Terve.
Tuolla Halisen alueella on aika heikko maine, ainakin jos uskoo tälläkin palstalla käytyjä keskusteluja. Onko väitteille katetta ?
Mikäli joku asuu / on asunut tuolla Hinkalokadulla olevissa TA-asumisoikeus asunnoissa, olisin iloinen, jos kertoisit hieman kokemuksista. Kannattaako sieltä harkita asunnon hakua ?
Hinkalokatu, Halinen
4
461
Vastaukset
- hyvä paikka elää
Halisessa ei ole mitään vikaa jos iso ulkolaisväestö ja romanit katukuvassa eivät haittaa. Halinen ei ole ahtaasti rakennettu kuten suurin osa ongelmalähiöistä. Laitapuolen kulkijoita näkyy vähän. Ulkoilu- ja pyräreitit ovat hyvät. Kaupat lähellä (Siwa(Halinen), S-Market(Halinen), kioski(Halinen), Prisma(Vanha-Tampereentie), Ravattulan CM, Hila K-Supermarket. Lähiöbaari löytyy jne.
Suosittelen ehdottomasti. - halinen3
Talo on hiljainen ja mukava asua. Tosin alkuperäisasukkaat, eli mummot, kyttäävät jokaista liikettä ja mielellään valittavat. Ei todellakaan ole huono paikka asua.
- halinen4
"Ulkolaisväestö ja romanit katukuvassa" kuulostaa pieneltä, mutta sen miten paljon vaikutusta näillä porukoilla elämänmenoon on selviää vasta kun on jo muuttanut. He kun myös tuntuvat ja kuuluvat eivätkä vain "näy." Paavinkadun varrella on läpeensä levotonta kun on kaupungin asuntoja. En suosittele kenellekään.
Ehkä siellä perällä on rauhallisempaa. Siellä tuntuu asuvan siivompaa porukkaa. - Suosittelen!
Erittäin rauhallinen alue. Olen asunut vuosia Halisissa enkä ole törmännyt minkäänlaisiin ongelmiin täällä, en missään päin Halista. Halisten sijainti on loistava, kaupunki on pyöräilymatkan päässä, Busseja kulkee 10min. välein. Luonto on ympärillä ja täällä on Turun parhaat lenkkimaastot kauniine joenrantoineen ja hyvin hoidettuinen maastoreitteineen. Siis en voi muuta kuin suositella. Ja kannattaa muuten miettiä ketkä tällä palstalla enimmäkseen kommentoivat ;) paljon kommentteja ihmisiltä jotka eivät koskaan ole asuneet eikä osa ole edes käynyt täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769