Mobiililaajakaista ILMAN DATAKATTOA!!!

OSTAN HETI

Menee hermot lopullisesti Soneraan.

Heittäkääs nyt hinta-laatusuhteeltaan paras mobiililaajakaista jossa ei ole tuota kirottua datakattoa eli voi ihan oikeasti katsellakin niitä nettivideoita reaaliajassa!!

6

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slahdenasiakas10

      Saunalahden mobiililaajakaistoissa ei ole käyttökattoa tai määräaikaisia sopimuksia.

      https://kauppa.saunalahti.fi/#!/nettiliittymat/mobiililaajakaista

      Saunalahti mobiililaajakaista 3G (max. 21 M)
      12,90 €/kk 3G modeemi (alk. 1 €/kk tai 36 €)

      mobiililaajakaista 4G (max. 50 M)
      19,80 €/kk 4G modeemi (alk. 4 €/kk tai 144 €)

      mobiililaajakaista 4G super (max. 100 M)
      29,80 €/kk 4G modeemi.

      DNA:n mobiililaajakaistat samaa hintaluokkaa, myöskin ilman käyttökattoa.
      Esim. 3G 12,90/kk ja 4G 19,90/kk mokkula.
      http://www2.dna.fi/web/yksityisille/liikkuva-laajakaista

      Itse olen kiinteän laajakaistan kannalla. Toimivuus ihan eri luokkaa kuin parhaissa mobiililaajakaistoissa. Lyhyet vasteajat, eikä nopeus vaihtele.
      https://kauppa.saunalahti.fi/#!/nettiliittymat/kiinteat-laajakaistat

      Saunalahti Tuplalaajakaista
      esim. 10 M ADSL/kaapelimodeemi ja 3G-mobiililaajakaista yht. 26,90 €/kk päätelaitteet (esim. ADSL-modeemi ja 3G-tikku)

      Omassa käytössä tämä on toiminut hyvin. Kiinteää ei tosin voi kuljettaa mukana, eikä sitä saa muutakuin elisan tai ttv:n verkkoon.

      http://www2.dna.fi/tuplakaista
      DNA:n vastaava liittymä: kiinteä DNA welho-laajakaista sekä DNA:n mobiililaajakaista.

    • Moro OSTAN HETI,

      Saako ja uskaltaako kysyä että oletko tyytyväinen verkkoon ja toimivuuteen, ja ainoa joka hiertää on se että nopean netin määrä tulee sinulla täyteen?

      Jos näin on, tiedoksi että meilläkin on mobiililaajakaistoja joissa ei ole rajoituksia käytön suhteen. 3G-versiona Liikkuva Netti Plus (12,90eur/kk max 21Mbit/s) ja 4G-versioina Aito 4G Teho sekä 4G Max.

      Mutta jos et ole tyytyväinen toimivuuteen, mitä keinoja olet kokeillut tähän mennessä? Oletko kokeillut esimerkiksi pakotuksen 3G- tai 4G-verkkoon? Tai oletko tehnyt meille häiriöilmoitusta, onko tätä siis tutkittu tahollamme? Täältä pääset tekemään meille ilmoituksen --> http://bit.ly/11TLf3b jos et ole sitä jo tehnyt.

      Elähän siis vielä hötkyile :)

      Tero@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

    • MokkulaaVaihtanut

      Mobiililaajakaistan toiminta vaihtelee rajusti paikan ja paikan mukaan. Tutustu kuuluvuusaluekarttoihin ja kysele naapureilta. Toisessa kylässä toimii hyvin Sonera, toisessa Saunalahti ja kolmannessa DNA. Meillä esim. SOnera pätkii ja kymmenen kilometrin päässä DNA ei toimi lainkaa.

      • eljii

        > Mobiililaajakaistan toiminta vaihtelee rajusti paikan ja paikan mukaan.

        Mm. oppilaillani tuntuu olevan käsitys että DNA on hyvä "cityliittymä"
        Minulla muutaman kymmenen kilsan päässä Hesasta DNA puolet ajasta vain 2G
        (30 tuhannen asukkaan kaupungin keskustasta alle kilometrin päässä...)

        Näille saa kahden viikon koeajan. Toisaalta jos nyt toimii, voi puolen vuoden kuluttua olla aivan kelvoton. Joten kytkytön sopimus on tässä suhteessa hyvä.


    • et sillei hei

      Mulla on saunis, 2,90€/kk ei rajoituksia. Ei ole mikään 50 meganen siirtonopeus, taitaa olla lähempänä 0,250 megaa.
      Mut hyvin pelaa ja riittää mulle.

    • eljii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe