Lähteä kävelemään vai toivoa suhteeseen? Apua kaivataan kovasti

avutonnainen___

Olen siis 23-vuotias nainen joka seurustelee 26v miehen kanssa. Seurustelua takana yli 3 vuotta.

Nyt on tapahtunut pattitilanne, josta en tiedä jaksaisinko yrittää vai lähteä pois suhteesta.

Suhteemme on hyvin tiivis, meillä ei ole yhteisiä kavereita tai muutenkaa yhteistä tekemistä. Käydään vain ulkona joskus viikonloppuisin, syömässä, elokuvissa jne Itse olen luottamuksen arvoinen etten koskaan voisi pettää miestäni. Hänkään ei ole yhtään mustasukkainen mitä minä teen. Miksiköhän?
Rakastamme toisiamme paljon, mutta pelkään että hän haluaa vain satuttaa

Mutta sitten tilanteeseen; jossa mieheni kirjottelee facebookissa ja netissä muutenkin salaa selän takani. Hän on kirjotellut facebookissa muille naisille että kuinka hän on rikas ja hänellä on paljon rahaa että voisi viedä neitoset ulos syömään ja juhlimaan, on pyytänyt exää treffeille syömään, on kehunut muita naisia että kuinka kauniita ne ovat ja haluaisi vaimoksi yhden heistä, mutta minä tuskin koskaan saan kehuja.

Suutun aina jos näen hänet facebookissa paikalla, koska mieleni menee siihen että hän kumminkin kirjottelee joidenkin kanssa. Hän itse sanoo että tarvitsee vain kavereita ja ei ole kiinnostunut muista naisista kun minusta. Mutta miksi sitten täytyy kirjotella tuohon sävyyn viestejä?

Hän myös pyytää naispuolisia kavereita kylään kun en ole kotona, esim viikonloppuisin juhlimaan. ( Osan näistä naisista tiedän ja se ei haittaa vaikka tulisivatkin miehen seuraksi), mutta on myös työkavereita jonka numeron mieheni on ottanut ja pyytää tätä työkaveria meille kylään

Eli tämä on mennyt siihen etten uskalla lähteä mihinkään pidemmälle reissulle tai kavereille yöksi, koska pelkään että hän tekee niiden (tuntemattomien ketä en tunne) naisten kanssa jotain, vaikka itse sanoo vaan että tarvitsee kaveri seuraa..
Hän ei halua pahaa minulle, vaan itselleen kavereita. Mutta olen niin mustasukkainen niin luulen että muut naiset vievät hänet ja hän jättää minut

Auttakaa mitä voisin sanoa hänelle, että hän tajuaa kun on satuttanut minua ja vienyt luottamuksen!

Riidellään varmaan joka viikko muista naisista, kun hän ei ymmärrä että minusta tuntuu pahalta nuo hänen kirjoitukset kun en tiedä että ovatko ne loppuneet.

Mikä avuksi hänen päähänsä että hän lopettaisi!

4

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttää siltä, että miehellä ns. "mopo karannut käsistä". jos facebookissa kirjoittelee"vihjailevia viestejä" ei ole ok ja varsinkin,jos kutsuu muita naisia yhteiseen kotiinne. Sinuna sanoisin, että ota ne muuta naiset , mä en tollaista enää kattele..:(

    • avutonnainen___

      Kiitos mielipiteestä.. -ap

    • mirskumarskun

      Kuulostaa pahalta. Mielestäni tuommoisen miehen joka antaa muille naisille huomiota mutta sinä jäät ilman saa heittää ulos. Satutat vain itseäsi tuolla ennenpitkään niin pahasti ettet uskalla ehkä ikinä aloittaa uutta parisuhdetta, tai ainakaan sellaista jossa kykenet täysin luottamaan kumppaniisi. Jos vain mitenkään saat kerättyä rohkeutta ota "viimeinen" keskustelu ja jos se ei johda mihinkään uuteen päätökseen niin tee hänelle risteys. Sano että joko minä tai ne muut se on yksikertainen kysymys ja kuka tahansa mies osaa siihen vastata, jos hän ei valitse sinua niin nosta pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä, Kyllä sielä vedessä se kultakalakin uiskentelee sinunkin koukkuusi :)! tsemppiä:)

    • Olet nuori

      Sinulla on elämä edessäsi ja paljon opittavaa rakkaudesta ja parisuhteesta. Valinta on sinun, jatkatko huonossa suhteessa vai jatkatko matkaa.
      Mies ei näytä sinusta ja tunteistasi välittävän, eikä käytöksensä perusteella arvosta sinua.
      Arvosta ja rakasta itse itseäsi ja vaadi parempaa. Löydät kyllä, kun sen aika on. Tuntuu varmaan pahalta jättää taakseen usean vuoden seurustelu ja mies, josta välität. Huomaat kyllä eron sitten, kun olet suhteessa, jossa on molemminpuoleista rakkautta, luottamusta ja kunnioitusta.
      Onnea matkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      315
      2918
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2223
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1561
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe