Kotkan hyviä ja huonoja puolia ???

siiri4

:) Ei ole olemassa tyhmiä vastauksia,nyt kaikki vaan kommentoimaan!

19

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arto hirvikärpänen

      Hyvä puoli on se, että kervinen ei asu täällä.

    • Salmisen Vesku

      Hyviä puolia ehdottomasti Kotkan demarit, jotka ovat vuosikausia hallinneet Kotkaa menestykkäästi ja kuulumme Suomen varakkaimpiin kuntiin. Demareilla on rautainen ote kaupungin rahoista ja varsinkin omista luottokorteista. Niistä ei päästetä irti vaikka menisi luottotiedot.

    • bullshitt

      Hyviä tuskin löytyy mutta huonoista ei pulaa.. puhutaan lisää paskaa ja saadaan kotka sekä hamina nousuun!

    • töistä viis

      Hyviä tuskin löytyy mutta huonoista ei pulaa.. puhutaan lisää paskaa ja saadaan kotka sekä hamina nousuun!

    • touhukas2

      siiri4 se vaan työajalla kyselee tyhmiä kysymyksiä????
      Eikö työt maita?

    • firman piikkiin

      muutetaan kaikki ruotsiin ja käydään sitten sieltä käsin töissä/koulussa

    • siiri4

      Ehkä sittenkin perun sanani tyhmien vastauksien suhteen. :D
      No,ainakin saitte hymyn huulilleni näillä vähemmän järkevillä viesteillä...

      Tosin tarkoitukseni oli vain hyvässä hengessä kysäistä teidän menoa siellä Kotkassa.
      Tässä syksyn pimetessä aletaan säästämään rahaa sukan varteen tulevaa kesälomaa varten.
      Parin kaverin kanssa ollaan harrastettu tätä kotimaan matkailua,
      valittu yhdessä tuumin paikkakunta ja asuttu siellä kuukauden päivät.
      Itsellä kiinnostaisi Kotka, mutta miten saan ystäväni vakuuttuneeksi että Kotkaan kannattaa lähteä...
      ...tämä Kotkan suomi24-palsta ei ainakaan hirveästi minua auttanut. :D

      • patriot*

        Kotkassa on onneksi vain kolme todella huonoa puolta:
        1. demari, 2. kommari ja 3. vihervasuri.


      • Erkki

        Kannattaa käydä Kotkan kotisivuilla.
        Siellä paljon hyödyllistä tietoa myös matkailijalle, ei pelkästään paikalliselle.
        Tervetuloa vain tänne, toivottavasti "sukan varteen" kertyy tarpeeksi rahaa matkaa varten!


      • Kotkaan vaan

        Mietippä Siiri vielä...nimittäin vaikuttaa itseasiassa siltä, että olet juuri saanut sen informaation, jota kotkalainen nyt yleensäkään kykenee kotikunnastaan antamaan... Tiedän toki, ettei se paljoa ole...mutta toisaalta..voihan tuostakin jotain päätellä. Tällaista kotkassa nykyään lienee. Kaupunki täynnä turhanpäiväistä länkytystä jonninjoutavista asioista, jotka eivät yleensä liity keskustelun aihealueeseen mitenkään..ja yleensä vielä ihmisiltä, jotka myöhäisteini-iällään ovat hoksanneet omat "vaikuttamismahdollisuutensa" suomi24:sen keskustelupalstan välityksellä.(Perustuen viestien sisältöön).

        Kuten tässäkin keskustelussa näkyy, niin kysellään "kuka se on se ja se ja tuo, joka kävelee sellaisissa ja toimmoisissa blabla..."..ei voi muuta sanoa kuin..huh huh. Ja sitten.."hyviä puolia tuskin löytyy, mutta huonoja kylläkin"...niinno..eihän siinä mitään.. Mutta jokin ihme side hänetkin kaikesta valittamisesta huolimatta Kotkassa pitää. Liekö sitten kaunis saaristo, joihin pääsee yhteysaluksilla vierailemaan...vaiko useat harrastusmahdollisuudet., jotka ovat aivan naurettavan lähellä toisiaan(30 min. ajomatkan sisään mahtuu kaikki golfista optimistijollailuun..tai miksei vaikkapa koskenlaskuun Kymijoessa..se on muuten kivaa). Ehkä kyseinen valittaja on vain kiintynyt upeaan merimuseoon, tai ehkäpä hän on jäänyt odottamaan meripäiviä..(vuosi toisensa jälkeen).

        Paikkakunta on sisäänpäin lämpeävä ja melko katkera mitä ilmeisemmin...tosin vikahan ei koskaan ole kotkalaisessa itsessään vaan päättäjissä...päättäjät ovat kotkalaisen mielestä usein ilmeisen surkeita nahjuksia, jotka eivät osaa mitään...liekö valittavan kotkalaisen oma passiivisuuskin päättäjien vika..tiedä sitten...Olen kuitenkin varma, että omalla aktiivisuudella kuukauden loma Kotkassa on kokemusrikas ja helkkarin hauska...ja jos ei ole...ainahan voit syyttää päättäjiä ;D


    • kymistä

      Heh, heh

      Mielenkiintoinen ketju.......

    • tervetuloa tutustuma

      kotkasssa parasta on 7-tie, joka paranee entisestään, sekä naapurikunnat.

      Kotkassa mielenkiintoisia nähtävyyksiä on merikeskus vellamo, keisarillinen kalastusmaja, merimieskapakka kairo, sapokan puisto, maretarium, alvar aallon suunnittelemat talot, road66, O-hoy, punanen kallio, sekä saaristoristeilyt. Ehkä listaan kannattaa lisätä kuuluisa, yli 50 miljoonaa maksanut monttu, jonka arvo tosin ei ehkä heti avaudu toispaikkakuntalaisille.

      Kotka on myös hyvin kansainvälinen kaupunki, jonka huomaa katukuvassa. On sekä idästä että etelästä väkeä, jotka pitkälti takaavat paikallisten yritysten toimeentulon. Kotkalaiset itse suosivat ulkomaisia, tai vähintäänkin toisella paikkakunnalla pääpaikkaa pitäviä yrityksiä.

      Kotkan päätoimentulon takaa, kela. Kaikkia työssä käyviä halveksitaan, pahimmin tietysti yrittäjiä, jotka on uhka nykyiselle kelakorvaukselle. Onhan olemassa työtarjouksen uhka. Kotka onkin ihan kärkipäässä, sekä työttömyydessä, että yritysvastaisuudessa.

      Omasta ahdingosta syytetään mielummin virkamiehiä, työväenpuolueita, tai ihan mitä muuta tahoa tahansa, kuin että itse uskallettaisiin kantaa vastuuta itsestään.

      Ainoa kotkalaisten mielestä oleva merkkihenkilö, on työstäkieltäytyjä, joka ei asu edes kotkassa. No ehkä toinen on mies strippari, mutta sekään ei työskentele kotkassa.

      Huonoja puolia on kotkasta vaikea löytää :)

    • "Karhulankingi"

      Kotka on hyvä rauhallinen kaupunki jos et ole baarieläjä hovinsaaren/ kaupungin puolella. Karhulassa enempi järki peräistä porukkaa. Kaupunki muuten on velkainen joka minua harmittaa..

    • -pääsee pois-

      Parasta Kotkassa on.......siis.......täällä on.......no ainakin.....tai.....niin.... :(

      • "kingi"

        Lesoja ja velkaantunutta porukkaa?
        Muuta Karhulaan!


    • Anonyymi

      Jos rakennat ja tarvitset jotain, niin et saa. Mene Kouvolaan, Porvooseen tai Vantaalle. Joka helv… kerta näin.

    • Anonyymi

      Kotkassa ei ole yhtään mitään. Ei täällä ole mitään tekemistä.

      • Anonyymi

        Onko sinulla lukihäiriö myös vihanhallin lisäksi? Tämä oli minun mielipide Kotkasta. Lue aloitus uudestaan jos äly sallii.


    • Anonyymi

      Saarella on edullisia omistusasuntoja sekä erinomaiset merinäköalat.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe