tänää tai ens yönä? tsekki vai kanada? luulen että kanada... mutta suomi voitta kultaa joka tapauksessa.. niin se vain on!!! hahaa... koska suomi is the best!! ja koivu on paras!!! jeeeee... jeeee. SUOMI IS THE BEST!!! siloin ku tuli se ruotsi tsekki ottelu ni vähä olin onnellinen ku ruotsi hävis!! iha oikein niille ku ne haukku suomalaisia ja sano että syksyn kohokohta tulee olemaan kun ruotsi voittaa suomen.. mutta eipäs voittanutkaan.. kjääh kjääh... byääh.. byääh..
voittaa...
4
356
Vastaukset
- Niinpä
Lueppas tämän päivän Aftonbladet! Siellä hehkutetaan Suomen finaalipaikkaa enemmän, kun Suomen lehdistössä!
Mahtaiskohan Suomen lehdistö tehdä samoin Ruotsille, jos nämä olisivat Suomen sijasta menossa finaaliin?!;D- tuskin
niin tiedän.. mutta ei se mua kiinnosta.. sillä yleensä ruotsi on suomea parempi ja sillee.. mutta nyt ei ollu.. ja se on ruotsin oma ongelma jos ne kehuu suomea... mutta se nyt on ihan sama.. toivottavasti suomi voitta kultaa sitten
- ruotsilla
tuskin kirjoitti:
niin tiedän.. mutta ei se mua kiinnosta.. sillä yleensä ruotsi on suomea parempi ja sillee.. mutta nyt ei ollu.. ja se on ruotsin oma ongelma jos ne kehuu suomea... mutta se nyt on ihan sama.. toivottavasti suomi voitta kultaa sitten
"ja se on ruotsin oma ongelma jos ne kehuu suomea..."
se ei ole ongelma vaan sivistynyt asenne Suomea ja jääkiekkoa kohtaan. Suomalaisten tulisi ottaa mallia heistä, ettei aina tarvi hävetä uhoavia suomalaisia juntteja. - Niinpä
tuskin kirjoitti:
Suomen kannattais ottaa mallia Ruotsista...tuossakin asiassa?!
Kyllä sielläkin omat pelaajat kritiikkiä saa, kun peli ei luista, mutta ei siellä syytetä vastustajaa ja jupista mistään Hannu Hanhi -teorioista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848