Vaimo "klisee" nalkuttaa!

Olemme asuneet asumuserossa kohta 2 vuotta. Ehkä näin on vielä paras. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka tietty asuvat äitinsä luona. Vaimoni on venäläinen. Venäläisyyttä ei kannata yrittää ymmärtää. Se on mahdottomuus! Tässä esiomerkki.

Vaimollani on ikävä tapa saada omituisia kohtauksia. Ihan ennnalta arvaamatta. Eilenkin menin aamulla lasteni luo eikä vaimon kanssa ollut mitään ogelmaa. Juttelimme ja katsoimme hänen laskujaan. Lähdimme yhdessä luistelemaan jäähalliin. Kaikki oli niin kuin pitääkin. Luistelimme käsi kädekkäin. Tosin tytär oli välissä. Kotiin päästyämme hän sanoi nähneensä sisareni ja hänen miehensä. Ei ole välilöissä minun sukuni kanssa. Siitä alkoi sitten sättiminen, miten sisareni mies on/ehtii olla yhdessä vaimonsa kanssa. Heillä on aikuiset lapset. Aivan kuten mekin aamupäivän. Joko hänelle tuli se säännöllisin väliajoin kuuluva kohtaus. On jopa ajanut 13 v. poikamme pois kotoaan! Kaksi kertaa. Joten en ainoastaan minä ole hänen pahan olonsa roskakori. Hän muuttuu näissä kohtauksissa aivan käsittämättömäksi. Pahoitin todella paljon mieleni. Ihmettelen, tekeekö hän sen tahallaan vai mistä on kyse? Minä olen myös hänen mielestään huono isä. Olen työssä toisella paikkakunnalla, missä asun viikot. Viikonloput ovat siis yhteistä aikaa. Käyn heidän luonaan joka viikonloppu. Osaako kukaan nainen sanoa, mistä on kyse? Minä en ymmärrä!

1

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole mies

hehheh, "osaako kukaan nainen sanoa mistä on kysymys?"

No ei kuule osaa, ota vastuu vaikka ihan itse siitä oman akkasi tyytyväisyydestä. Johtuisko ne asiat vaikka ihan oikeasti siitä mitä se sanoo. Akkasi aistii ettet rakasta häntä ja olet pilannut hänen elämänsä uskottelemalla muuta, ja on vielä sule pari lastakin tehnyt. Hermoromahduksen partaallahan tuo vaikuttaa olevan. Syyllinen taitaa löytyä sieltä puolelta näyttöä.

Surkeeta katsoa pareja joissa ei olla onnellisia. Voisit miettiä itsessäs mistä johtuu ettei vaimosi ole onnellinen. Tässäpä analyysi sanoja säästämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27