Karhu VAROITUS!!!

Poliiseilla on ASIAA

29

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahtaaja Setä

Kiitti vinkistä lähenki heti kaivamaan karhunkuoppaa ja jätän herkkuja pohjalle.

• Salamehtästäjä

Älä hyvä veli mene kaivamaan kuoppaa karhulle se on salametsästystä ja siitä saa vankeutta sekä sakkoja hanki mieluummin jänisräikkä ja rääkkää sillä.

• Karkarh
        Salamehtästäjä kirjoitti:

Älä hyvä veli mene kaivamaan kuoppaa karhulle se on salametsästystä ja siitä saa vankeutta sekä sakkoja hanki mieluummin jänisräikkä ja rääkkää sillä.

Eikös se ole eläinrääkkäystä jos karhua rääkätään jänisräikällä?

• 666-

verokarhu vai tiekarhu

• KorpiKuusenKannonAll

Karhukoplan juonittelua

• se oik kys

karhu joka ulostaa supin pask........... "heh" on meillä asiantuntiat :D

• Taas paljon virheitä

-Aloita teksti isolla alkukirjaimella
        -"karhu" sanan jälkeen pilkku
        -"heh" sana sitaateissa, miksi?
        -"asiantuntiat" tulee olla: asiantuntijat
        -Loppuun olisi kuulunut piste

• Talvipesä

Minua vastaan tuli Karhu marjareissulla kahdellajalalla , lampaanviulu kainalossa.

• Yö*Kyöpeli

Ei yht'äkkiä väsytäkkään yhtään kö pitää kytätä verhon raosta tuleeko karhu kompostille penkoon. Mitähän se karhu tekis, jos sitä lyysäis taskulampulla nuppiin tuliskohan tuo seinästä läpi vai luikkisko hulluna karkuun huh huh?

• Peto-Asiantuntija

No mutta ystävä hyvä tuossa se suurin moka tehdäänkin, kun viedään karhuvaaran aikana ruoantähteet ulos tyrkylle. Pitäkää pihat puhtaana eineksistä ja keskeyttäkää myös lintujen ruokinta niin karhu rymistelee nälissään uuteen hiippakuntaan.

• Yökööpeli2 pistä karhu lihoiksi saat koko talven lihat xd

• Hälytys HUOMIO!
        smeagol1 kirjoitti:

Yökööpeli2 pistä karhu lihoiksi saat koko talven lihat xd

Älä poeka pelleile tai karhumamma tulee ja nappaa.

Ja nyt karh,,, eikö lampahia laskemmaan niinkö olis jo!

• Hälytys HUOMIO! kirjoitti:

Älä poeka pelleile tai karhumamma tulee ja nappaa.

Ja nyt karh,,, eikö lampahia laskemmaan niinkö olis jo!

Ei väsytä

• Voihan velijet

Johan nyt jotakin! Karhu ja tirkistelijöitä liikkellä! Osuisivat nyt samalle pihalle tänäiltana hämärissä ; )

• r2343434

Ovela otso, kovin ovela ... kuukausia liikuskelee samalla alueella jättämättä jäljen jälkeä.

• Siellä se on

Meillä tääl toispuolen pitäjää oli torpan perheenisäntä napannu kontiosta akkunan läpi kuvan tossa alkukesästä ja Reisjärvellä kaadettiin vastikään muistaaksein naaraskarhu niin uros on tietty vaeltanu sinne ja eraspennut kanssa

• Hälytys HUOMIO!
    • Korsu-Eetu

Mikäs siellä teijän karhurintamalla lienee tilanne onko palijo raadeltuja poliiseja enpossa? Kysäsen vaan, ko oon niin utelias veikkonen voi, että :)

• Emäntäkoulun metsissä kait se nyt tällä hetkellä kait on ?

• lue ees lehtiä

ei oo emäntäkouluu
      se oo nykysin jedu ja hao

• minä sanon sitä aina emäntäkouluksi ettäs tiijät....

• Kaataja
        smeagol1 kirjoitti:

minä sanon sitä aina emäntäkouluksi ettäs tiijät....

Ei vaaraa.Emokarhu kellistetty.

• home pois

smeeeako!
      koitappas ryhtistäytyä
      sinnää oot niin noori mees
      ja kasvissyöjä
      tuu nykyaikaan

• nami nami kyllä toi sikanauta jauheliha on sitten hyvää kunnolla ruskistaapi, siitä saa proteenia jauhelihasta ;).

• voi aikoja

kyllä me haapavetiset olemme tosi nuijia kun lueskelee näitä karhujuttuja kyllä näkee
      ettei olla käyty pihanperää kauempana luonnossa on ollut kaikenlaisten eläinten
      jälkiä jö aikoja on nähty karhuja susia ilveksiä näätiä j-ne mutta kun mielikuvitus
      itsellä laukkaa niin tällaisia ollaan anna lisä tai ota entinenkin

• Jussiiii1

Sanovat et siellä asintuntijana ja lausunnoantajana henkilö joka ei ole jänistä isompaa petoa tavannut.Ehkä siinä sit on paskat sekasi :)

• KÄYKÖ:::

kauhiastikki katteeksi kun et SINÄ itse päässyt kommentoimaan HUH HUH!!!

• luonnosa liikkuva

no on tuossa polulla näkynyt jälkiä mut kun näkyi pari natsaa onhan meillä karhut
      ollut ja on edi siinä asiantuntioida tarvita ja kun näet luonnonkössikän niin
      sen kyllä tunnistat ei jää mielikuvitukselle varaa

• jussiiiiiii

Kannattas kääntyä oikeitten karhumiesten puoleen,ettei tule noin noloja virheitä.Vanha sanonta älä mene muuraamaan taloon johon ei ole kutsuttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17003
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4734
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2676
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      140
      1969
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1579
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1449
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      20
      1194
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1109
    Aihe