Kumpi on mielestänne parempaa?
SOL vai CORONA
5
7787
Vastaukset
- Latkiainen
Ei kumpikaan.
Meksikaaneja vaivaa sama vika kuin jenkkibulkkilagereitakin: vettä on muihin tykötarpeisiin verrattuna raaskittu käyttää ylenmäärin.
Olueen tarvitaan myös mallasta ja humalaa! - Sun Äitis
Corona uppoo hyvin, mut Sol myös.
Silti mä kittaan pirkkalageria ja halpoja viinejä. - 6+13
Ei ole Coronan voittanutta. Olen yksi heistä joihin jätti lähtemättömän jäljen elokuva The Fast and the Furious. Vin Diesel on Coronan oma Marlboro-mies.
Kumpikin uppoaa kesähelteellä (ja muutenkin jos nyt sattuu iskeytymään pullo kouraan), mun mielestä Sol:issa on hieman enemmän makua kuitenkin? Corona vetisempää (siis vielä vetisempää tuollaiseksi "rantabisseksi").
Eli Sol:ia ennemmin joisin...- monenlaista
Sol on hirveintä tamman kusta mitä olen ikinä juonut.
Elämäni kaksi Sol-lia siis ensimmäinen ja viimeinen jäi puoliväliin juomatta.
Oikea olut kyllä maistuu.
Esim. virolainen Saku tume tai Saku porter.
Makuasioita, älkää hermostuko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574594
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1534213- 673842
- 1253810
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433635Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe783464- 983031
- 542875
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142414