Nuiva tarkoittaa penseästi suomalaisuuteen suhtautuvaa epäisänmaallista, yksinkertaista ja tyhmää maahanmuuttajaa, joka on täysin kykenemätön sopeutumaan suomalaiseen yhteiskuntaan.
Mitä nuiva tarkoittaa?
10
990
Vastaukset
- Nuivavapaa isänmaa
Totta, nuivat ovat epäsuomalaisia.
- Hohhoijaatikoijaa
Höpö höpö. Nuiva on vanha sana ja ollut käytössä jo ennen koko mamu-juttua. Sillä tarkoitetaan niukan kielteistä, torjuvaa, kylmää suhtautumista. Ei kuitenkaan aggressiivista.
- Vanhaon
Kyl maar ,juur noin .Toisin sanoen nihkeää suhtautumista johonkin asiaan.
- äikän.ope.evp
Monet suomalaiset on tosi nuivia ulkomaalaisiin nähden, varsinkin maahanmuuttajiin.
- Nuivisti
Yleispätevänä suhtautumisena kannatta asennoitua nuivasti monenmoisiin jokapaikan tietäjien esittämiin aloituksiin näillä palstoilla. Syvällisemmin asiaan sukeltaen nuivuus alkaa tuntua myönteiseltä lähestymistavalta ja sopii tavallaan synonyymiksi skeptisyydelle. Pitäisiköhän perustaa "Nuivuuden Ystävien seura"?
- Nuivistiteoreetikko
Yleispätevänä suhtautumisena kannatta asennoitua nuivasti monenmoisiin jokapaikan tietäjien esittämiin aloituksiin näillä palstoilla. Syvällisemmin asiaan sukeltaen nuivuus alkaa tuntua myönteiseltä lähestymistavalta ja sopii tavallaan synonyymiksi skeptisyydelle. Pitäisiköhän perustaa "Nuivuuden Ystävien seura"?
- AatosAprikoija
Yleispätevänä suhtautumisena kannatta asennoitua nuivasti monenmoisiin jokapaikan tietäjien esittämiin aloituksiin näillä palstoilla. Syvällisemmin asiaan sukeltaen nuivuus alkaa tuntua myönteiseltä lähestymistavalta ja sopii tavallaan synonyymiksi skeptisyydelle. Pitäisiköhän perustaa "Nuivuuden Ystävien seura"?
- AatosAprikoija
Yleispätevänä suhtautumisena kannatta asennoitua nuivasti monenmoisiin jokapaikan tietäjien esittämiin aloituksiin näillä palstoilla. Syvällisemmin asiaan sukeltaen nuivuus alkaa tuntua myönteiseltä lähestymistavalta ja sopii tavallaan synonyymiksi skeptisyydelle. Pitäisiköhän perustaa "Nuivuuden Ystävien seura"?
- AatosAprikoija
Yleispätevänä suhtautumisena kannatta asennoitua nuivasti monenmoisiin jokapaikan tietäjien esittämiin aloituksiin näillä palstoilla. Syvällisemmin asiaan sukeltaen nuivuus alkaa tuntua myönteiseltä lähestymistavalta ja sopii tavallaan synonyymiksi skeptisyydelle. Pitäisiköhän perustaa "Nuivuuden Ystävien seura"?
- AatosAprikoija
Yleispätevänä suhtautumisena kannatta asennoitua nuivasti monenmoisiin jokapaikan tietäjien esittämiin aloituksiin näillä palstoilla. Syvällisemmin asiaan sukeltaen nuivuus alkaa tuntua myönteiseltä lähestymistavalta ja sopii tavallaan synonyymiksi skeptisyydelle. Pitäisiköhän perustaa "Nuivuuden Ystävien seura"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453