Vaimon liian rohkea pukeutuminen

Katukissan kaveri

Myönnettäköön että vaimoni pukeutuminen hivelee silmiäni kuten monia muitakin minkä olen huomannut. Sivusta seuraten välillä näen miten miehet kääntyvät perään katsomaan häntä ja naiset toisinaan väläyttävät paheksuvan katseen.

Hänen pukeutumisensa on muuttunut radikaalisti yllättäen. Minhametta, verkko- ja saumasukkia, avonaisia tiukkoja toppeja toisinaan läpikuultavia puseroita, korkkareita jne. Kotikissastani on tullut...

Oloni tekee tukalaksi se että hän näyttää aivan "sellaiselta".

Tietysti se sivelee itsetuntoani että naiseni herättää huomiota mutta liika on liikaa?

12

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apupoika 20cm

      Vierasta moloa se haluaa.

    • Tyylitajua puuttuu?

      No hei oikeesti, jos hänelleä on tavallisena päivänä kaupunkiasuna "minhametta, verkko- ja saumasukkia, avonaisia tiukkoja toppeja toisinaan läpikuultavia puseroita, korkkareita", niin ohikulkijathan pitävät häntä "vanhimman ammatin harjoittajana" ja sinua hänen sutenöörinään.

      Taidat hiukan liiotella? Bilevaatteet on bilevaatteita, mutta on aika mautonta puheutua verkkosukkiin ja korkkareihin, kun lähtee ruokakauppaan. :D

      • Ööh...

        Niin enemmän epäilen, että naiset ja miehet katsoo hänen perään siksi, että näyttää ilolinnulta. Ja sekö siis sivelee itsetuntoasi? Aika harva tosiaan pitään verkkosukkahousuja ym. mainitsemiasi tavallisena asuna? Ei ole kovin tyylikästä yhdistää varsinkaan noita kaikkia?

        Ehkä on joku ikäkriisi huono maku pukeutumisen suhteen?


    • ezio1

      Oisko keski-iän kriisi? Opeta nyt ajoissa, että mauttomuus ei kaunista ketään. Kyllä se vaimo sen itsekin aikanaan tajuaa, mutta onpahan sitten vihainen sinulle, kun et sanonut mitään...

    • Luulen että näin...?

      haluaa tehdä sua mustasukkaiseksi jostain syystä jota tarina ei kerro?

      Auttaiskohan jos enemmin huomioisit hänet?

    • egeageas

      Hienoa,aloitusviesti on kai jonkun nyhverön jolla huono itseluottamus vaimon pukeutumisesta,ja loput viesteistä kateellisten siiderivalaiden kommentteja.

    • klljjhh

      Haaveilet siis, että se lihava möhömaha pullamössö eukkos pukeutuis noin.Olishan se varmaan parempi kuin ne kulahtaneet xxxl verkkarit ja lötköttävä reikänen huppari.

    • vaihdetaanko? EI

      Minun vaimolla taas on muhkeat imetysrinnat, jotka keräävät miesten katseita. Vaimoa ei voisi vähempää kiinnostaa toiset miehet noin niinkuin tositarkoituksella. On taatusti enempi kiinnostunut siitä, että vauva saa heti ekasta huudosta ruokaa, vaikka sitten oltaisiinkin Prismassa ostoksilla. Ei se minua haittaa, että hän käyttää avonaisia kaula-aukkoja. Imettää kyllä siististi piilotellen, mutta muuten tuo imettävän naisen kroppa tuntuu kovin hehkeältä, kauniilta ja puoleensa vetävltä. Vaimo sanoo, että korostaa parhaita puoliaan avonaisella kaula-aukolla ja tottahan se on. Housut eivät ole koskaan mallia verkko. Siveellinen vaimo, joka ei mielistele ketään. Hymy on antava ja katse lämmin.

      • Hahgahihhiiiiii

        Ei ne miehet sun akkas riipputissejä katso, vaan sen hapanta ja rumaa naamaa, kun se on niin sinua täynnä. Ja vieras mulukku sille kelpaa kyllä, ku joku vain antaisi.


    • huomiota!

      Minä ainakin aloin pukeutumaan ja laittautumaan juuri siksi, ettei mieheni enää 10 vuoden liiton jälkeen näyttänyt huomaavan minua siten, että olisi jotain imartelevaa enää sanonut.
      En ole juurikaan ulkoisesti muuttunut liittomme aikana,joten siitä ei ole kyse, vaan enemmänkin siitä, että hän näkee minua koko ajan ja liitto on vakaa, niin "mitä sitä turhia"...

      Nooh, en kuitenkaan vetänyt överiksi, kuten ap:n rouva, mutta aloin pynttäytymään jopa kauppareissulle niin, että mieheni havahtuisi. Ja havahtuihan se. Siinä vaiheessa kun miehet alkoivat enemmän katselemaan ja minä höpöttelemään vieraiden ihmisten kanssa jopa kaupan pakastealtaalla.

      Hahaa, hän tuli mustasukkaiseksi, mutta ei mitenkään pahasti. Minä vain sanoin hänelle, että eikö se sitten ole kivaa kun muut ihmiset ja miehet huomioivat ja katselevat, jos hän ei kerta jaksa sellaista "turhaa höpötystä".
      Pisti vissiin miettimään ja nykyään hän kyllä muistaa kehua välillä ulkonäköä ja muutenkin.

      Ap:lle vinkkinä, että huomioipa sitä rouvaasi vähän enemmän. Jos minun mieheni ei olisi havahtunut, olisin varmasti pistänyt ihan ranttaliksi, mitä se nyt sitten mahtaa tarkoittaakaan...ehkä sitten omia baarikeikkoja vähän lisää ja sitä rataa.

      • Ei huomaa

        Huomasihan miehesi kuitenkin, muuten ei olisi huomannut pynttäytymistäsikään? On miehiä, jotka ei huomaa vaikka vaimo laittautuisi viimeisen päälle. Tai sitten huomaa ja sanoo, että "ootko jokin juhliin menossa"? Tai "pitääkö sitä nuyt niin tälläytyä"? Jotkut miehet ei ilmeisesti välitä tai halua, että nainen laittautuu?


    • Pimppitietoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe