Tapahtuipa edellisviikolla Köpiksenpäässä SAS perui tietämättömästi syystä lennon Arlandaan. No buukkasin uudet liput. Kyytipojaksi Sas lupasi pitkän odottelun hyvitykseksi Arlandasta taksin ja ilmaisen hotellin sekä arlanda Vaasa välille ruokakupongit. Heh... Ensinnäkin Arlandassa ei ollut yöllä mikään paikka tai infotiski auki. No vaihtoehtona oli kävellä ulos tulleista Arlandan yöhön tai jäädä kiltisti tulleille nukkumaan... Kysymys kuuluu; miten olisi pitänyt toimia? Maksaakin itse ensin taksi ja hotelli ja koittaa saada rahat takasi myöhemmin tai jotain? Ja kaikkein huvittavina oli tämä antelias ilmaisruoka, kun edes kahvia ei ollut Vaasaan tullessa tarjolla. Heh... Matkailu avartaa.
SAS palvelee- vai miten sekä nyt olikaan-
6
205
Vastaukset
- CPH-ARN-VAA
Juuri näin olisi pitänyt tehdä. Olisit ottanut taksin lähimpään hyvään hotelliin ja maksanut itse kaikki ensin. Kotiin päästyä reklamaatio SAS:ille. Varmasti olisivat maksaneet ylimääräiset kulut ruokineen. Toinen vaihtoehto olisi ollut hakea korvauksia matkavakuutuksesta. Pari juttua tossa vaatii nyt lisäkysymyksen. Olitko muka CPH:ssa yön yli vai laittoiko SAS sut päiväksi hotellihuoneeseen? Ja kuka sut muka buukkas uudelle CPH-ARN lennolle? Sinä itse vai SAS? Noiden kaupunkien välillä menee kuitenkin lentoja varmaankin puolen tunnin välein joten ei ihme jos CPH odotus päivällä on venynyt useaan tuntiin.
- Myy(kö)
Olin köpiksessä yön yli, ja SAS buukkasin jatkolennot! Eipä kuulkaas niitä Vaasan lentoja mene kovinkaan usein Arlandasta.
- Kysyy hän
Myy(kö) kirjoitti:
Olin köpiksessä yön yli, ja SAS buukkasin jatkolennot! Eipä kuulkaas niitä Vaasan lentoja mene kovinkaan usein Arlandasta.
Olit Köpiksessä siis yötä SAS:n kustantamana. Mitä ihmettä teit seuraavan päivän, jos olit Arlandassa vasta illalla? Miksi olisi pitänyt mennä yöhön ja ajella taksilla jonnekin?
Tarinastasi puuttuu yksi päivä väliltä Kööpenhamina - Tukholma. - PaskanSAS
Se vaan että SAS ei vastaa edes reklamaatioihin, joten en sijoittaisi euron vetoa sen puolesta että korvaavat yhtään mitään.
- 15+5
Oudolta kuulostaa tapauksesi. Jokin tässä tarinassa ei täsmää, jäiköhän jotain kertomatta?
- Myy(kö)
Mitään ei jäänyt kertomatta. Esitin kysymyksen, miten olisi pitänyt toimia????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390