Nyt kun ollaan tekemässä selvitystä ulkomaalaisten marjanpoimijoiden oloista maassamme ,selvitys jonka olisi tarkoitus valmistua helmikuun 2014loppuunmennessä olisi selvitettävä.
Millä oikeudella ohjatut ulkomaalaiset ryhmät voivat tulla maahamme yksityisten omistamiin metsiin ja poimia sieltä täysin ilman lupaa myyntitarkoitukseen marjoja ,sieniä ja muita metsän tuotteita?
Ei jokamiehen oikeutta ole se että rahdataan jopa tuhansia marjanpoimijoita maahamme jotka sitten ohjataan luvatta toisten metsiin.
Tällainenhan on jo rikollisuutta!
Ulkomaiset marjanpoimijat yksityisten metsissä
täysin rikollista .
2
199
Vastaukset
- ;;;;;;
Loukkaako Teitä mahdollisesti se, että vierasmaalaiset ovat suomalaisia ahkerampia?
- jklö
Eniten loukkaa se kun heitä käytetään hyväksi!. Marjojen ostajien ketkä ovat heidät tänne hankkinutkin. täytyisi huolehtia heidät myös takaisin kotimaahan, eikä yhteiskunnan varoilla lennätä heitä takaisin.muistuttaa jo orjakauppaa!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991