Auto Ilves-HML

Uusi VOLVO

Nyt tuli hankittua sitten Volvo.Onko kokemuksia Hämeenlinnan Auto Ilveksen huoltotoiminnasta?
Hesan päässä ainakin Bilia tuntuu olevan monen "hampaissa""valohoidon"vuoksi?
Mitenkä meillä täällä LÄÄNIN PÄÄKAUPUNGISSA??

9

1713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V70

Ei ole kokemusta Hämeenlinnasta, mutta ainakin Kuopion ja Tampereen huolloista ei minulla ole pahaa sanaa. Kaikki toimii esimerkillisesti.

• Bilia sux

minäkin olen siirtänyt kaiken mahdollisen asionnin Hyvinkään Auto-Ilvekseen koska Bilian kaikkien toimipisteiden toiminta on kertakaikkiaan pöyristyttävää. ja saman on kokeneet myös muut siellä asioivat tutut. monopoli ei tee hyvään millekään.

• äksee

Olen tehnyt pari autokauppaa ko. liikkeessä ja huollattanut silloin tällöin vaikken ihan hml:ssa asukaan. Hyvä porukka on, huolto tuntuu pelaavan, odotusajat ei ole pitkiä.
      Hesassa muutoin Pitskun Bilia on hyvä, ilmeisesti ei ole ehtinyt mennä vielä pilalle, kun on tuoreempi piste.

• UusVolvomies

No nyt se auto tuli sieltä Ilveksestä huollosta,ja tuntui olevan asiallista palvelua.
        Työt,mitä ei voitu tehdä osien puutteen vuoksi,tehdään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.
        Jään odottamaan mielenkiinnolla soittoa/txt-viestiä,tällä viikolla pitäisi "kapulan" pärähtää?

• biliaostoilveshuolto

auto ilves hyvinkään automyyjät ainakin ovat toivottoman surkeita työssään. Ei kiinnosta asiakkaat pätkääkään ja palvelu uskomattoman surkeaa. ylimalkasta touhua.

huolto pelaa ja toimii, sieltä saa myös mukavaa ja hyvää palvelua.

• voiMiksiEtYmmärrä

ketju vuodelta 2004 ja sinä pässi kaivoit sen esiin. Ei Toyotasta saanut kunnon hyvitystä?

• erkkirantEZT-166

Nyt tulee Ruusuja sylin täydeltä Hämeenlinnan Auto-Ilveksen toiminnasta, olimme menossa Vaasaan kun Volvoni XC90 - 03 mallia sanoi sopimuksen irti, kesti ainoastaan 2.5h siitä kun autoni hinattiin korjaamolle kun autoni oli ajo kunnossa taas, erittäin ystävällinen palvelu ja nopea toiminta👍👍👍🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

• gaspanos

Oman kokemukseni mukaan Hyvinkään Ilveksen myyjät ovat mukavia ja ammattilaisia. Tosin kauppoihin en heidän kanssaan yleensä pääse, välirahat tuppaavat jäävän liian koviksi.

• tsilasiedsd

olkoot vaikka 1994 vuodelta mutta kokemuksia silti. toyotaan ikinä koskenutkaan, ilmeisesti sun lukutaidossa puutteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4370
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3339
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1935
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1533
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1179
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      885
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30