Rottien hätäkakat?

rottis3

Meillä pari viikkoa olleet rotta veljekset kakkaavat aina kun ne otetaan syliin ja jalottelemaankin tullessa aluksi kakkaavat ja sitten ovat kevyesti pitkänkin ajan kakkaamatta. Onko tämä tapa yleinen vai johtuuko se vaan siitä, että jännittävät vielä sylissä oloa?
Ei meinaan ole kiva tapa ja onko kenties toivoa, että tämä menee ohi ajan kuluessa?

4

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkäävät vielä :) Mulla yksi rotta kakkaa kun joutuu häntäpesulle kylppäriin, ekat rotat tais pelätä syliäkin, eläinkauppatapauksia olivat. Paljon käsittelyä vaan niin kyllä tottuvat.

• Joo kyllä tuo kakkailu on aina aika ajoin ollut toisilla pojille yleistä pesun tai kynsien leikkuun aikana. Tässä tapauksessa on luultavasti pelkkää alku arkuutta.. Älä rottis huoli kyl Se menee ohi:) laita vaikka huono pyyhe syliisi kun käsittelet poikia ja vessapaperi viereen ni saat kakat pois lattialta helposti. Kyllä Se siitä kun pojat tottuu teihin.

• rottis3
        suruhymio kirjoitti:

Joo kyllä tuo kakkailu on aina aika ajoin ollut toisilla pojille yleistä pesun tai kynsien leikkuun aikana. Tässä tapauksessa on luultavasti pelkkää alku arkuutta.. Älä rottis huoli kyl Se menee ohi:) laita vaikka huono pyyhe syliisi kun käsittelet poikia ja vessapaperi viereen ni saat kakat pois lattialta helposti. Kyllä Se siitä kun pojat tottuu teihin.

Kiitos vastauksista! Ja ihme ja kyllä tuo "ongelma" on jo näin lyhyellä aikaa vähentynyt huomattavasti. Eli nyt toinen tulee jo syliin oma-aloitteisesti ja ei kakkaa ollenkaan ja toinen arempi tekee vielä välillä kakat.
        Ihastuttavia kavereita kun alkavat tulla kunnolla kesyiksi :)

• rotat on rottia

Mun rotat on ihan käsittelyyn tottuneita ja löhöilee rauhallisesti mun kädellä, päällä ja olkapäällä. Sekä triftailevat rennosti ylös ja alas kroppaani.. Käyttäen kynsiään eli jää kivat naarmut aina. Ne on semmosia lepposia kavereita. Kun ovat lattialla ja haluavat ylös, rupeavat vain kiipeämään minua pitkin. Siinä sitten naama irvessä kestät ne naskalikynnet...

Joo mutta paniikkipaskat kaverit vääntävät kyllä lähes aina, kun joutuvat kylpyyn. Ihan sopivan lämpöstä se vesi on ja pesen varovasti, mut jotenkin ne sitä kammoaa.. Ihme kun minun ollessa suihkussa he kuitenkin tulevat veden äärelle ja "varvastellen" kävelevät lammikossa ja selvästi ovat kiinnostuneita

Mietin vaan, miten niillä elukoilla tui peräsuolen sulkijalihas aina pettää paniikkitilanteessa... En minäkään housuuni pasko vaikka olisi kuinka paha paikka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3195
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1254
    3. 66
      1183
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      988
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      876
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      856
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      809
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      742
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      688
    Aihe