Me Päällikkö-fanit odotamme edelleen Päällikön "kahdeksatta sinfoniaa" eli niitä suuria paljastuksia kaikesta, mitä oikeasti kulissien takana tapahtui Halla-ahon kannattajakorttikampanjasta 2009 kevään 2011 eduskuntavaaleihin. Kuka källitti ketäkin ja miten? Kuka löi ketäkin kenenkin avulla? Kuka "tuli, näki ja voitti" ja kuka vastaavasti hävisi? Mikä oli Muutos 2011 -puolueen varsinainen tarkoitus? Miksi? Miksi?? Miksi???
Huhupuheet ja salaliittoteoriat jätämme omaan arvoonsa. Uskomme ainoastaan Päällikön omaan sanaan. Tulkoon totuuden aika. Mutta koittaako se koskaan?
Päällikön pitkä "Ainolan hiljaisuus"
11
215
Vastaukset
- JM-K, Tre
Jos olisit vähänkin viitsinyt tätä ketjua scrollata (ei trollata, se on minun yksinoikeuteni), niin olisi löytänyt vastaukset. No, laitetaan ne vielä tähänkin:
1. Halla-aho piti saada persuihin. Toteutui
2. Halla-aho piti saada eduskuntaan. Toteutui
3. Halla-ahon ympärillä surraavaa epämääräinen hommareinosakki piti pelata nakkikioskille pysyvästi. Toteutui
Nämä palvelut tilasi Halla-aho itse.
4. Rasistien hyvin epätodennäköiselle, mutta teoriassa mahdolliselle järjestäytymiselle piti lyödä kerralla pysyvä stoppi. Toteutui.
Tämän palvelun puolestaan tilasi Sisäministeriö.
Tässä koko kuvio lyhyesti ja yksinkertaisesti. Kuittaan tuota pikaa Facebook-profiilissani, että tämä viesti todellakin on minun kirjoittamani, niin voitte lopettaa typerän jahkaamisenne asioiden kulusta lopullisesti.
T: JM-K- Kämyjen auttaja #1?
"Nämä palvelut tilasi Halla-aho itse."
Tekikö Päällikkö työn rahasta vai siksi että on kaikesta huolimatta itse pohjimmiltaan pesunkestävä kämy?
"Tämän palvelun puolestaan tilasi Sisäministeriö."
Sisäministeriössä sanotaan olevan paljon kämyhenkistä väkeä puoluekannasta riippumatta. - Päällikkö itse taas
Kämyjen auttaja #1? kirjoitti:
Tekikö Päällikkö työn rahasta vai siksi että on kaikesta huolimatta itse pohjimmiltaan pesunkestävä kämy?
Sisäministeriössä sanotaan olevan paljon kämyhenkistä väkeä puoluekannasta riippumatta."Nämä palvelut tilasi Halla-aho itse."
- sekä että
Sisäministeriössä sanotaan olevan paljon kämyhenkistä väkeä puoluekannasta riippumatta.
- totta. - perhanan päällikkö
Päällikkö itse taas kirjoitti:
- sekä että
Sisäministeriössä sanotaan olevan paljon kämyhenkistä väkeä puoluekannasta riippumatta.
- totta.millä tämän luikertelevan kyyn saisi esiin kolostaan päivänvaloon
- Päällikkö ihan itse
perhanan päällikkö kirjoitti:
millä tämän luikertelevan kyyn saisi esiin kolostaan päivänvaloon
:)
- PeIIe PeIoton
Päällikkö ihan itse kirjoitti:
:)
Päälliköltä ilmestyy kirja jouluksi 2014, jossa räjäytetään ilmoille muutama jymypaljastus. Sitä odotellessa veljet ja siskot malttakaa vielä hetki.
- Uskomme on mennyt
PeIIe PeIoton kirjoitti:
Päälliköltä ilmestyy kirja jouluksi 2014, jossa räjäytetään ilmoille muutama jymypaljastus. Sitä odotellessa veljet ja siskot malttakaa vielä hetki.
Joo, joo, ja Jeesus tulee pian myös.
- Oliver Stone
perhanan päällikkö kirjoitti:
millä tämän luikertelevan kyyn saisi esiin kolostaan päivänvaloon
"millä tämän luikertelevan kyyn saisi esiin kolostaan päivänvaloon"
You never ask a spook a question. No point. He'll never give you a straight answer.
- Chief for ever
Päällikkö ampuu kovilla. Tälläkin kertaa.
- m.o.t.
Muutos 2011 = Päällikkö
- yhteenlaskija
Ei ollu pitkä kirje.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802