Dannyn roolissa esiintynyt tai siis mikä sen oikee nimi on ?

• john travolt

youtubest eli kirjotetaan youtube

• Miumiu c:

Tietääkö joku, että mistä tän elokuvan näkis, kun en mielelläni tilais ?/: Siis suomeks tekstitettynä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2775
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      431
      2329
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      22
      2185
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2050
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      138
      1723
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1246
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1164
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe