Meillä on ollut viikon villakoiran pentu. Sellainen iki-ihana.
Nyt perheemme poika valittaa, että kutittaa.
Alkoi kuivan oloisista sääristä, sitten kutisi vatsa, selkä, käsivarret. Erityistä ihottumaa ei näy, punoitusta, jos on juuri raapinut. Joitakin yksittäisiä punaisia näppyjä eri puolilla kehoa.
Ollaan rasvattu pari päivää perusvoiteilla, hydrokortisonilla nyt kerran.
Nuhaoireita tai silmäoireita ei ole.
Olen jo masennuksen alhoissa. Tässäkö tämä nyt oli? Allergiatesteihin, tuomio ja koiralle uusi koti.
Voisiko joku kertoa jotain kannustavaa?
Ei tämän näin pitänyt mennä. Byyäääääh! :(
Koiranpentu ja kutiaminen
dämiiiit
1
159
Vastaukset 1
- Allergiasta
Villakoira voi aiheuttaa allergiaa. Koiraan voi myös siedättyä....voi kestää viikkoja, kuukausia....>>>>
Lapsen ihoa kannattaa ensin PESTÄ, kuivaus puhtaalla pyyhkeellä, missä ei koiran hilsettä. Sitten hyvä rasvaus, esim. Essex emulsiolla ( ei sisällä Parabenia, joka on allergisoiva aine useimmissa rasvoissa).
Koiraa ei kannata pästää lapsen makuuhuoneeseen ollenkaan. Elixir ilmanpuhdistin on erittäin hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598