Ei kunnon kebabia koko kuopiossa..

Kebabking

Eli oon ny puolisen vuotta asustellut kuopiossa ja voin kertoa teille että suomen suurimpien kaupunkien rinnalla kebab liha vertailussa kuopio on surkea. Joka paikassa sitä samaa sitkeää kebab lihaa. Vai onko minulla jäänyt joku kunnon kebab paikka vielä käymättä? Nyt en muuta mieleipiteitä kaipaa kuin kebab lihan laadusta, onko täällä missään jotain muuta kuin sitä sitkeää vaaleaa kebab lihaa?

75

9788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gegex

      Greenhouse Kuninkaankadulla. Suosittelen.

    • 2+5=

      Pub Karhunpesä Petosella.

    • xxdry5
    • hoe mun nimee.

      itse suosittelen minun 20cm kepakkoa anaaliin runsaalla majoneesilla.

    • köse

      No greenhousessa ehkä kaupungin huonointa kebabia, ainakin mitä olen siellä erehtynyt käymään muutaman kerran...

    • 20+2

      Tuskin olet kerinnyt käydä jokaisessa kebab-paikassa Kuopiossa puolessa vuodessa trolli.

      • kebabking

        Joo, en olekkaan varmasti jokaisessa kebab paikassa käynyt! Sen takiahan tulin tänne kyselelemään että missä on hyvää kebab lihaa, kun noissa seitsämässä paikassa olen käynyt jokaisessa on ollut kebab liha ihan samaa vaaleaa ja sitkeää spurgu kebabia... Aika heikolta näyttää että muutkaan paikat poikkeusta tekee, ku ei kukaan pahemmin ole ainakaan vielä mitään paikkaa kehunut...


    • ahhah21

      Noutopizzeria Petosella.
      Niillä on joku oma systeemi sen lihan suhteen, eli on täysin eri kamaa mitä on yleensä näissä kebabmestoilla. Parasta kebabbia mitä olen sumessa syönyt.

    • Durans

      Duran's Niiralassa .

    • tura2

      Joo, Duran's ja se tulisin vaihtoehto tai sitten Marmara Haapaniemenkadulla.

    • Kepappia kitusiin

      Amore Special Kauppakadulla!

    • kyä näi o

      Lidlin pakastealtaasta saa varsin maittavaa kebablastua.

      • Petospete

        Kuopion kaikki kebab-paikat taitavat hakea kebablastunsa Lidlistä. Sen verran surkeita annoksia täältä löytyy. Hinta on kyllä viilattu huippuunsa niinkuin "mualimannavalla" kaapunnissa kuuluukin.


      • heheheheheee
        Petospete kirjoitti:

        Kuopion kaikki kebab-paikat taitavat hakea kebablastunsa Lidlistä. Sen verran surkeita annoksia täältä löytyy. Hinta on kyllä viilattu huippuunsa niinkuin "mualimannavalla" kaapunnissa kuuluukin.

        Joku trolli taas ryöminyt näppäimistön ääreen. Keksi parempi trollaus.


    • Mittee sitää ny Kuop
      • 2+6^2=38

        Kävin kesälomalla useassa kebab-mestassa ja Duran's oli pohjanoteeraus. Tilasin pitakebabin. Lihaköntsä oli lämmitetty mikrossa ja se oli keskeltä kylmää ja vetistä. Jäi muuten syömättä.
        Pienen otoksen perusteella Petosen Noutopizzeria oli ylivoimaisesti paras, ainakin pitakebabin suhteen.


    • mau222

      kuopiossa vajaan 10v asuneena olen op:n kanssa samaa mieltä. ei täältä kunnon kedappia saa. en ole löytänyt vielä yhtään paikkaa jossa tekisi mieli syödä kebua. pitsat on hyviä monessakin paikassa tosin...

    • Puolikiero_savolaine

      Voe pojan kottaraiset, kun nyt puhutta vasten parempata tietoa. Subjektiiviset kokemuksenne eivät ole päässeet vielä parhaimmiston tasolle.

      On totta, että suurimassa osassa Kuopion kebab-mestoissa tarjoillaan huonoa lihaa. Greenhousessa ne on ihan ok, mutta löytyy yksi ja oikea, se jossa kebab on oikeasti hyvää:

      Duran`s. Hieman kalliimpaa kuin muualla, mutta minä ainakin maksan muutaman euron ylimääräistä, jos tietää saavansa laatua. Liha on mehevää ja hyvää. Duran`s voitti muistaakseni v. 2005 Suomen parhaan kebabin palkinnon, joten lienee turha mussuttaa vertailuista muihin kaupunkeihin.

      Mene Duransiin, tilaa kebab tulisella kastikkeella and that`s it.

      • kiristelya

        Duran'silla on kyllä hyvä sissimarkkinointiosasto. Jollain käsittämättömällä kikkailulla se oli saatu sen kebabilla.com:n listojen kärkeen kuopiossa. Nyt se sitten on valittu Suomen parhaaksi?

        Ruoka ei eroa normaalista 4 euron kebabista mitenkään.


      • Puolikiero_savolaine
        kiristelya kirjoitti:

        Duran'silla on kyllä hyvä sissimarkkinointiosasto. Jollain käsittämättömällä kikkailulla se oli saatu sen kebabilla.com:n listojen kärkeen kuopiossa. Nyt se sitten on valittu Suomen parhaaksi?

        Ruoka ei eroa normaalista 4 euron kebabista mitenkään.

        Johtuu ravintolan hyvästä maineesta ja ruoasta. Ja toisaalta ko. lafka on toiminut täällä jo pitkään.

        No käy katsomassa kunniataulua paikan päällä, epäilevä Tuomas.

        Ja käy testaamassa kebab ennen kuin kirjoittelet nuita älyttömyyksiä tänne.


      • Otta kikkarakarvalla
        Puolikiero_savolaine kirjoitti:

        Johtuu ravintolan hyvästä maineesta ja ruoasta. Ja toisaalta ko. lafka on toiminut täällä jo pitkään.

        No käy katsomassa kunniataulua paikan päällä, epäilevä Tuomas.

        Ja käy testaamassa kebab ennen kuin kirjoittelet nuita älyttömyyksiä tänne.

        Jokos tuolla Niiralassa voi maksaa pankkikortillakin?
        Hieman aina epäilen paikkoja missä kelpaa vain käteinen ja kassakoneesta, juuri silloin, kuittinauha lopussa. Käytiin tuolla jokunen vuosi sitten porukalla siirtämässä nälkää hetken eteen päin. Kovin suureksi nautinnoiksi en tuota kuitenkaan nostaisi.

        Lähin neljän "tähden" kebab-house taitaa Niiralastakin katsoen löytyä maakunnan etelärajalta:
        http://www.kebabille.com/arvostelut/ravintola.php?rid=391

        ;)


      • Puolikiero_savolaine
        Otta kikkarakarvalla kirjoitti:

        Jokos tuolla Niiralassa voi maksaa pankkikortillakin?
        Hieman aina epäilen paikkoja missä kelpaa vain käteinen ja kassakoneesta, juuri silloin, kuittinauha lopussa. Käytiin tuolla jokunen vuosi sitten porukalla siirtämässä nälkää hetken eteen päin. Kovin suureksi nautinnoiksi en tuota kuitenkaan nostaisi.

        Lähin neljän "tähden" kebab-house taitaa Niiralastakin katsoen löytyä maakunnan etelärajalta:
        http://www.kebabille.com/arvostelut/ravintola.php?rid=391

        ;)

        Mainstream on mainstream, Duran`sissa käykin vain nautiskelijat eri yhteiskunnan osista. Mm. poliisit vierailevat usein siellä maittavalla ja ruokaisalla kebabilla. Ei sinne tarvitakaan hirveästi sakkia, katsos kantikset (itse vuodesta 2004 alkaen) pitävät mestaa pystyssä nätisti. Eli se siitä sinun kebabille.comista ;)!

        Minusta on jopa loukkaavaa verrata laadukasta ja perinteikästä kebabmestaa johonkin tuppukylän pikku-pizzeriaan! Hyi! Olikos siellä meriittiä, mm. palkintoja kuten Duran`sill? Once again: ;) .

        Ahaa, omaat siis kokemuksen, joskin pienen sellaisen, paikasta! Noh, mikäs oli kebabissa vikana? KAIKKI, joiden olen kuullut käyvän siellä, ovat jääneet vakkareiksi.

        Voi maksaa nykyään persaukisetkin electroneillaan.


      • kiristelya
        Puolikiero_savolaine kirjoitti:

        Johtuu ravintolan hyvästä maineesta ja ruoasta. Ja toisaalta ko. lafka on toiminut täällä jo pitkään.

        No käy katsomassa kunniataulua paikan päällä, epäilevä Tuomas.

        Ja käy testaamassa kebab ennen kuin kirjoittelet nuita älyttömyyksiä tänne.

        Olen testannut. Useita kertoja.
        Kebab siellä on täysin samaa kuin muissa kuitittomissa mestoissa.
        Sen pitsakastikkeen makuisen "kastikkeen" osaan minä itsekkin kaataa puolihaaleen lidlin pakastekebabin päälle (tälle se maistu vuonna 2011 tms kun kävin siellä viimeksi).

        Varmaan joku päivä käyn siellä taas.


    • Otta kikkarakarvalla

      Missähän paikassa olet käynyt vuodesta 2004, kun Duran Duran on ytj:n mukaan rekisteröity 2007, vai liekkö heittänyt viimeksi kupit tuona vuonna?
      En muuten mistään internietistä löytänyt mainintaa Duranin kebab-puodista, missä sitä olisi mainittu jossain palkittujen luokassa. Ihan pelkän Kity-lehden lukijaäänestyksen tuloksen takia ei viitti Niiralaan(kaan) asti lähteä.

      Tuo oma ruokailu oli jossain keväällä 2011. Lauantaina oltiin siinä likellä isommalla porukalla (7-8 henk.) eikä hätäpäissämme keksitty muuta paikkaa uhkaavan nälän torjumiseen kuin tuo Duranin roiskeläppäpuoti. No kortti ei käynyt, eli pummailimme toisiltamme rahaa evääseen. Kebab valmistui iloinen "blinggggg" - äänen saattelemana, pitsassa taas täytepuoli oli hieman vajavainen eikä pohjaa oltu ainakaan liialla kuumuudella kidutettu.

      Omakohtaisesti parhaan kebabin Kuopiossa olen saanut joskus 2002, kun Foodi aloitteli siinä Kauppakadulla. Niissä annoksissa oli kokoa eikä makukaan niin huono ollut. Nyttemmin sekin on kuulemma mennyt aika onnettomaksi touhuksi.

      • Puolikiero_savolaine

        "Missähän paikassa olet käynyt vuodesta 2004, kun Duran Duran on ytj:n mukaan rekisteröity 2007, vai liekkö heittänyt viimeksi kupit tuona vuonna?"

        Duran`sissa. Niinpä näkyy olevan, joten liekö käynyt noin vai onko yhtiötä järjestelty muuten uudestaan. Mene ja tiedä, mutta jos epäilet Duran`sin toiminnan alkaneen vasta v. 2007, huomaa ettet tiedä asiasta juuri yhtään mitään.

        "En muuten mistään internietistä löytänyt mainintaa Duranin kebab-puodista, missä sitä olisi mainittu jossain palkittujen luokassa."

        En minäkään. Kaikkea ei katsos ole internetissä, ei edes iso-ukkini hevostunnustusta männä vuosilta. Mutta jos epäilet sanojani, niin käy ihmeessä paikan päällä poikkeamassa ja toteamassa tilanne.

        "No kortti ei käynyt, eli pummailimme toisiltamme rahaa evääseen. Kebab valmistui iloinen "blinggggg" - äänen saattelemana, pitsassa taas täytepuoli oli hieman vajavainen eikä pohjaa oltu ainakaan liialla kuumuudella kidutettu."

        No tuo nyt on valhe, oikia varkahan valhe! Duransissa ei koskaan lämmitellä mikrossa kebabeja, vaan aina kaavitaan tuore ja mojova liha irti ansaitulle lounaalle/illalliselle.

        Kova olet mustamaalaamaan, mutta minä luulen, että omistajalla on ollut sen verran pelisilmää, että on katsonut roskasakin lampsivan ovesta sisään ja päättänyt, että se oli näiden hampuusien viimeinen vierailu arvon Duran`sissa.

        Ei helmiä sioille.

        Kuopiossa ei ole montaa pizzeriaa, joka olisi ollut pystyssä yli 10 vuotta. Duran`s on yksi niistä ja huolimatta sinun halpamaisista syytöksistä, se kertoo paljon paikan tasosta.


    • 17+16>32

      "Duransissa ei koskaan lämmitellä mikrossa kebabeja, vaan aina kaavitaan tuore ja mojova liha irti ansaitulle lounaalle/illalliselle.

      Kova olet mustamaalaamaan, mutta minä luulen, että omistajalla on ollut sen verran pelisilmää, että on katsonut roskasakin lampsivan ovesta sisään ja päättänyt, että se oli näiden hampuusien viimeinen vierailu arvon Duran`sissa."

      Minäkin kuuluin ilmeisesti myös tuohon roskasakkiin, kun eräänä heinäkuun lauantaina kävin paikkaa testaamassa.
      En ole koskaan saanut mistään muualta kylmää kebabia.

      Kyseisen paikan laatu oli paljon parempi viime vuosikymmenellä.

      • Puolikiero_savolaine

        Kyllä oli järkyttävä väite! Ei, ei ja ei.

        Voi hellanluuteli, jos nyt vakavissaan puhutaan, niin jos olet saanut kylmää ruokaa, niin olisit tehnyt reklamaation. Olen varma, että olisi asia korjattu. Kait sitä virheitä sattuu jokaiselle.

        Älä anna yhden huonon tuurin sokaista sinua maakunnan parhailta makuelämyksiltä.


      • Otta kikkarakarvalla
        Puolikiero_savolaine kirjoitti:

        Kyllä oli järkyttävä väite! Ei, ei ja ei.

        Voi hellanluuteli, jos nyt vakavissaan puhutaan, niin jos olet saanut kylmää ruokaa, niin olisit tehnyt reklamaation. Olen varma, että olisi asia korjattu. Kait sitä virheitä sattuu jokaiselle.

        Älä anna yhden huonon tuurin sokaista sinua maakunnan parhailta makuelämyksiltä.

        Juu valetta täytyy näiden puheiden olla. Omalla kohdalla voipi koko seurue vahvistaa tuon että kyllä se "blingggg" tuli siitä kebabin "valmistamisesta". Lihavarras oli nimittäin tyhjä kun paikalle menimme. Tuota silloin aprikoimme, että olisiko johtunut siitä, että menimme heti kun paikkaan sisään pääsi ja olisi vielä ollut vähän valmistelut kesken, mutta hyvä nyt tietää, että kaikki oli ihan ok. Kuvittelimme vaan tuon.


      • Puolikiero_savolaine
        Otta kikkarakarvalla kirjoitti:

        Juu valetta täytyy näiden puheiden olla. Omalla kohdalla voipi koko seurue vahvistaa tuon että kyllä se "blingggg" tuli siitä kebabin "valmistamisesta". Lihavarras oli nimittäin tyhjä kun paikalle menimme. Tuota silloin aprikoimme, että olisiko johtunut siitä, että menimme heti kun paikkaan sisään pääsi ja olisi vielä ollut vähän valmistelut kesken, mutta hyvä nyt tietää, että kaikki oli ihan ok. Kuvittelimme vaan tuon.

        Luulen uskovani, mistä "bling"-ääni kuului. Teidän feikki-korut ja lökäpöksyt ovat saaneet omistajassa aikaan sinällään inhimillisen primitiivisen reaktion ja hän on pari kertaa täräyttänyt mikrolla tuon kuuluisan jenkki-räppäri-äänen. Bling, bling vuan!

        No joo, mielipiteeseen olette oikeutettuja, puolivitsillä minä kiihkoilen täällä. Mutta kebabia on tullut syötyä ympäri Suomen muata ja vähän ulkomaillakin, ja silti minun mittareilla Duran`s on paras. Muiden kebab on vaan erilaista.


      • Otta kikkarakarva
        Puolikiero_savolaine kirjoitti:

        Luulen uskovani, mistä "bling"-ääni kuului. Teidän feikki-korut ja lökäpöksyt ovat saaneet omistajassa aikaan sinällään inhimillisen primitiivisen reaktion ja hän on pari kertaa täräyttänyt mikrolla tuon kuuluisan jenkki-räppäri-äänen. Bling, bling vuan!

        No joo, mielipiteeseen olette oikeutettuja, puolivitsillä minä kiihkoilen täällä. Mutta kebabia on tullut syötyä ympäri Suomen muata ja vähän ulkomaillakin, ja silti minun mittareilla Duran`s on paras. Muiden kebab on vaan erilaista.

        Buhahaa.... nyt jatku taas elämä monta vuotta:
        "Teidän feikki-korut ja lökäpöksyt "
        eeee...... kyseessä oli joukko ammattikoulun opettajia ja heidän kouluttajansa, joten ei siinä porukassa pahemmin koruja tai lökäpöksyjä ollut. No, muutamalla taisi olla sormukset vasemmassa nimettömässä.
        Kuten jo kerroin, epäilimme silloin tuotteiden heikoksi laaduksi sitä, että olimme lauantain ensimmäiset asiakkaat ja valmistelut oli vielä hieman vaiheessa, mutta kuvitettelimme siis vaan kaiken.

        Tuo viimeinen lause on varmasti eniten totuutta mitä koskaan olet näpytellyt. Parempi voi tosiaankin maistua erilaiselle :)


    • hjjjjjjghj

      Kannattaisko OP:n miettiä vielä hetken verran tuota ruokavaliota....?

      • OP.

        Miten niin?


    • ,henrietta,

      Miksi satatuhatta asukasta ei houkuttele yhtä ainutta ravintolaa joka voisi tarjota oikeasti hyvää kebabia?

      Aina kun käyn päivä tukholmassa risteilyllä, käyn monesti myös samalla matkalla kebabilla helsingissä tai tukholmassa ja voin sanoa, että on ihan eri makumaailma. Esim helsingissä king kebab, ihan mielettömän hyvää.

      PS. kiinalaisesta ruuasta ei edes voi puhua...

      • ....................

      • ,henrietta,
        .................... kirjoitti:

        King Kebab viikon vitsi.

        http://www.youtube.com/watch?v=lUUbkG9Fnrs

        Toi oli vähän yllätys joo. Mut siellä paikan päällä varsinkin se rullkebab on hyvää. En ymmärrä kyllä tota.. mutta en ole koskaan ottanutkaan mukaan. Ehkä siellä on ollut huono päivä, joka ei kyllä saisi olla mikään syy.


      • kapu)))
        ,henrietta, kirjoitti:

        Toi oli vähän yllätys joo. Mut siellä paikan päällä varsinkin se rullkebab on hyvää. En ymmärrä kyllä tota.. mutta en ole koskaan ottanutkaan mukaan. Ehkä siellä on ollut huono päivä, joka ei kyllä saisi olla mikään syy.

        Helsingissä nykyään asuvana voin sanoo, että helsinkiläiset ovat tulleet nirsoiksi pikaruokapaikkojen suhteen. Jos joku tyrkyttää keskinkertaista kebabbia, ei bisnes kovin hyvin luista. Onneksi aina joku (vaikkapa kuopiosta muuttanut) käy syömässä...


    • kebabbb

      Marizella Männistössä!

    • Maailman isoin KEBAB

      Durans on kyllä todella hyvä. Mieto, puolimieto tai tulinen rulla. Ja rahalle saa vastinetta, sillä rulla on paljon tiiviimpi (painavampi) kuin useimmissa.

    • jasu112

      noutopizzeriasta petoselta saa ainoastaan hyvää kebabia kuopiosta, jos parempaa haluu nin pitää mennä helsinkin king kebabiin mutta turhan pitkä matka.
      nimimerkki: kokemusta on

    • Teistodj

      Duransille menee ääni täältäkin! Kebab on lihaisaa ja parasta!

    • 12+6^2=48

      Miten tämä Duransin henkilökuntaan kuuluva jaksaakin kommentoida tähän ketjuun! Tyhmempikin tajuaa, että sama karvakoura kehua retostelee aina kun ketjuun tulee uusia viestejä.

      • Tillilaskut

        Heh, taitaa jollain vässykällä olla jotain hampaan kolossa Duransia kohtaan? Porasko ne sinua takaa? Haha!

        No mut, eka viesti tähän ketjuun ja kyllä, Duransissa paras kebab!


      • mediatyrkky

        Eikö tuo oo vähän vainoharhaista? ehkä joku vaan tykkää.. tai sitten olet oikeassa, mutta Mitä välii?


    • 13+15

      Troija.... Ei kai jyväskyläläiset voi olla väärässä?

      • 12.10.2013

        Durans ylivoimanen. Voittanut citylehden kaupungin paras palkintojakin. Vakiopaikka.


    • adalmiinax

      Greenhouse loistava kebab paikka ja ystävällinen henkilökunta.

    • Troija on huono

      Troija on ihan paska.

      • Örmröh

        Siis onko se Troija oikeesti noin paska mitä kaikki väittää? Kävin testaamassa siellä ja ihan nyt oli salaattia eikä kaalia annoksessa ja muutkin lisukkeet mahtu mukkaan mainiosti ja hiton isot annokset ja törkeen hyvät kastikkeet. Mikä tässä nyt siis oikein mättää ku en ymmärrä, ihan tuo oli vähintäänkin ok! :D Myyjäki oli iha hymyileväinen...:D Eli minne siis menen jos tuo ei kelepoo :D En enää luota mahaani. :D


      • ????
        Örmröh kirjoitti:

        Siis onko se Troija oikeesti noin paska mitä kaikki väittää? Kävin testaamassa siellä ja ihan nyt oli salaattia eikä kaalia annoksessa ja muutkin lisukkeet mahtu mukkaan mainiosti ja hiton isot annokset ja törkeen hyvät kastikkeet. Mikä tässä nyt siis oikein mättää ku en ymmärrä, ihan tuo oli vähintäänkin ok! :D Myyjäki oli iha hymyileväinen...:D Eli minne siis menen jos tuo ei kelepoo :D En enää luota mahaani. :D

        Vieläkö siellä on pienet pahvilautaset ja muoviset työkalut?


    • lihavaulkolainen

      Muuta ruokailutottumuksiasi terveellisemmäksi, tekee hyvää sekä keholle että mielelle.

      • KebabKene

        Ee se ruoka ennee kepaista terveellisemmäx tule!


    • Ryllinkiukko69

      Männistön kebumesta on Duranin lisäksi hyvä. Varsinkin lounastarjous on todella hyvä. Siitä sitten voikin kebabin jälkeen mennä pistämättömään ampiaiseen oikein kunnolla rylläämään! Ihanaa ryllinkiä.

    • qapru

      Kävin Troijassa, tuli ikävä Foodin kebab-patonkia. Tuskin toiste.

    • savolaisnoita

      Saisitte Suomen parasta kebabbia jos saisitte Iskanderin siirtymään Varkaudesta Kuopioon. Samat konsultit asialle kuin Honeywellin asiassa. Saarelainen konkurssiin ajautuvasta Nordik jotakin kusetusta jossain Oy:tä Iskanderin johtoon. Söisitte maailman parasta kebabbia sen aikaa kun Saarelainen ryssisi senkin nurin.

      • 90uioj

        mikä itun saarelainen, joku varkauden käpykylän kebabmestari vai


      • timppa timppa
        90uioj kirjoitti:

        mikä itun saarelainen, joku varkauden käpykylän kebabmestari vai

        toimitusjohtaja saarelainen. eli se joka kiertää näissä kaikenmaailman huuhaa-firmoissa teejiinä.


    • Läski-Mate

      Kitu-marketin einesosastolta Poutun kebappilastuja pussi ja siihen lisukkeet. Jo on hyvää. Parempaa kuin karvakäsien laittama.

    • torstinpoika

      Minusta Greenhousen kebab on tosi hyvää ja palvelu ystävällistä.

    • ope 10+1

      Se on vikana, että täällä saa sellaista ok pikaruokaa joka paikassa. Ei ole WAU paikkoja ollenkaan.

      Tietysti on eroja, mutta laatu on kuitenkin tasaisen harmaata.

    • 23+6

      Duran'sissa olen saanut parempaa kebabia kuin missään Suomessa eikä kyllä ole ylihintainen niiku jossain väitettiin. Sen 7-8 euroa on nimittäin nykyään keskustassakin iskender.

    • suupaloi

      Yleensä näin mutta tänään kyllä oli pettymys, liekkö sitten kiire tai muu, mutta ihan järjettömän tulista, vaikka erityisesti pyysin mietona.

      • suupaloi

        Nyt piereksin koko yön ja avasin ikkunan. Yläkerran väki valitti hajusta parvekkeella ollesaan, miksi tupakoijat hajusta välittäisi?!


    • hyvänkebabinystävä

      Olen käynyt varmasti kaikissa Kuopion kebabpaikoissa ja voin sanoa että laatu vaihtelee ajoittain kaikissa. Välillä kebab mautonta ja sitkeää, kastikkeitten koostumus milloin mitäkin ,perunat välillä vanhoja,asiakaspalvelua joskus. Paljon riippuu siitä millä tuulella karvakämmenet milloinkin ovat. Tänne pitäisi saada joku ketjun pitämä paikka jotta laatuvaihtelut saisi pois.

    • Suosinkotimaista

      Hyväksytkö harmaantalouden.Onko sinusta okei starttiraha ja verovapaus kikkailu.Eikö haittaa,että hygieniasäännöksiä valvotaan lepsummin kuin suomalaisilla rasismi syytösten pelossa.Fakta on,että kun yhteikunnan poletit on käytetty,niin "omistajuus" vaihtuu ja "serkku" aloittaa puhtaalta pöydältä tukien lypsyn.

    • Jaak_Virosta

      Mualiman parhaat rullakebabit saa kyllä Duranista, mut muitten kebabien laatu on laskenut sen mukaan, kun he eivät enää kerkee paistaa itse ihan kaikkee paikan piällä. Joskus 2000v alkupuolella olisin sanonut samaa myös pitakebabista (ja silloin oli halapaa!), muttei enää. Nykyään heidän pitakebab on ihan perustasoa, mut parempaa (tulista) rullakebabia en ole tähän asti saanut muualta, vaikka elämäni puolet kebabit ovat kai ostetettu jostain Etelä-Euroopasta. Poikkeuksellisen hyvää pizzaa saa Särkiniemen Miramarista, Mielestäni parhaita, mitä Suomesta edes saa, on kokoa että myös laatua . Nuo ovat kaksi sellaista ruokapaikkaa, mitä en pystyy ohittaa, kun oon kavereitten kanssa ajamassa pohjoiseen. Hyvä syy ajaa Kuopion kautta sekä meno että paluumatka. Ex kuopiolainen

      • syöbanaanijameekotiis

        Mitä rullahuuli karvakämmenelle kuuluu? Pistikkö taas rahet perstaskuun?


    • remove.kebab

      Kebab on paskaa paikasta riippumatta.

    • Eiole

      Marizella on tähän saakka ollut ainut ihan ok paikka. Nyt tuolta ei saa enää kunnon kebabia pitsan päälle, vaan pelkkää pussikebabia. Siinä meni viimeinenkin välttävä paikka Kuopiossa.

    • niinpäniin1

      Tulevalla vaalikaudella hoidetaan maahanmuutto . Muut teemat jätetään vähemmälle. Sieltä saadaan rahat vanhuksille ja muuhun puutteeseen. Taas seuraavalla vaalikaudella hoidetaan näitä rutiinihommia. Siksi perussuomalaiset. Helppoa eikö totta!

      • Taikasana_

        "Keskustele Kuopion alueen asioista."

        Saisitko edes vähän Kuopiota mukaan tähän keskusteluun? Vaikka ne nuoret kaverit Sokoksen edessä joilta on aamulla parta jäänyt ajamatta.


      • SAikatana

        Ne nuoret kaverithan ovat persujen kantava voima, ei niitä pidä arvostella.


    • riistaaharvemmin

      Onko vieläkin olemassa niin alkeellisia ihmisiä, että mitään tuotantoeläinlihaa söisivät?

      • uskohuviksesi

        Eivät fiksut ihmiset ole mihinkään hävinneet. Tyhmät vaan ovat enemmän äänessä.


    • KotimaistaKukkoa

      Haloo! Nyt ollaan Suomessa eikä ählänmaassa Turkissa, Suosittelen kalakukkoa kebabin sijaan, kun Kuopiossa ollaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe