Tykkään antaa suuseksiä miehille ja tykkään tosin olla myöskin ottavana osapuolena. Viime viikonloppuna lähdin 45v perheenisän mukaan jonka vaimo oli mummolassa lapsineen. Oli mukavaa antaa kunnon suuhoitoa, vaimo tätä ei kuulemma hirveästi tee. Haluaisitko kokea saman? ;)
Tykkään imeä
15
1354
Vastaukset
Jo vain ottele yhteyttä
- kiimakullinen
Hei (tintsu24) laita mailisi niin otan yhteyttä pian ja saat imuttaa kunnola mua olen posliiniksi sliipattu alapäästä ja voin imuttaa sinua samalla klitorisorkkuun 69 asennossa, lauetaan yhtäaikaa ja nautitaan toisistamma himokkasti ja kauan ja toistetaan sama monta kertaa.
- etp
Imetkö minuakin, jos ehdit ja joudat? Missä päin vaikutat?
- llaurah
Mistä tämmönen 18-vuotias, joka rakastaa imemistä löytäis vähän vanhempia suuhunsa, kun ois välillä kiva saada muitakin kuin vain kokemattomii parikymppisii...? ;)
Jos jollekin kelpaa 23 vuotias kokemusta omaava mies niin saa ottaa yhteyttä! Salilla tulee ahkerasti käytyä.. ;)
- kiimakullinen
(llaurah!) laita yhteystietosi niin pääset imemään kokenutta vanhempaa herraa, saat antaa mulle kielihoitoa ja imutusta niinpaljon kuin jaksat vaan imeä spermaa riittää.
- Carlos121
Herwoodista löytyy n.60 v vapaa äijä. Vaikka tänään? ;)
- anniahhh
Kuka ei tykkäis imeä?! Kaikkein kiihottavin tunne kun mies ihan innoissaan laukeaa mun suuhun tai naamalle! :D
- haluannyt
mistä näitä tällasia naikkosia löytyy? :p
- Carlos121
60v nyssekuski haluais sun suuhun ;)
- juuliah2
Löytyykö etelä-savosta varattua yli 50v miestä jota voisin imeä?
- carlos121
juuliah. missä päin vaikutat?
- miten maistuuko
PUNAVIINI TAIKAJUOMAA !!! Alkaa aina mieli nuolla PILLUA !!!No vaimo aina hymy naamalla kun näkee punaviini pullon kaapissa ,jotain kivaa tiedossa....
- papanpatukka.
juuliah2 Laita ihmeessä viestiä haluan tuntea huulesi ja kielesi terskani ympärillä ja nauttia ihanasta imustasi, olen varattu mutta puutteessa elävä 52v. 0449510121
- 11+7
"Velimies" kyseli www.@ ?? sai kännyn numeron!
Hoono Soomi vastas: Se on pojat maksullista itänaapurin palvelua!
Matkustelu avartaa, mut jos pärstä ei miellytä ,niin tulipa tehtyä ainakin hukka reissu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820