Hei.
Seuraavia faktoja mietiskelin:
1. Fretti nukkuu päivässä 16 tuntia
2. Sopeutuu isäntänsä päivärytmiin
3. Ei tarvitse välttämättä raakaa lihaa
4. Viihtyy itsekseen, jos on paljon virikkeitä
5. Voi kouluttaa olemaan purematta
6. Voi kouluttaa jättämään tarpeensa oikeaan paikkaan
7. Voi kouluttaa olemaan purematta sähköjohtoja
8. Voi kouluttaa tulemaan kutsusta
9. Frettiä ei tarvitse ulkoiluttaa
10. Fretti ei siedä talven kylmyyttä
11. Fretti ei allergisoi
Elikkäs toivoisin sellaista totta/tarua tyyppistä vastailua ja tietenkin korjauksia vääriin faktoihin.
Fretti yleisesti
1
100
Vastaukset
- vubhinjom
1.totta, vanhemmat fretit vielä enemmän
2.fretti nukkuu sillon ku nukkuu, ei se paljoo sopeutumisia vaadi.
3.totta, mutta raakaruokinnan hyödyt ovat niin suuret, että suositeltavaa se on.
4.fretti on tosi seurallinen otus. tokihan pienet ajat menevät turvallisessa ja virikkeellisessä ympäristössä, mutta seuraa näätä myös kaipaa, jos ei toiselta fretiltä niin sitten ihmisen.
5.totta
6.totta (5,6 vahinkoja sattuu itse kullekkin toisinaan)
7.totta
8.totta
9tästäkin ollaan niin montaa mieltä, mutta tokihan kaikki eläimet viihtyvät raittiissa ja uudessa ja jännittävässä ympäristössä. fretin ulkoiluttaminen on tosi helppoa, kunhan hihnakoulutus on hallussa
10. fretti sietää kylmyyttä, mutta tässäkin saa käyttää maalaisjärkeä. kannattaako 30 asteen pakkaseen viedä pientä eläintä, jonka jalat ovat paljaana, ja karva saattaa olla vähän liian ohutta pakkasiin. talvi ei kuitenkaan sopivissa astemäärissä ole haitaksi.
11.tarua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662169Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90980- 69970
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11845