Armeija on ajan ja rahan tuhlausta. En mennyt kertaamaan. Yksi lomake... reservistä kieltäytyminen. Sen täyttää ja menee 5 päiväksi lomaleirille (palkkaa maksetaan ja päivärahaa :) niin asia on siinä. Ei tarvii mennä. Sotilaspassin saa pitää ja arvo (jos sillä on merkitystä) pysyy myös.
Kertsin välttäminen
intti for hintti
3
317
Vastaukset
- rrrk62
Itse olin kaksi kertaa kertaamassa, enää tuskin kutsutaan. Ei sitä kannata pelätä, vaikka itsekin olin jotenkin huolissani etukäteen. Meininki on ihan eri kuin armeijassa. Kumma juttu muuten miten kilpailuvietti iskee joka äijään kun pääsee ampumaradalle.
- exx ressu
Joo, käväsin kanssa tekemässä tuon. Kertaamassa käväsin kerran ja sitten vasta ymmärsin... olis pitänyt jo aiemmin.
- Kerran oltu
Toinen kertta "käsketty" . Eipä menty, eipä mennä kolmattakaan kertaa. Ei anna aihetta nyky meininki. Saavat pitää nato kiimaiset tunkkinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775952- 353281
- 442908
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402142Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282111- 1101960
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291899- 1771877
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241548Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171318