Varokaa XXONKFORIA FOORUMIA siellä on perkeleenmoinen sisäpiiri: Siellä ei saa sanoa omaa mielipidettä: Jos olet siellä vastaan yleistä mielipidettä ja sanot sen ääneen sinun karmasi lasketaan:
Tai jos pudotat jonku vakkarin karmaa, siitä että hän pudotti ensin sinun saat bannia:
Kyseisen foorumin ylläpidolla on on oikeus bannata sinut ilman järki syitä. Lisäksi siellä kirjoittelee joukko alaikäisiä nulikoita jotain säälittäviä kommentejaan seksin saralta.
Lyhyesti: xxonkforia on: Tosi sisäpiirille löyhkäävä säälittävä paikka.
tapaus xxonkforia foorumi
30
5451
Vastaukset 30
- Jukka68
Totta joka sana mitä sanoit. Sairasta porukkaa. Ihmeen himmee sisäpiiri, no jokainen tyylillään. Itse en harkitse edes rekisteröintiä.
- bmad-28
Tyyppien himmeys ja salaperäisyys on osoittautunut lähemmässä tarkastelussa aika pintapuoliseksi. Kunnon ihmisiä siellä ei ole sen enempää kuin näilläkään areenoilla.
Valvonta on yli-innokasta. Formaatti hämää, mutta sen kyllä huomaa nopeasti. - Kolmasmies
bmad-28 kirjoitti:
Tyyppien himmeys ja salaperäisyys on osoittautunut lähemmässä tarkastelussa aika pintapuoliseksi. Kunnon ihmisiä siellä ei ole sen enempää kuin näilläkään areenoilla.
Valvonta on yli-innokasta. Formaatti hämää, mutta sen kyllä huomaa nopeasti.Ylläpito käyttää kys foorumilla valtaa sairaasti suosien omiaan. Ylläpito bannaa ja potkii jäähylle säälimättä jos on toistamieltä heidän kanssaan.
Tässä on oikeastaan painavia syitä jo tarpeeksi, jotta voisin jäädä pois: Täällä suomi24 on paljon vapaampaa :) Siitä kiitokset ylläpidolle!
Pyydän varmaankin lähiaikoina XXONKFORIAN ylläpitoa poistamaan mun tunnukset ja kirjoitukset.
- Julle
Onko viestisi tarkoituksena mainostaa xxonkforiaa?
- kohta entinen
Tarkoitukseni ei ole mainostaa.
- Nanna71
Tulipa käytyä kys. foorumilla, koska siitä on avattu keskustelu. Todella erikoinen foorumi. Kouluarvostelulla 4-10 antaisin arvosanaksi 6. Idea on hyvä ja hieno, mutta toteutus on heikko. Liianpaljon haittaavia tekiöitä: Osoitteita, sisäpiiriä ja jotain ihmeellistä "karmaa" joka luokittelee ilmeisesti käyttäjät johonkin arvojonoon jne. Lyhyesti: Ei minun paikka.
- Matti
mielenkiintoinen sivusto. Pitänee tutkia kiireettömästi sitä. Tarkemminkin ennekuin muodostan oman näkökantani.
Näin äkkiseltään katsottuna Ei se ollut niin houkutteleva ole, että rekisteröityisin sinne. Ken tietää ehkä joskus niin teen mutta en ainakaan vielä. - Vettynyt perse
te sitten käytte niillä sivuilla???
Minä en edes mielenkiinosta sorru moiseen.- Matti
Mä käyn ainakin siksi, että voin muodostaa omat mielikuvat.
- Mirva
Himmeä paikka.
- Nina
No onpas se kumma paikka kun noin herättelöö keskustelua. Ehkä paikan ylläpito voisi täällä kommentoida hieman? Vai onko joku ylläpidon edustaja paikalla?
- Sussu
Olen vanha jäsen. Kaikkea paskaa voisin kertoa kyseisestä foorumista, mutta en jaksa. Riittänee kaksi sanaa PASKA PAIKKA!
- Goof
"Olen vanha jäsen."
Pikku korjaus: Olet vanha ja hyvin alaikäinen jäsen. - ex kävijä
Goof kirjoitti:
"Olen vanha jäsen."
Pikku korjaus: Olet vanha ja hyvin alaikäinen jäsen.Entäs nimimerkki stacie? alaikäinen joka saa kirjoitella sinne ja sussu kickataan pihalle??
- satunnainen_sulo_surffaaja
ex kävijä kirjoitti:
Entäs nimimerkki stacie? alaikäinen joka saa kirjoitella sinne ja sussu kickataan pihalle??
Ei voi muuta sanoa kuin kyynel valittajille.
- kävijä
" Olen vanha jäsen. Kaikkea paskaa voisin kertoa kyseisestä foorumista, mutta en jaksa. Riittänee kaksi sanaa PASKA PAIKKA!"
Niin ja sitten tulit takaisin eri nimimerkkiä käyttävänä... Taisi olla todella paska paikka kun kerran pakko oli takaisin tulla.
- Heidi
Voe elämän kevät! Tämähän onkin näemmä pitkä kestoinen aihe. Immeisiä kiahtoo näämmä toisten arvostelu?
- Rane
Loisto foorumi. Lisää liikennettä ja juttuja vaan sinne.
- Knoxx
Hassua lukea kommetteja omasta foorumista. Ainakin muutama foorumiani mollaavista persoonista ovat saanet ihan hyvistä syistä bannia. Karma... Niin rakas keskustelun aihe. Se ei laita mitenkään arvojärjestykseen ketään. Sen tarkoituksena on kertoa toisille, hieman siitä minkälaista juttua kyseinen kirjoittaja kertoo. On luonnollista että joka paikkaa muodostuu sisäpiiri johon saattaa alussa olla hankalaa päästä sisälle. Sen takia että olisi antanut huonoa karmaa jollekulle sisäpiiriläiselle, ei ole kukaan saanut bannia. Eikä tule saamaan. Sussu tämäkö on kiitos kaikesta jota olen sinun eteesi tehnyt? Kiitos kamalasti! Foorumiani valvotaan tarkasti koska en halua joutua lain kanssa ongelmiin. Sen takia viestejä editoidaan ja poistetaan jos tarve niin vaatii. Bmad27(28) sinulla on pitkä ja omituinen historia netin syövereissä. Banneistasi saat syyttä vain itseäsi. Karma ei kuitenkaan ole tarkoitettu käytettäväksi siten kuin sinä teit. Annoit negatiivista karmaa kaikille ja jatkuvasti. Vaikka kukaan ei olisikaan tehnyt mitään sen arvoista. Lisäksi kirjoittelusi ei sopinut yhteen suomen lain ja foorumini linjauksien kanssa. Mielestäsi pedofiilia on hyväksyttävää, naisten raiskauksissa ei ole mitään pahaa.... Ja muuta todella luokatonta aihetta.
Te jotka ette ole foorumillani käyneet käykää katsomassa ja muodostakaa omat mielipiteenne, älkää luottako vain muutaman höyrypään kommenteihin. Osoitetta en tähän laita koska en ole mainostamassa, googlella se kyllä löytyy. Häiriköitä on netti täynnä, mutta sille me emme voi mitään. Toivoisin vain että foorumiani ei häiriköidä, sillä minä ylläpidän sitä ilmaiseksi omalla ajallani. Foorumillani en ole rikastumassa vaikka siellä onkin myynnissä kännykään kaiken moista roinaan. Ne osaltansa peittävät foorumin aihettamia ylläpito kustannuksia.
Toivoisin että lopettaisitte perusteettoman mustamaalaus kamppanianne. Jos et pidä saitistani voit mainita siitä jos haluat, mutta älä puhu pelkkää paskaa. Eikä sitä kaiketi tarvitse joka foorumilla mitä netistä löytyy tehdä? Miltä se itsestäsi tuntuisi? Ei todellakaan hyvältä. - aaa
Knoxx kirjoitti:
Hassua lukea kommetteja omasta foorumista. Ainakin muutama foorumiani mollaavista persoonista ovat saanet ihan hyvistä syistä bannia. Karma... Niin rakas keskustelun aihe. Se ei laita mitenkään arvojärjestykseen ketään. Sen tarkoituksena on kertoa toisille, hieman siitä minkälaista juttua kyseinen kirjoittaja kertoo. On luonnollista että joka paikkaa muodostuu sisäpiiri johon saattaa alussa olla hankalaa päästä sisälle. Sen takia että olisi antanut huonoa karmaa jollekulle sisäpiiriläiselle, ei ole kukaan saanut bannia. Eikä tule saamaan. Sussu tämäkö on kiitos kaikesta jota olen sinun eteesi tehnyt? Kiitos kamalasti! Foorumiani valvotaan tarkasti koska en halua joutua lain kanssa ongelmiin. Sen takia viestejä editoidaan ja poistetaan jos tarve niin vaatii. Bmad27(28) sinulla on pitkä ja omituinen historia netin syövereissä. Banneistasi saat syyttä vain itseäsi. Karma ei kuitenkaan ole tarkoitettu käytettäväksi siten kuin sinä teit. Annoit negatiivista karmaa kaikille ja jatkuvasti. Vaikka kukaan ei olisikaan tehnyt mitään sen arvoista. Lisäksi kirjoittelusi ei sopinut yhteen suomen lain ja foorumini linjauksien kanssa. Mielestäsi pedofiilia on hyväksyttävää, naisten raiskauksissa ei ole mitään pahaa.... Ja muuta todella luokatonta aihetta.
Te jotka ette ole foorumillani käyneet käykää katsomassa ja muodostakaa omat mielipiteenne, älkää luottako vain muutaman höyrypään kommenteihin. Osoitetta en tähän laita koska en ole mainostamassa, googlella se kyllä löytyy. Häiriköitä on netti täynnä, mutta sille me emme voi mitään. Toivoisin vain että foorumiani ei häiriköidä, sillä minä ylläpidän sitä ilmaiseksi omalla ajallani. Foorumillani en ole rikastumassa vaikka siellä onkin myynnissä kännykään kaiken moista roinaan. Ne osaltansa peittävät foorumin aihettamia ylläpito kustannuksia.
Toivoisin että lopettaisitte perusteettoman mustamaalaus kamppanianne. Jos et pidä saitistani voit mainita siitä jos haluat, mutta älä puhu pelkkää paskaa. Eikä sitä kaiketi tarvitse joka foorumilla mitä netistä löytyy tehdä? Miltä se itsestäsi tuntuisi? Ei todellakaan hyvältä.Kävin kurkkimassa Xxonkforiaa ja täytyy sanoa, että ilman muuta seuraan jatkossa. Se on ehdottomasti mielenkiintoinen eroottinen foorum Asiallisen tuntuinen, ei älyttömyyksiä, joita näkee esim. täällä.
Hyvä kun tuli noin paljon haukkuja, niin oma mielenkiintoni oikein heräsi. Muuten en olisi kai huomannut koko sivuja.
Noi purnauksen aiheet näyttävät vain idioottien ja alaikäisten voivotuksilta joilla itsetuntoa ei riitä mihinkään.
Lisäksi kun luin tuon ylläpidon vastineen niin tulee mieleen että enpä ole koskaan ennen tiennyt että joku voi ihan omalla kustannuksellaan harrastaa "hyväntekeväisyyttä". Kiitokset Knoxx. Onnea ja pitkämielisyyttä jatkolle - Perheellinen
Knoxx kirjoitti:
Toivoisin että lopettaisitte perusteettoman mustamaalaus kamppanianne. Jos et pidä saitistani voit mainita siitä jos haluat, mutta älä puhu pelkkää paskaa. Eikä sitä kaiketi tarvitse joka foorumilla mitä netistä löytyy tehdä? Miltä se itsestäsi tuntuisi? Ei todellakaan hyvältä.Oli kyllä aika järkyttävä foorumi. Lapset leikkii polleeta. On sääli kun toiset leikkii foorumilla, jotain erotiikan ja seksin alan experttii vaikkakin ovat selvästi kaukana aidoista tunteista. Mikäli olisin ylläpitovastaava sulkisin kys foorumin hetkeksi ja kysyisin itseltäni missä mennään ja mihin mennään?
- Luzifer
"Varokaa XXONKFORIA FOORUMIA siellä on perkeleenmoinen sisäpiiri: Siellä ei saa sanoa omaa mielipidettä: Jos olet siellä vastaan yleistä mielipidettä ja sanot sen ääneen sinun karmasi lasketaan: "
...Entä sitten? Työpaikalla sinua haukutaan selän takana, itketkö sitäkin kuukausikaupalla?
"Tai jos pudotat jonku vakkarin karmaa, siitä että hän pudotti ensin sinun saat bannia: "
Sinulla on todella hyvä syy pudottaa kenenkään karmaa: luulo siitä että joku on jo pudottanut omaasi..?
Tuosta ei skitsofrenia paljon pahemmaksi pääse. Ja juu, tiedetäänhän me se että sinä et enää foorumilla jäsenenä ole. Sehän sinut katkeroitti, reppanan. Miettikää vaan toki, että miksi..
"Kyseisen foorumin ylläpidolla on on oikeus bannata sinut ilman järki syitä. Lisäksi siellä kirjoittelee joukko alaikäisiä nulikoita jotain säälittäviä kommentejaan seksin saralta. "
Täällähän niin ei ole. Muahhhahhahhhaaaa....!!!!
"Lyhyesti: xxonkforia on: Tosi sisäpiirille löyhkäävä säälittävä paikka. "
Onneksi tämän kirjoittanut henkilö ei itse sellainen ole. Itseasiassa jokainen Xxonkforiassa hieman pidempään pyörinyt tunnistaa hänet tästä varmasti. Hyvä että todistit tässäkin luulot itsestäsi oikeiksi! - samurai
Olin xxonkforian aktiivi vielä keväällä, kunnes kesällä kiinnitin merkittävään asiaan huomion. Kaksi aikuista miestä ottivat mittaa toisistaan voimakkain sanamuodoin, mutta jostain syystä vain toinen sai bannit ja huomautukset. Toiselle annettiin lämpimänä kädenojennuksena mm chat valvojan paikka. Voiko tässä olla enää muusta kysymys kuin sisäpiiristä?
Edellämainutusta asiasta johtuen olen siirtynyt toisiin foorumeihin.- Miikka & Honey_Julia
Huomasimme saman, lisäksi nikki joka lähti pois sai tarpeeksi negatiivistä mainetta. Hänet leimattiin ja väitettiin häiriköineen yv:nä. Voimme väittää toista. Hän kertoi mm minulle ja vaimolleni hyvin perustellen kaiken, mutta eipä ylläpito häntä ymmärtänyt. Oli helpompi bannata ja leimata kuin kuunnella puolustusta.
Yleisessä keskustelussa hän esitteli asiallisia kysymyksiä, mutta hänen "vastapelurinsa" etsi kaiken että saisi jostain nurista häntä vastaan. Ihmettelimme usein syitä poikain tappeluun. Tuli mieleemme rippikouluaika ja tapaus Kain ja Aabel. Näihinpä ei edes ylläpito ottanut objektiivista mielipidettä, vaan päätti subjektiivisesti leimata toisen häiriköksi ja toisen kultapojaksi.
Missä hän sitten onkin on toivomme hänelle hyviä vointeja.
- Kiira
Siis että viitsitte. Haistakaa iso kikkeli minun puolestani. Yksi katkera ihminen tulee tänne valittamaan foorumista vähän samaan tapaan kuin rehtorin nuhtelusta suivaantunut kakara valittaa äitilleen. Sitten ne ihmiset, jotka ovat uteliaita, mutta eivät ole ikinä kuulleetkaan ko. foorumista, käyvät siellä KERRAN tsekkaamassa mestat ja meiningit ja koska ovat jo valmiiksi saaneet tämän ketjun aloittajalta negatiivisen mielipiteen, toteavat, että juu, himmeeltä näyttää. Plah.
Itse rekisteröidyin viime toukokuussa ensi käynnilläni Xxonkforian käyttäjäksi ja heti alusta alkaen olen tuntenut itseni vain ja ainoastaan tervetulleeksi. Karmaa olen saanut sekä positiivista että negatiivista, mutta sen en ole antanut vaikuttaa kirjoittamiseeni. Ja aika iso osa miinuksistani on tullut mainitulta häiriköltä, joka käsittääkseni nautti polemiikista, jonka sai aikaiseksi. Loput olen kyllä ansainnut ihan itse kärkkäällä kielenkäytölläni. :P
Ja mitä esim. Sussuun tulee, säännöt ovat yksinkertaiset, Suomen laki sallii eroottiset aiheet ja foorumit vain täysi-ikäiselle. Siksi alaikäiset eivät foorumille kuulu.
Ja kiitos ja mojova *muisk* Knoxxille, joka jaksat aina vaan tätä samaa p*skaa. :)- Sussu18
No niin tuo aikaisempi kommentti ei sitten ollut minun. Huomasinpa vain tämänkin paikan katsellessani xxonkforiaa taas pitkästä aikaa. Mutta tosiaan, joku on minua feikannut :(
- vakkari ville
Muistan, kun tulin mukaan em foorumille. Huomasin heti, että siellä on täysi suosiojärjestelmä. Yksi nokkii toista toinen kolmatta jne.
Lisäksi ylläpito kieltää jyrkästi huhut alaikäisistä vaikka niitä siellä on. Olisi varmasti hyvää sulkea hetkeksi foorumi ja lukea jokaisen mielipide läpi jospa se auttaisi.
On typerää suuttua jos jotain asiaa arvostelee, ylläpidolle on ihan turha selvittää asioita, koska hän ei ole tähänkään asti kuunnellut kuin omiaaan.
Kannattaisi sitä omaa järkee käyttää ja miettiä onko aiheellista suuttua, kun asioista keskustelee. En tule tästä "omalle" foorumille keskusteleen, koska tiedän että sieltä saan siten vihat niskaani. - Juha
Olen jäsen kys. foorumilla. En tosin tiedä olenkohan enää tämän jälkeen, koska tämä voi ärsyttää knoxxia ja hänen kavereitaan. Oletan että minullakin on kumminkin oikeus mielipiteeseeni.
Havannoin kys foorumista yhtä sun toista. Kaikkea en viitsi edes luetella. Mielestäni täällä palstaa kritisoivat ovat löytäneet ehkä jotain sellaista mitä ylläpitoa edustavat eivät huomaa. Ihminenhän on yleensä sokea itselleen.
On tietty ikävää lukea kärkkäitä mielipiteitä, mutta oletan, että ihmiset tahtovat sanoa suoraan mielipahan julki jos heitä on loukattu tai kokevat, että heidän varpaille on talsittu. Ehkäpä minunkin on aika jotain omakohtaistakin kertoa
Tullessani foorumin jäseneksi Sain sähköpostia, joissa minulle esitettiin selvästi sääntöjä ja kerrottiin mitä virheitä jotkut jäsenet ovat tehneet jne. joistain jäsenistä puhuttiin suoraan pahaa. Edellämainittu oli mielestäni pohjanoterausta, enhän edes tunne ihmisiä ja minulle syötettiin jo valmiiksi tietoja jäsenistä ja heidän mielipiteistä joiden todenperää en voi varmistaa. Lisäksi avovaimoni nauroi kuinka eräs "vakkari"(, kuten teillä joillain on sanoa) vonkaa häntä. Jouduin siihen puuttumaan lähettämällä kyseiselle nikille e-postia.
Yllätykseni oli todella suuri, kun ylläpitoa edustanut mies toi paljasti nimeni, kun kirjoitin käsityksiäni nimimerkillä. No enpä mä siellä enää taida paljoa viettää aikaani. Onhan netissä todellakin muitakin foorumeita.
Mitä tulee lapsiin: Olkoon se tämä suomi24 foorumi tai xxonkforia tai mikä tahansa muu foorumi jos siel on selkeesti rekisteröintiote joka kieltää alle 18v ikäisten oleskelun, ja kun siitä vielä ylläpito itse kirjoittaa, niin kyllä sanojen takana pitäisi olla ja ottaa itsetutkiskeluun hetki ja jos ei hetki riitä ottaa toinen tai jopa kolmas hetki kunnes tulosta syntyy.
Enpä tämänenempää viitti kirjoitella, ettei nyt vain xxonkforian ylläpito suutu.
Katsokaa vaikka kuunpimennystä jos ette saa unesta kiinni tämän jälkeen. Mä meen ainakin vaimoni viereen ja nukun onnellisen perheellisen unen. - PASKA PAIKKA!
Täysikäisyyden ohittanut, kyseisellä foorumilla ennen kirjoitellut ihminen täällä! omasta halustaan lähtenyt pois, koska vakio kirjoittelijat ovat itserakkaita *päitä!
Siellä on todellakin oma sisäpiiri! mitä ei todellakaan saisi olla yleisellä foorumilla!
kirjoitat sinne juttuja, joita tulevat heti nämä vakkarikirjoittelijat haukkumaan, repostelemaan!!! kertaakaan vakkari ei kehunut viestejä, haukkuivat vain että ovat lyhyitä, ja tarkistus kys.omaisen vakkarin tietoihin, ahaa hänellä on yleensä ollut lyhyempiä vastauksia ja yleensä negatiivisia vastauksia kaikille uudemmille ihmisille!!!
hienoa, näin te saatte _PALJON_ uusia käyttäjiä foorumillenne!!!!!! jatkakaa samaan malliin ja tähän viestin perään tulee lisää esimerkkejä teidän toiminnasta! =-D
ja mitä sitten jos joku vastaa vaikka kaikkiin kirjoituksiin?? Lukeeko säännöissä että et saa vastata kuin yhteen kysymykseen johon ei ole vielä vastattu?! ja jos kysymyksenä on vaikka suosikkiruokasi, vastaat lasagne, vastaus on liian lyhyt vakkarin mielestä!!! mitä siihen voi vielä vastata? vaikka lasagne on niin pehmeää, paljon tomaattia... ei näin vakkarit, kaikkeen ei voi vastata pitkästi, kaikki eivät kerkeä vastata pitkästi, kaikilla ei ole taitoa vastata 10sivua suosikki ruokaan, kaikki eivät halua kirjoittaa liian pitkiä viestejä, joita kukaan ei halua ja jaksa lukea!!!!! lyhyt ja ytimekäs vastaus ei ole muka hyvä vakkarin mielestä, vaan pitää vastata hänen mielestään monen sivun juttu jonka voi hypätä yli koska kukaan ei halua lukea niin pitkää "minä rakastan itseäni" juttua!
vakkarit saa tietysti kirjoittaa niin paljon kuin haluaa! ja myös haukkua ja syytellä ilman että heitä oikaistaan asiassa!
Antakaa uusien ihmisten kirjoittaa ja vastailla viesteihin, eivät he pääse foorumilla eteenpäin jos te vakkarit olette aina haukkumassa heitä! sulkekaa toi kirjautuminen kokonaan, jos teitä haittaa uudet jäsenet noin paljon! tai olkaa vastaamatta aina ikävästi takas, ei kukaan halua uudessa paikassa kuunnella pelkkää vmäistä kettuilua!
kukaan uusi ei pahemmin uskalla kirjoitella foorumillenne juuri noiden haukkumisien takia! ja sitten ihmettelette kun ette saa uutta verta sisäpiiriinne ja juttuihinne!- medieval war
Muahhahhaaaaaa!!!!!!
Vain rohkeimmat ja kestävimmät yksilöt palkitaan.
Valittajat menköön muualle!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480