noin 1200:n kalorin kalorivaje

1200

Oon yrittänyt useamman kuukauden ajan laihduttaa ja oon nyt täysin motivoitunut saamaan kaiken ylimääräsen pois. Koulukuvaus on ens kuun loppupuolella, ja siihen mennessä haluan laihtua 5-8kg. Olen noin 45kg painava tyttö, onko 1200:n kalorin päivävajeella noi tulokset saavutettavissa?

8

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarvipäinen enkeli

      On mahdollista saavuttaa se kunhan muistat liikkua ja syödä teeveellisesti. Itse syön arkisin vaan 700 kaloria ja viikonloppusin 1000 kaloria. Ei mitään ongelmia. Ei oo kyl helppoo heti hypätä 2000 kalorista 800 kaloriin. Tsemppiä!

    • älä riuduta itseäsi

      Paljonkohan sinulla mahtaa olla "ylimääräistä" jos painosi on nyt 45 kg? Et kerro pituuuttasi tai ikääsi.

      Unohda laihdutus. Jos syöt terveellisesti ja monipuolisesti ja liikut normaalisti, ei sinun tarvitse olla huolissasi painosta.

      • Kilotpois

        Totta tuo! Minustakaan 45 kg painavalla ei ole mitään laihdutettavaa... Terveellinen ruoka liikunta, niin ei mitään hätää ole! Itsekin olen asettanut tuon 45 kg tavoitteekseni, kun painoni on nyt 53...:/ painoin vielä pari vuotta sitten 43-44, mutta sitten rupesin vähän lihomaan :( nyt kuitenkin on minullakin motivaatio kohdillaan, ja aion poistaa nämä ylimääräiset kilot! Liikun kuutena päivänä viikossa aktiivisesti ja pyrin syömään terveellisesti, vaikka nyt tuntuu, että syön melko vähän, kun heikottaa hieman... Mutta ei haittaa, alku on aina inhottavaa, kuitenkin kun pääsee vauhtiin, niin ei huomaakaan, kun on päässyt tavoitteeseensa!
        Tsemppiä kaikille laihduttajille, JUST DO IT! :)


      • 1200

        Olen 14 163cm ja tiedän etten oo ylipainoinen tmv mutta pidän pienempää kroppaa ihanteellisempana.


      • Pituus/paino=hyvä
        1200 kirjoitti:

        Olen 14 163cm ja tiedän etten oo ylipainoinen tmv mutta pidän pienempää kroppaa ihanteellisempana.

        Ei kannata- 163 cm ja 45 kg on ihanteellinen pituus/paino suhde. Jos liikut paljon, niin ei tunnu kivalta pienemmällä painolla. Pidä tuo, mielestäni erinomainen! Ja muista syödä terveellisesti ja liikkua! Tsemppiä! :)


      • älä riuduta itseäsi
        1200 kirjoitti:

        Olen 14 163cm ja tiedän etten oo ylipainoinen tmv mutta pidän pienempää kroppaa ihanteellisempana.

        Olen sinun pituisesi ja joskus ollut sen painoinen kuin mihin pyrit. Iho alkoi roikkua, kun (se vähäinen) rasva ja lihakset hävisivät ja käsivarsiin tuli "kivat" allit. Iho kuivui ja alkoi hilseillä, hiukset alkoivat pudota. Mieliala oli huono, energiaa ei yhtään. Ei ollut sen arvoista.

        Noin hurja alipaino altistaa vakaville terveysriskeille. Se vaikuttaa mm. hormonitasoon, luiden tiheyteen ja sisäelinten sekä hermoston toimintaan.


    • skyr

      "163 cm ja 45 kg on ihanteellinen pituus/paino suhde. Jos liikut paljon, niin ei tunnu kivalta pienemmällä painolla. Pidä tuo, mielestäni erinomainen! Ja muista syödä terveellisesti ja liikkua! Tsemppiä! :) "

      ei kyllä tosiaan ole ihanteellinen pituus/paino suhde. Painon tulisi olla päälle 50 kiloa..

      • Huolehtikaaterv.ravinnos

        No okei... Ehkä ei ihan 45 kg 163 pituisena, mutta se riippuu ihmisestä ja ihanteista! Itselleni 160 cm ja 45-46 kg on ihanne pituus/paino suhde, ja liikun 6 päivänä viikossa- hyvin jaksaa! Täytyy vaan huolehtia, että on hyvä olo eikä tule 'ei jaksa, väsyttää...'- oireita. Monipuolinen ja terveellinen ravinto, liikunta sekä ei iltamyöhään ruokailuja (3-4 tuntia ennen nukkumaanmenoa), näin tulos on hyvä! Ikinä ei saa laihduttaa liikaa... Pitäkää huoli itsestänne, tyttöset! Tsemppiä! ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe