Kumpi on mielestänne parempaa?
SOL vai CORONA
5
8126
Vastaukset
- Latkiainen
Ei kumpikaan.
Meksikaaneja vaivaa sama vika kuin jenkkibulkkilagereitakin: vettä on muihin tykötarpeisiin verrattuna raaskittu käyttää ylenmäärin.
Olueen tarvitaan myös mallasta ja humalaa! - Sun Äitis
Corona uppoo hyvin, mut Sol myös.
Silti mä kittaan pirkkalageria ja halpoja viinejä. - 6+13
Ei ole Coronan voittanutta. Olen yksi heistä joihin jätti lähtemättömän jäljen elokuva The Fast and the Furious. Vin Diesel on Coronan oma Marlboro-mies.
Kumpikin uppoaa kesähelteellä (ja muutenkin jos nyt sattuu iskeytymään pullo kouraan), mun mielestä Sol:issa on hieman enemmän makua kuitenkin? Corona vetisempää (siis vielä vetisempää tuollaiseksi "rantabisseksi").
Eli Sol:ia ennemmin joisin...- monenlaista
Sol on hirveintä tamman kusta mitä olen ikinä juonut.
Elämäni kaksi Sol-lia siis ensimmäinen ja viimeinen jäi puoliväliin juomatta.
Oikea olut kyllä maistuu.
Esim. virolainen Saku tume tai Saku porter.
Makuasioita, älkää hermostuko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873587
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871423- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.309974- 45897
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os77862Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124845