Puputin porilainen miesystävä?

mysteeriherra

Kuka oli se porilainen mies joka huhujen mukaan seurusteli Pekka Puputin kanssa?

24

649

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HAHAHAHAHA...

Tiedän että tämä satuttaa sinua syvältä. Mutta minun on pakko se kertoa. Se oli sinun isäsi.

• mysteeriherra

Minun isäni ei ole koskaan asunut Porissa. Ehkä se oli sinun miehesi tai sinun poikaystäväsi.

• vitsiä pukkaa
        mysteeriherra kirjoitti:

Minun isäni ei ole koskaan asunut Porissa. Ehkä se oli sinun miehesi tai sinun poikaystäväsi.

Aloittajalta kun joku kysyy hänen isänsä nimeä, hän vastaa helsinki.

• Kuoliaaksinaurattaja

Porilaista huumoria kukkeimmillaan!

• von Lagerbom

Olisi sen seikan selvittäminen ehkä tutkinnan kannalta varteenotettavaa. Tuskin tutkittiin Puputin puhelin ja tietokone..

• pysy korsussas

Laakerpummin lusikka se löytää joka soppaan:(

• pysy korsussas kirjoitti:

Laakerpummin lusikka se löytää joka soppaan:(

Näin on. Otan kyllä herkästi kantaa yhteiskunnan epäkohtiin, kuten juuri aloitteesssani Yleistä Satakunnasta-palstalle..:-) Jk. ja tänään myöhemmin, viimeistään huomenna kirjoitan visiostani nykymenosta, joka tietystikin kuvitteellinen mutta yleiset merkit nykyisestä elämän menosta huomioiden saattaisi olla täyttä tottakin..

• Ärsykki
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

Näin on. Otan kyllä herkästi kantaa yhteiskunnan epäkohtiin, kuten juuri aloitteesssani Yleistä Satakunnasta-palstalle..:-) Jk. ja tänään myöhemmin, viimeistään huomenna kirjoitan visiostani nykymenosta, joka tietystikin kuvitteellinen mutta yleiset merkit nykyisestä elämän menosta huomioiden saattaisi olla täyttä tottakin..

Että sä jaksat ärrrsyttäää! Eikö sul oo muuta tekemist ku aina ottaa "kantaa" joka asiaan? Pelle!

• inhokki1
        Ärsykki kirjoitti:

Että sä jaksat ärrrsyttäää! Eikö sul oo muuta tekemist ku aina ottaa "kantaa" joka asiaan? Pelle!

Veit jalat suustani.

• vajakit
        inhokki1 kirjoitti:

Veit jalat suustani.

Te vajakkireppanat tunkee jalkansa suuhun aina kun syyttäjä kertoo jonkun uuden valeen ;))

• inhokki1
        vajakit kirjoitti:

Te vajakkireppanat tunkee jalkansa suuhun aina kun syyttäjä kertoo jonkun uuden valeen ;))

Och samma på finska. "Te vajakkireppanat tungette jalat suuhunne aina....", kukahan tässä on vajakki?.?.?

• von Lagerbom
        Ärsykki kirjoitti:

En minä koko ajan kantaa ota mutta nyt on taas syytä. Kun Lahtea oltiin uhkailtu, tutkiko poliisi myös Lahden ja Puputin tietokoneet ja kännykät, myös työkoneet... Sieltä olisi saattanut löytyä tietoja, jotka mahdollisesti olisivat selventäneet tapahtumia.. Myös tuon Puputin miesystävänkin osalta..

• raporttia kiitos
        von Lagerbom kirjoitti:

En minä koko ajan kantaa ota mutta nyt on taas syytä. Kun Lahtea oltiin uhkailtu, tutkiko poliisi myös Lahden ja Puputin tietokoneet ja kännykät, myös työkoneet... Sieltä olisi saattanut löytyä tietoja, jotka mahdollisesti olisivat selventäneet tapahtumia.. Myös tuon Puputin miesystävänkin osalta..

Luuletko bum että poliisi vastaa sinun kyselyysi tänne soome25 palstalle?
        Ehkä osoitat kysymyksesi suoraan heille ja tulet vaikka sitten raportoimaan tuloksista tuon tyhjänpäiväisen jossittelun sijaan?

• von Lagerbom
        raporttia kiitos kirjoitti:

Luuletko bum että poliisi vastaa sinun kyselyysi tänne soome25 palstalle?
        Ehkä osoitat kysymyksesi suoraan heille ja tulet vaikka sitten raportoimaan tuloksista tuon tyhjänpäiväisen jossittelun sijaan?

Ei se ollutkaan kysymys poliisille vaan pohdintaa, onko tuollaiset asiat tutkittu, nääs kun poliisille oli kuitenkin annettu vihje että yksi katoaa ja toinen tapetaan. Olettaisi että näiden kaverusten, kuin myös sen homotutkijankin puhelin/tietokoneiden tiedot olisi tutkittu, mutta... Oletan, ettei sellaista perusteellisempaa tutkimusta ole kuitenkaan huomattu tehdä..

• heteroinen
        von Lagerbom kirjoitti:

Ei se ollutkaan kysymys poliisille vaan pohdintaa, onko tuollaiset asiat tutkittu, nääs kun poliisille oli kuitenkin annettu vihje että yksi katoaa ja toinen tapetaan. Olettaisi että näiden kaverusten, kuin myös sen homotutkijankin puhelin/tietokoneiden tiedot olisi tutkittu, mutta... Oletan, ettei sellaista perusteellisempaa tutkimusta ole kuitenkaan huomattu tehdä..

Miksi laitat tutkija sanan eteen homoliitteen?

• rabbit tutkija
        heteroinen kirjoitti:

Aivan, onko joku tutkija homoseksuelli? Ehkä asiaa ei tutkita jos se tutkija itse on pupun tyttöystävä?
        Kävikö kellään muuten mielessä että pullantuoksuinen annuli on itse voinut pistää tuollaisen vinkin että joku katoaa poliisille ohjatakseen epäilyjä itsestään pois jos kerran väitetään että hän on suunnitellut koko teon?

Tietääkö bum jonkun poliisin olevan pupun tyttöystävä?Pistä nyt tietoa tulemaan niin saadaan jauhaa tätä miljoonassa lisäviestissä :D

• homotutkija
        heteroinen kirjoitti:

Siksi että he tutkivat homoutta!

• von Lagerbom
        rabbit tutkija kirjoitti:

Aivan, onko joku tutkija homoseksuelli? Ehkä asiaa ei tutkita jos se tutkija itse on pupun tyttöystävä?
        Kävikö kellään muuten mielessä että pullantuoksuinen annuli on itse voinut pistää tuollaisen vinkin että joku katoaa poliisille ohjatakseen epäilyjä itsestään pois jos kerran väitetään että hän on suunnitellut koko teon?

Tietääkö bum jonkun poliisin olevan pupun tyttöystävä?Pistä nyt tietoa tulemaan niin saadaan jauhaa tätä miljoonassa lisäviestissä :D

Kyse oli siis homotutkimuksen tehneestä, Puputin ja Lahden opiskelukaverista. On tietysti Auerkin voinut antaa vihjeen mutta siksipä juuri asiat pitäisikin tutkia että totuus selviäisi. Teko vaikuttaa intohimorikokselta joten voisihan kyse olla sukupuolisesti poikkeavan suorittamasta murhasta.

• julkinen verotutkija

Puputti on miljonääri.

Katso verotiedot. Töissä Porin Osuuspankissa. Tytär jossain lähiön Osuuspankissa. Viimeksi Vanhalla Koivistolla.

• julkinen verotutkija

Pääomatulot 1,1 miljoonaa euroa vuonna 2010.

• pyllystä syntynyt?

Hetkinen, eikö jänösen pitänyt olla homostelija, mistä se tytär tuli?

• Mies-ystävä
      • von Lagerbom

Mitä tekemistä Hautalan toheloinnilla on Pupitin miesystäväasian kanssa?

• grillimiäs

olin kans joskus markku aron(puputti) keikalla.oli hyvä keikka.yöllä sit lähdettiin grillille syömään markku ja bändi.markku tilas makkaraperunat ja colan.grillimyyjä kysy multa et mitä sää otat? mää sanoin sille et mä otan samaa mitä markku "puputti!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5403
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      569
      2717
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2639
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2551
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2217
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82