Mitä voin tehdä kun olen todella kateellinen parhaalle kaverilleni? Olen kateellinen kaikesta. En haluaisi olla hänelle kateellinen, mutta en mahda sille yhtään mitään. olen kateellinen hänelle koska hän on tuplasti kauniimpi kuin minä, hän saa super hyviä numeroita, hän on suosittu(kaikki tykkää hänestä), hänellä on kaikkea mitä minä haluaisin. Ongelmana on myös että hän varastaa ideani. Puhuin vähän aikaa sitten että haluaisin nokia lumia 520. No tänään kaverini soitti ja kertoi että hänellä on uusi numero. Kysyin, että miksi hänellä on uusi numero. kaverini kertoi, että oli hankkinut uuden puhelimen. Ja kappas kappas puhelin oli nokia lumia 520. Minua ärsyttää ihan kamalasti että olen kaikesta kateellinen hänelle. Olen monesti miettinyt, että lopettaisin paras kaveri-suhteen, mutta saisin itseni näyttämään hänen silmissään todella typerälle. Pliis neuvokaa mitä minun kannattaisi tehdä?
Kateellinen parhaalle kaverille
6
736
Vastaukset
- kommentoin vain
Kappas kappas... Joku päivä kiva aikuistua silläkin tavalla, että antaa muidenkin itsenäisesti valita omat luurinsa, eikä mene päivä pilalle, vaikka olisi samanmerkkinen ja jopa -värinen.
- skandaali?
Sillä se voi olla joskus myös sattumaa. On muutamia muitakin ihmisiä maailmassa ja jotkut heistä etsivät niitä täysin samoja tavaroita, samoja ominaisuuksia, niistä muutamasta tarjolla olevasta merkistä. Mutta teininä se oli tietysti just tollasta, että jokaisen pitää saada erottua ja hirveä skandaali, jos jollain on samanlainen tavara :)
- oppeliini1
Kateudella sinä vain satutat itsesi, et muita, kuten hyvin tiedät.
Käännäppä tuo tunne oppimisen arvoiseksi: Miksi ystäväsi on suosittu? Kuinka voisit poimia ne hyvät piirteet ja teot ystävistäsi siten että sinunkin seuraasi halutaan.
"Hän on kauniimpi" on täysin mitäänsanomatonta kaikkien mielestä. Vanha jankutus että kauneus tulee sisältä, yhä pitää paikkansa. Jos sinulla on läpoä, positiivisuutta ja toisen ihmisen arvostuksen taito, se kumpuaa ulospäin. Sinä VOIT oppia sen harjoituksella.
"Hän saa super hyviä numeroita". Niitä sinäkin voit saada!!!!!!!!!
Tee enemmän toitä sen eteen! Ehkä sinun täytyy lukea useamman kerran sama opittava materiaali ennenkuin se uppoaa muistiisi, NO, tee se! Ehkä sinun täytyy saada hiukan apua aiheissa jotka sinun on vaikea omaksua, HAE apua oppineimmilta!
Sen sijaan että mustaat mielesi typerällä kadehtimisella (vaikka se onkin HELPOMPAAA!!!) tee toitä että pääset samalle tasolle jolla menestyvät, hyvät ja hyväksytyt ihmiset ovat! Kunnioita menestyviä sellaisina kuin he ovat. Ota oppia miten he ovat päässeet asemaan johon sinäkin haluaisit.
Sinä itse pystyt samaan ja vielä paljon parempaan!
Ainoa mitä se vaatii on tyotä ja itsekuria. - Testeri
Sano sille, että hyvä kun joku testaa sen kännymallin (että onko hyvä), ennen kuin itse hankit sellaista ;)
- Neuvo
Ja sitten sanot että kuulit ettei se olekaan niin hyvä puhelin ja ostat paremman.
- Neuvo2
Neuvo kirjoitti:
Ja sitten sanot että kuulit ettei se olekaan niin hyvä puhelin ja ostat paremman.
Niin ja sä voit vaihtaa kaveria. Ole sellaisen kanssa jonka kanssa ei tule niin paljon huonoja fiiliksiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204934
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741564Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561438Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041119Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064