Pojat! ;) Mikä mopo tytölle? ;)

Mopotyttö ;)

Eli oon 15v tytsy ni kertokaa mikä ois hyvä mopo mulle? Oon noin 160 senttii pitkä.

16

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Regal Raprot 50

Vaihtoehtoja uusien mopojen kohdalla ei ole vallan paljoa, koska sinun pituudellasi istuinkorkeus tulisi olla alle 70cm. Jotain kuitenkin löytyy mm. Skyteam Monkey 50 http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=16 ja samalla maahantuojalla oli ainakin jossain vaiheessa myös myynnissä Regal Raptor 50 mopoa, jonka istuinkorkeus on n. 60cm http://www.motorpower.fi/kaksipyoraiset/regalraptor_dd50

Kumpikin mopo on varsin kestäviä käyttäjiensä piirissä ja menevät rikki toisten puheissa. Itsellä on molemmista kokemusta ja voin kyllä suositella.

• Avuttomuus level max

Käy kattomassa jostain niistä kymmenistä edellisistä "pojat! ;) mikä mopo tytölle? ;)" viestiketjuista... Ei tarvii aina aloittaa uutta.

• jooh2

Pakko aina se sukupuoli tuoda esille? Tämäkin varmasti trolli, mutta mitäs sitten. Rupee vaan pikku hiljaa ärsyttämään, kun melkein jokaviikko törmää tämmösiin viestiketjuihin.

• Kaikella hyvällä :)

Suosittelisin skootteria, tytöt ajavat skoottereille ja pojat mopoilla. Ellet sitten halua leimautua "Poikatytöksi" "Se on se tyttö joka ajaa mopolla"

• mr.papi

Jos näiden aloitusten takana olisi oikeasti joku tyttö eikä mikään trolli, niin suomessa olisi kohta enemmän mopotyttöjä kuin poikia...

• masai<33

No en ny sanois ku kaikki mopopojat ostaa vaan denbin eikä kysele täällä mitään ja sit ne on ylpeitä siitä ku isi osti mulle mopon ja kulkee täyzii ja guumoddelee fobbaa:P

• Kyllä niit tyttöjä..

Aika paljon on tyttöjä kuitenkin mopoilla liikenteessä, tosin suurin osa skoottereilla, mutta kuitenki. Harvemmin näkee tyttöjä jollain enskamopolla, kyllä ne monkey-mopot on tyttöjen mopoja ja customeita näkee tytöillä.

• jarqqq
        Kyllä niit tyttöjä.. kirjoitti:

Aika paljon on tyttöjä kuitenkin mopoilla liikenteessä, tosin suurin osa skoottereilla, mutta kuitenki. Harvemmin näkee tyttöjä jollain enskamopolla, kyllä ne monkey-mopot on tyttöjen mopoja ja customeita näkee tytöillä.

En nyt sanois monkeyn olevan tytöille... Pikemminkin pv ja skootterit. Mankeilla ajavat bomberit ja ne ketkä temppuilee ja haluu teho/kulutussuhteeltaan loistavan mopon

• Gilerasmtbomberman
        jarqqq kirjoitti:

En nyt sanois monkeyn olevan tytöille... Pikemminkin pv ja skootterit. Mankeilla ajavat bomberit ja ne ketkä temppuilee ja haluu teho/kulutussuhteeltaan loistavan mopon

No mitä vittua miks tyttö ei vois haluta vähäkulutuksista mopoa

• Mankimuikkeli
        Gilerasmtbomberman kirjoitti:

No mitä vittua miks tyttö ei vois haluta vähäkulutuksista mopoa

Khyl mä vaan mankilla painelen!!!!!!!! ;D vakio se on mutta toisen vois ostaa kunnon viripelin... ;)

• M13fangirl<3
    • Tämä ei ole vitsi
      • Tämä ei ole vitsi

• Ja tuunauskin käy
        Tämä ei ole vitsi kirjoitti:

ja tuossa lisää samasta moposta http://www.youtube.com/watch?v=XWiEINSmz0E

http://www.youtube.com/watch?v=bOeEOsT5Y2Y

• mobylette rules

• tietäjä666

ratsasta kamelilla tai aja mankia, sun päätös

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      735
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60