Antalyan kentältä Alanyaan kuljetus

Lapsetnukkumaan

Osaisko joku kertoa, että onnistuuko Antalyan kentältä kuljetus Alanyaan miten helposti ja onko jollakin yhtiöllä kentällä edustajaa, jolta kuljetuksen saa paikan päällä tilattua ? Kone laskeutuu klo 23.55 Antalyaan.

Olemme valmismatkalaisia ja meille kyllä kuuluu lentokentältä kuljetus hotelliin, mutta keskellä yötä ja lasten kanssa toivoisi nopeampaa kuljetusta hotellille.
Matkalaukkuja on kolmen aikuisen ja parin lapsen, joten sekin asettaa isomman tilatarpeen autolle, eli kuljetus ei ihan pikku taksilla onnistu.

Kiitos etukäteen vastauksista ja ohjeista.

27

6219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niisku-10

Olimme pari viikkoa sitten Alanyassa. Finnmatkojen bussi lähti todella nopeasti heti lentokoneen laskeutumisen jälkeen. Matka kesti sen parisen tuntia. Yhden kerran pysähti, jotta ihmiset pääsivät käymään vessassa. Bussissa oli todella rauhallista ja suurin osa ihmisistä nukkuivat. Me olimme ainakin todella nopeasti hotellilla. En usko, että tilatulla autolla aikaa säästyisi kuitenkaan niin paljoa.

• Niisku-10

Olimme pari viikkoa sitten Alanyassa. Finnmatkojen bussi lähti todella nopeasti heti lentokoneen laskeutumisen jälkeen. Matka kesti sen parisen tuntia. Yhden kerran pysähti, jotta ihmiset pääsivät käymään vessassa. Bussissa oli todella rauhallista ja suurin osa ihmisistä nukkuivat. Me olimme ainakin todella nopeasti hotellilla. En usko, että tilatulla autolla aikaa säästyisi kuitenkaan niin paljoa.

• Nopeasti perille

Jos haluatte kuljetuksen kannattaa auto tilata ehdottomasti Alanyasta. Uasen on ollut puhe että hinta tulee edullisemmaksi kun auton (iso) tilaa Alanyasta. www.alanya-transfer.com, www.alanyatransfer.com tai www.suomenkielinentaksi.com (saa tilattua isonkin auton) kuljettaja tulee silloin palakaatin kanssa terminaalin ulkopuolelle odottamaan, Kyltissa nimi. Kentältä ison auton maksaa 90Eur mutta alanyasta on edullisempi. Paljonko riippuu yrityksesta. Tarvitaan lennon tiedot, mika terminaali, montako henkeä. Samoin ilmoitus matkaoppaille että menette yksityiskuljetuksella.
      Samoin hyvä olla hotellin puhelinnumero mukana jos kuljettaja ei löydä perille heti.

• mat6

Useimmiten bussi on lähtenyt pikimmiten, mutta sitten kun joku menee pieleen niin se menee, kanssamatkustajiaan kun ei voi valita. Taidettiin tunteroinen istua bussissa viikko sitten ennekuin se starttasi, venähti se meidän pysähdyskin puoleen tuntiin. Oltiin siis hotellilla melkein kaksi tuntia myöhemmin kuin aiemmilla kerroilla vaikka oli eka hotelli. Joskushan se asiakkaiden purkaminenkin käy uskomattoman hitaasti ja jos olet viimeisessä hotellissa. Jotta seuraavalla kerralla tilaan oman kyydin, kun en tykkää odottelusta.

• Transfer 7/24 auttaa..

• Taksimatka

724transferi on mokannut kumpaankin suuntaan kyytejä. Sekä Antalyan kentällä että Alanyasta hakiessa asiakkaita. En enää suosittele. Sama että ovat peruuttaneet lähtöjään. Ei sellaisen varaan voi laskea enää laskea kyytejään. Minulle itselleni on myös omalle kohdalle näin käynyt. Koskaan en enää uskalla laskea varsinkaan Alanyasta lähtöä heidän autollaan ja myöhästyä koneesta.

• Kiinnostunut724
        Taksimatka kirjoitti:

724transferi on mokannut kumpaankin suuntaan kyytejä. Sekä Antalyan kentällä että Alanyasta hakiessa asiakkaita. En enää suosittele. Sama että ovat peruuttaneet lähtöjään. Ei sellaisen varaan voi laskea enää laskea kyytejään. Minulle itselleni on myös omalle kohdalle näin käynyt. Koskaan en enää uskalla laskea varsinkaan Alanyasta lähtöä heidän autollaan ja myöhästyä koneesta.

Millä tavalla ovat mokanneet Antalyan päässä? Eikö varausta ole ollut listassa vai eikö ole oltu vastassa vai mitä?

• Karvaasti kokenut
        Kiinnostunut724 kirjoitti:

Millä tavalla ovat mokanneet Antalyan päässä? Eikö varausta ole ollut listassa vai eikö ole oltu vastassa vai mitä?

Ovat mokanneet kuljetuksen kokonaan sekä Alanyan päässä että Antalyan päässä. Näissä tapauksissa ollut kysymys kimppakyydeistä. On jätetty noutamatta kokonaan.
        Samoin on siirretty viime tipassa noutoaikoja myöhäisemmäksi ja myöhästytty lennolta.
        Nimenomaan siinä tapauksessa kun on jätetty noutamatta eikä ole mitään puhelinnumeroa minne soittaa on vitsit vähissä, koska kentällä oltava ajoissa. Jos 11Eur sijaan joutuu maksamaan 80Eur taksille ja ajetaan tulipalokiireessä kentalle on vitsit vähissä. Kukaan ei korvaa lentomatkaa, jolta myöhästyy.

• Mitä höpötät?
        Karvaasti kokenut kirjoitti:

Ovat mokanneet kuljetuksen kokonaan sekä Alanyan päässä että Antalyan päässä. Näissä tapauksissa ollut kysymys kimppakyydeistä. On jätetty noutamatta kokonaan.
        Samoin on siirretty viime tipassa noutoaikoja myöhäisemmäksi ja myöhästytty lennolta.
        Nimenomaan siinä tapauksessa kun on jätetty noutamatta eikä ole mitään puhelinnumeroa minne soittaa on vitsit vähissä, koska kentällä oltava ajoissa. Jos 11Eur sijaan joutuu maksamaan 80Eur taksille ja ajetaan tulipalokiireessä kentalle on vitsit vähissä. Kukaan ei korvaa lentomatkaa, jolta myöhästyy.

Onhan niillä useampikin puhelinnumero mihin soittaa.

• UseinReissannut
        Mitä höpötät? kirjoitti:

Transfer 724 en meinaa enää käyttää.

Mies oli kyltin kasa vastassa kun lentoni laskeutui, MUTTA sen jälkeen odoteltiin lähes tunti muita matkustajia (joita ei tullut). Tämän jälkeen tyyppi käski odottaa terminaalin pihalla, koska hän lähti hakeman lisää kyytiläisiä kotimaan terminaalista, sanoin että kestää n. 10 min. Odotin jälleen melkein tunnin yksin terminaalin pihalla. TYyppi tuli takaisin, ja sen jälkeen odoteltiin autoa vielä parikymmentä minsaa. Yhteensä tähän showhun meni siis 2 tuntia, eikä oltu päästy edes tien päälle. Matkan varrella poimittiin kyytiin turkkilaisia naisia pari kappaletta, ilmeisesti kuskin sukulaisia, jotka olivat olleet ostoksilla.

Alanyassa kuski ei tiennyt missä hotellini oli, vaikka kyseessä oli iso hotell aivan keskustassa. Kuski ei puhunut englantia, vaan viittoi vuorille päin, että tuolla tuolla se hotelli on. Vähäisellä turkinkielen taidollani onnistuin ohjaamaan kuljettajan oikeaan paikkaan. ONNEKSI olin etukäteen tarkasti katsonyt kartasta hotellin sijainnin!

En siis suosittele tätä transfer-firmaa kenellekään (enää), enkä varsinkaan Alanyaan ekaa kertaa matkustaville. Viivästykset ja sähläykset eivät ole niin vaarallisia kentältä hotellille päin tultaessa mutta toiseen suuntaan kyllä! Usein lentokentälle on mentävä keskellä yötä, ja jos kyytiä kuulu, niin pulassa olet!
        Taksi Alanyasta Antalyan kentälle maksaa n. 80-100 euroa :(

• Muut kuljetusyrityks
        Mitä höpötät? kirjoitti:

Minä olen itse ollut lähdössä Obasta klo 5.30 aamulla kohti Antalyan kenttää 724transferilla ja yrittänyt soittaa missä kuljettaja viipyy? Oli tilattu yksityiskuljetus vielä. Koska lento lähti Antalyasta klo 9, niin pelivaraa ei todellakaan ollut odotella pitkään. Ei ollut mikään numero auki, johon olisi voinut soittaa. Mitä itse siinä tilanteessa olisit tehnyt. Lennolta en halunnut myöhästyä, koska se ei olisi mennyt matkavakuutuksen piikkiin. Viimeinen kerta 724lla.

• vuokra-auto

ota vuokra-auto...

• Taksilla123

Erittäin hyvä idea, kannatan! Viime kesänä neljän lapsen kanssa teimme matkaa bussilla hotellille yli 4h ja olimme hotellilla viimeisenä 5.30... Jos olisin tiennyt tämän, olisin kyllä myös ajellut taksilla... ja oltiin finnmatkoilla.

• Efe Alaniasta kyllä kyllä noutaa, yhteys Cafe Maihin Vesa Smolanderiin, niin se järjestää.

• Karabiber

Kyllä kuletuksia on vaikka kuinka paljon. Happy transfer, a2b transfer, www.cartietour.com, Efetour, kun googlettaa niin kyllä niitä löytyy. Mutta myös kun laittaa tänne palstalle jonkun nimen niin silloin pitää myös pystyä varmistamaan että kuljetus todella toimii. Asiakashan odottaa palvelua. Kaikilla ei ole tiedossa yhteyshenkilöitä, joille soittaa ja sitä kautta pystyvät tilaamaan kyydin luotettavasti!
        Lentokentällä puolenyön aikoihin ei hirveästi jaksa enää miettiä siinä vaiheessa onko vai eikö noutoauto ole paikalla.Erityisesti vielä lasten kanssa!

• Rawno
      • UseinReissannut

Tätä Resorthoppaa suositeltiin myös Kanarialla.
        Seuraavalla Turkin reissulla pitääkin tilata täältä kuljetukset.

• Ceepe
        UseinReissannut kirjoitti:

Tätä Resorthoppaa suositeltiin myös Kanarialla.
        Seuraavalla Turkin reissulla pitääkin tilata täältä kuljetukset.

Mutta mihin tuo jättää? Luki että yksityisosoitteisiin viedään vain yksityistaksista alkaen. Tällöin kahdella ensimmäisellä shuttle-taxilla kulkijan täytyy lisäksi huolehtia kotiin pääsy erikseen taksilla tai busiilla matkatavararoiden kanssa. Välilaskulliset lennotkaan ei ole kovin mukavia ;-) Ja sama homma resortista lentoasemalle. Pitää itse roudata itsensä matkatavaroiden kanssa noutopaikalle. Ei oikein mukavalta kuulosta. Euron tai kahden hintaeroon nähden ei ole 724Transferia parempi vaihtoehto, joka taas hakee ja tuo kotiportille asti.

• Jotain tais unohtua

Obasta Antalya Havalimani lentokentälle yhden passin kuskaus keskellä päivää 125 euroa =)

• kleopatla1

Löytyihän se syyllinenkin siihen tunarointiin, taksikuski..

• Tellut
        kleopatla1 kirjoitti:

Löytyihän se syyllinenkin siihen tunarointiin, taksikuski..

Itse käytetään tiettyä kuljetuspalvelua, hyvin on pelannut tähän saakkaa molempiin suuntiin pari henk. 60€ ovelta ovelle. Ilmoitetaan vaan lennonnumero ja mistä olemme tulossa.

• dfdfdf
        Tellut kirjoitti:

Itse käytetään tiettyä kuljetuspalvelua, hyvin on pelannut tähän saakkaa molempiin suuntiin pari henk. 60€ ovelta ovelle. Ilmoitetaan vaan lennonnumero ja mistä olemme tulossa.

No hyvä kai se ITSEllä on, sulla onkin vip-tähden kohtelu ja muutenkin asiat niin hyvällä mallilla. Ei tavalliset ihmiset saa edes rahalla tällaista palvelua.

• Tellut

Hei sinulle dfdfdf, olen ihan tavallinen kuolevainen, meitä on vaan sakki joka matkustaa usen Alanyaan ja kohtelu sen mukaista, osataan myöskin itse käyttäytyä, eli asiat ovat hyvällä mallilla, niin se metsä vastaa kuinka sinne huudetaan

• dfdfdf

Pysyvästi naurattaa ja samalla hävettää toisten puolesta tällaiset "itse"-kirjoittelut. Asiasisällöllä ei ollut mitään stimulanttia kirjoitteluuni. Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä. Minä-ihmisenä et edes tajunnut kirjoitustani.

• Tellus
        dfdfdf kirjoitti:

Pysyvästi naurattaa ja samalla hävettää toisten puolesta tällaiset "itse"-kirjoittelut. Asiasisällöllä ei ollut mitään stimulanttia kirjoitteluuni. Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä. Minä-ihmisenä et edes tajunnut kirjoitustani.

Jos tarkoitat isoa MINÄÄNI en todellakaan ymmärrä, olen vaan yksinkertainen turisti joka käy Alanyassa pari kertaa vuodessa kaveriporukan kanssa. Ja minulla on ollut aina hauskaa ja minä olen viihtynyt siellä tosi hyvin :-P

• Lapsetnukkumaan

Jospa minäkin, nimimerkki Lapsetnukkumaan, otan osaa tähän viestiketjuun, joka on ”rönsyillyt ” asiattomuuksin alkuperäisestä viestin tarkoituksesta.
      Ensiksikin, sain vinkin kuljetuspulmaani, tilasin netistä kuljetuksen ja sain vahvistuksen sähköpostiini. Kun saavuimme Antalyaan oli lentokentän ulkopuolella mies nimilapun kanssa meitä odottamassa. Kuljetus tilataksilla Alanyaan maksoi 60,- euroa.

Lomamme lähetessä loppua tilasin saamani käyntikortin puhelinnumerosta kuljetuksen Antalyan kentälle, sama juttu, tilataksilla lentokentälle, hinta 60,- euroa.
      Jatkossa, jos Alanyaan lähdemme lomailemaan, tulen käyttämään samaa kuljetusmuotoa sen helppouden/mukavuuden johdosta ja varsinkin jos on lapsia mukana.

Mukavat muistot jäi tuosta 2-viikkoisesta lomastamme. Ihania ihmisiä, hyvää ruokaa, lapsille riittävästi leikkipuistoja, ihanat ilmat, mukavaa iltaohjelmaa ja merivesi tosi lämmin vielä lokakuussa.

Ostoksia teimme paljon, etenkin lasten vaatteita ostimme pitkän talven varalle. Hinta- ja laatusuhde kohdallaan. Varsinkin tytöille on hyvät valikoimat vaatteita ja pojille on viimevuodesta tullut valikoimaa ja malleja aika paljon lisää. Mm. LC Waikikin kahden myymälän valikoimiin kannattaa tutustua.

Tuon kaksiviikkoisen lomamme aikana söimme joka päivä ja ilta ulkona, eri ravintoloissa.
      Buffee aamiainen kuului matkan hintaan ja sekin oli monipuolinen, lapsillekin riitti vaihtoehtoja.

Monta mieltä ollaan Alanyasta, mutta me emme saanet osaksemme huonoa kohtelua, ei epäasiallista käytöstä missään muodossa, eikä meitä huijattu. Päinvastoin, lapset vieläkin puhelee, että miten mukava loma meillä oli ja koska mennään uudestaan.

Olkaa kiltisti, pukki on kohta tulossa, eli oikein hyvää Joulua kaikille ja mukavia Turkin tulevia lomia!

• Asiallinen kertomus

Niinpä, samat on kokemukset kuljetuspalveluista ja ko. matkakohteesta.
        Hyvää joulua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1189
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1048
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      838
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      764
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe