SAS palvelee- vai miten sekä nyt olikaan-

Myy(kö)

Tapahtuipa edellisviikolla Köpiksenpäässä SAS perui tietämättömästi syystä lennon Arlandaan. No buukkasin uudet liput. Kyytipojaksi Sas lupasi pitkän odottelun hyvitykseksi Arlandasta taksin ja ilmaisen hotellin sekä arlanda Vaasa välille ruokakupongit. Heh... Ensinnäkin Arlandassa ei ollut yöllä mikään paikka tai infotiski auki. No vaihtoehtona oli kävellä ulos tulleista Arlandan yöhön tai jäädä kiltisti tulleille nukkumaan... Kysymys kuuluu; miten olisi pitänyt toimia? Maksaakin itse ensin taksi ja hotelli ja koittaa saada rahat takasi myöhemmin tai jotain? Ja kaikkein huvittavina oli tämä antelias ilmaisruoka, kun edes kahvia ei ollut Vaasaan tullessa tarjolla. Heh... Matkailu avartaa.

6

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CPH-ARN-VAA

      Juuri näin olisi pitänyt tehdä. Olisit ottanut taksin lähimpään hyvään hotelliin ja maksanut itse kaikki ensin. Kotiin päästyä reklamaatio SAS:ille. Varmasti olisivat maksaneet ylimääräiset kulut ruokineen. Toinen vaihtoehto olisi ollut hakea korvauksia matkavakuutuksesta. Pari juttua tossa vaatii nyt lisäkysymyksen. Olitko muka CPH:ssa yön yli vai laittoiko SAS sut päiväksi hotellihuoneeseen? Ja kuka sut muka buukkas uudelle CPH-ARN lennolle? Sinä itse vai SAS? Noiden kaupunkien välillä menee kuitenkin lentoja varmaankin puolen tunnin välein joten ei ihme jos CPH odotus päivällä on venynyt useaan tuntiin.

      • Myy(kö)

        Olin köpiksessä yön yli, ja SAS buukkasin jatkolennot! Eipä kuulkaas niitä Vaasan lentoja mene kovinkaan usein Arlandasta.


      • Kysyy hän
        Myy(kö) kirjoitti:

        Olin köpiksessä yön yli, ja SAS buukkasin jatkolennot! Eipä kuulkaas niitä Vaasan lentoja mene kovinkaan usein Arlandasta.

        Olit Köpiksessä siis yötä SAS:n kustantamana. Mitä ihmettä teit seuraavan päivän, jos olit Arlandassa vasta illalla? Miksi olisi pitänyt mennä yöhön ja ajella taksilla jonnekin?
        Tarinastasi puuttuu yksi päivä väliltä Kööpenhamina - Tukholma.


      • PaskanSAS

        Se vaan että SAS ei vastaa edes reklamaatioihin, joten en sijoittaisi euron vetoa sen puolesta että korvaavat yhtään mitään.


    • 15+5

      Oudolta kuulostaa tapauksesi. Jokin tässä tarinassa ei täsmää, jäiköhän jotain kertomatta?

      • Myy(kö)

        Mitään ei jäänyt kertomatta. Esitin kysymyksen, miten olisi pitänyt toimia????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe