Siis...

AliG

..mul on niinku PikkuGn koko tuotanto.

Oon ollu sen fani ihan siit asti ku se oli tosipikkunenG.

Se on ihan huippu!!!!

11

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Pikku Gay on kyl kaikkee muuta kuin huippu!!!!!!!

      • AliG

        Eikö se ookkaa huippu? hm. :| sä kyl taisit loukata vähän mua. Kuitenkinhan musa on maku asia.

        EI TARVII TULLA MUN VIESTEIHIN HAUKKUU KETÄÄ JOS EI TYKKÄÄ... nii...

        laita vaa kuule tyyppi omaan uuteen keskusteluun kommenttis.... ei tarvii nii tulla haukkuu...


      • laura...
        AliG kirjoitti:

        Eikö se ookkaa huippu? hm. :| sä kyl taisit loukata vähän mua. Kuitenkinhan musa on maku asia.

        EI TARVII TULLA MUN VIESTEIHIN HAUKKUU KETÄÄ JOS EI TYKKÄÄ... nii...

        laita vaa kuule tyyppi omaan uuteen keskusteluun kommenttis.... ei tarvii nii tulla haukkuu...

        mun mielestä Pikku G on paras... sillä on todella paljon hyvää musaa, ja on muutenkin paras... oot siinäkin oikeessa et tekevät omat keskustelunsa jossa voivat ihan rauhassa haukkuu Pikku G:tä vaikka se ei ookkaan mitään kivaa lukee siittä negatiivista palautettta...=/


      • HAHAHAHA
        laura... kirjoitti:

        mun mielestä Pikku G on paras... sillä on todella paljon hyvää musaa, ja on muutenkin paras... oot siinäkin oikeessa et tekevät omat keskustelunsa jossa voivat ihan rauhassa haukkuu Pikku G:tä vaikka se ei ookkaan mitään kivaa lukee siittä negatiivista palautettta...=/

        ...pikku G:tä haukuttiin tässä topicissa? Se vaan sano että pikku G on kaikkee muuta ku hyvä ja te sanoitte että se haukkuu sitä? vittu te pikku G:n pikkutyttöfanit ette kestä kuunnella edes pienintäkään kritiikkiä ja tulette haukkumaan meitä että me haukutaan g:tä kun me vain sanomme mielipiteemme. Ja pikku g EI ole paras, vaan pikkutytöt luulee sitä parhaaksi.


      • jökä
        AliG kirjoitti:

        Eikö se ookkaa huippu? hm. :| sä kyl taisit loukata vähän mua. Kuitenkinhan musa on maku asia.

        EI TARVII TULLA MUN VIESTEIHIN HAUKKUU KETÄÄ JOS EI TYKKÄÄ... nii...

        laita vaa kuule tyyppi omaan uuteen keskusteluun kommenttis.... ei tarvii nii tulla haukkuu...

        no on sulla paska maku!!!
        nyyh nyyh vittu rupeehan nyt teini vielä itkemään nettipalstalla kun joku haukkuu sun musamakuasi, sehän täällä on ideana, kirjotat jotain ja mä voin tulla haukkumaan sitä tai kehumaan sitä, kertomaan oman mielipiteeni mikä ei maailmalle ole tärkeä mutta kerronpa kuitenkin.

        ja tähän loppuun voin sanoa että pikku g voi nuolla pissaa pippelinsä nokasta ja imeä paskaa kuin mikäkin loka-auto!!!

        pikku G:n Pikku G:n (pip)peli ei vetele


      • AliG
        jökä kirjoitti:

        no on sulla paska maku!!!
        nyyh nyyh vittu rupeehan nyt teini vielä itkemään nettipalstalla kun joku haukkuu sun musamakuasi, sehän täällä on ideana, kirjotat jotain ja mä voin tulla haukkumaan sitä tai kehumaan sitä, kertomaan oman mielipiteeni mikä ei maailmalle ole tärkeä mutta kerronpa kuitenkin.

        ja tähän loppuun voin sanoa että pikku g voi nuolla pissaa pippelinsä nokasta ja imeä paskaa kuin mikäkin loka-auto!!!

        pikku G:n Pikku G:n (pip)peli ei vetele

        Ihan tulee tippa linssiin kyl... ei voi muuta kun nauraa. Sen verta huvittava olet...

        teini.... heh...






        mutta, tulipahan testi tehtyä....

        HA!


      • AliG
        HAHAHAHA kirjoitti:

        ...pikku G:tä haukuttiin tässä topicissa? Se vaan sano että pikku G on kaikkee muuta ku hyvä ja te sanoitte että se haukkuu sitä? vittu te pikku G:n pikkutyttöfanit ette kestä kuunnella edes pienintäkään kritiikkiä ja tulette haukkumaan meitä että me haukutaan g:tä kun me vain sanomme mielipiteemme. Ja pikku g EI ole paras, vaan pikkutytöt luulee sitä parhaaksi.

        Sanoisitkin ystävä rakas mielipiteesi, etkä koko ajan suoltaisi tuota paskaa..(pahoitteluni, alennun tähän harvoin)

        Muistathan vielä, että tuokin kommenttisi; "Ja pikku g EI ole paras, vaan pikkutytöt luulee sitä parhaaksi. " on mielipide... siis EI FAKTAA.



        makuasia muistathan..


      • HAHAHAHA
        AliG kirjoitti:

        Sanoisitkin ystävä rakas mielipiteesi, etkä koko ajan suoltaisi tuota paskaa..(pahoitteluni, alennun tähän harvoin)

        Muistathan vielä, että tuokin kommenttisi; "Ja pikku g EI ole paras, vaan pikkutytöt luulee sitä parhaaksi. " on mielipide... siis EI FAKTAA.



        makuasia muistathan..

        Olet ilmiselvä massateini kun väität jääräpäisesti vastaan kaikista viesteistäni huolimatta. No nämä massateini juttuni eivät ole täysin, HUOM, täysin omiani, osa on osoitteesta
        http://www.pissismi.does.it

        minulla on kokemusta pissiksistä, ne ovat juuri sellaisia mitä tuolla sivulla sanotaan.

        Ja kuten olen aiemminkin sanonut, olen myös nähnyt ennenkin noita kaltaisiasi viisastelija-jääräpäitä joten en nyt jaksaisi väitellä samasta asiasta koko ajan kun se tiedetään että et pysty hyväksymään totuutta, eli tee palvelus ja pidä turpasi kiinni. Mä en jaksa tuollaisia viisastelijoita.


    • pikku gay R.I.P

      hei oikeesti miten te voitte jotai pikkust paskaa ylistää!? hei toi rikkoo jo hip hopin perustoja... toi pikku g on jotain aivan hirveet... hu huh!!

      • AliG

        hmm... pitäisiköhän tässä sitten ilmoittaa asiasta EUn hiphop-komitealle asiasta niin kieltäisivät sitten sen... mitäs luulet :|


        pakkoko sitä sit on kuunnella...


    • ...

      Tietenki se on huippu :)

      Ja tekee toosi hyvää musaaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe