Meillä on ollut viikon villakoiran pentu. Sellainen iki-ihana.
Nyt perheemme poika valittaa, että kutittaa.
Alkoi kuivan oloisista sääristä, sitten kutisi vatsa, selkä, käsivarret. Erityistä ihottumaa ei näy, punoitusta, jos on juuri raapinut. Joitakin yksittäisiä punaisia näppyjä eri puolilla kehoa.
Ollaan rasvattu pari päivää perusvoiteilla, hydrokortisonilla nyt kerran.
Nuhaoireita tai silmäoireita ei ole.
Olen jo masennuksen alhoissa. Tässäkö tämä nyt oli? Allergiatesteihin, tuomio ja koiralle uusi koti.
Voisiko joku kertoa jotain kannustavaa?
Ei tämän näin pitänyt mennä. Byyäääääh! :(
Koiranpentu ja kutiaminen
dämiiiit
1
108
Vastaukset
- Allergiasta
Villakoira voi aiheuttaa allergiaa. Koiraan voi myös siedättyä....voi kestää viikkoja, kuukausia....>>>>
Lapsen ihoa kannattaa ensin PESTÄ, kuivaus puhtaalla pyyhkeellä, missä ei koiran hilsettä. Sitten hyvä rasvaus, esim. Essex emulsiolla ( ei sisällä Parabenia, joka on allergisoiva aine useimmissa rasvoissa).
Koiraa ei kannata pästää lapsen makuuhuoneeseen ollenkaan. Elixir ilmanpuhdistin on erittäin hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943