Olen siis 23-vuotias nainen joka seurustelee 26v miehen kanssa. Seurustelua takana yli 3 vuotta.
Nyt on tapahtunut pattitilanne, josta en tiedä jaksaisinko yrittää vai lähteä pois suhteesta.
Suhteemme on hyvin tiivis, meillä ei ole yhteisiä kavereita tai muutenkaa yhteistä tekemistä. Käydään vain ulkona joskus viikonloppuisin, syömässä, elokuvissa jne Itse olen luottamuksen arvoinen etten koskaan voisi pettää miestäni. Hänkään ei ole yhtään mustasukkainen mitä minä teen. Miksiköhän?
Rakastamme toisiamme paljon, mutta pelkään että hän haluaa vain satuttaa
Mutta sitten tilanteeseen; jossa mieheni kirjottelee facebookissa ja netissä muutenkin salaa selän takani. Hän on kirjotellut facebookissa muille naisille että kuinka hän on rikas ja hänellä on paljon rahaa että voisi viedä neitoset ulos syömään ja juhlimaan, on pyytänyt exää treffeille syömään, on kehunut muita naisia että kuinka kauniita ne ovat ja haluaisi vaimoksi yhden heistä, mutta minä tuskin koskaan saan kehuja.
Suutun aina jos näen hänet facebookissa paikalla, koska mieleni menee siihen että hän kumminkin kirjottelee joidenkin kanssa. Hän itse sanoo että tarvitsee vain kavereita ja ei ole kiinnostunut muista naisista kun minusta. Mutta miksi sitten täytyy kirjotella tuohon sävyyn viestejä?
Hän myös pyytää naispuolisia kavereita kylään kun en ole kotona, esim viikonloppuisin juhlimaan. ( Osan näistä naisista tiedän ja se ei haittaa vaikka tulisivatkin miehen seuraksi), mutta on myös työkavereita jonka numeron mieheni on ottanut ja pyytää tätä työkaveria meille kylään
Eli tämä on mennyt siihen etten uskalla lähteä mihinkään pidemmälle reissulle tai kavereille yöksi, koska pelkään että hän tekee niiden (tuntemattomien ketä en tunne) naisten kanssa jotain, vaikka itse sanoo vaan että tarvitsee kaveri seuraa..
Hän ei halua pahaa minulle, vaan itselleen kavereita. Mutta olen niin mustasukkainen niin luulen että muut naiset vievät hänet ja hän jättää minut
Auttakaa mitä voisin sanoa hänelle, että hän tajuaa kun on satuttanut minua ja vienyt luottamuksen!
Riidellään varmaan joka viikko muista naisista, kun hän ei ymmärrä että minusta tuntuu pahalta nuo hänen kirjoitukset kun en tiedä että ovatko ne loppuneet.
Mikä avuksi hänen päähänsä että hän lopettaisi!
Lähteä kävelemään vai toivoa suhteeseen? Apua kaivataan kovasti
4
262
Vastaukset
Näyttää siltä, että miehellä ns. "mopo karannut käsistä". jos facebookissa kirjoittelee"vihjailevia viestejä" ei ole ok ja varsinkin,jos kutsuu muita naisia yhteiseen kotiinne. Sinuna sanoisin, että ota ne muuta naiset , mä en tollaista enää kattele..:(
- avutonnainen___
Kiitos mielipiteestä.. -ap
- mirskumarskun
Kuulostaa pahalta. Mielestäni tuommoisen miehen joka antaa muille naisille huomiota mutta sinä jäät ilman saa heittää ulos. Satutat vain itseäsi tuolla ennenpitkään niin pahasti ettet uskalla ehkä ikinä aloittaa uutta parisuhdetta, tai ainakaan sellaista jossa kykenet täysin luottamaan kumppaniisi. Jos vain mitenkään saat kerättyä rohkeutta ota "viimeinen" keskustelu ja jos se ei johda mihinkään uuteen päätökseen niin tee hänelle risteys. Sano että joko minä tai ne muut se on yksikertainen kysymys ja kuka tahansa mies osaa siihen vastata, jos hän ei valitse sinua niin nosta pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä, Kyllä sielä vedessä se kultakalakin uiskentelee sinunkin koukkuusi :)! tsemppiä:)
- Olet nuori
Sinulla on elämä edessäsi ja paljon opittavaa rakkaudesta ja parisuhteesta. Valinta on sinun, jatkatko huonossa suhteessa vai jatkatko matkaa.
Mies ei näytä sinusta ja tunteistasi välittävän, eikä käytöksensä perusteella arvosta sinua.
Arvosta ja rakasta itse itseäsi ja vaadi parempaa. Löydät kyllä, kun sen aika on. Tuntuu varmaan pahalta jättää taakseen usean vuoden seurustelu ja mies, josta välität. Huomaat kyllä eron sitten, kun olet suhteessa, jossa on molemminpuoleista rakkautta, luottamusta ja kunnioitusta.
Onnea matkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768