Kretujen ainoa keino puolustaa omia absurdeja väitteitään on kusetus.
Niiden "tutkimus" on sitä, että epätoivoisesti etsitään asiayhteydestään irroitettuja palasia tutkimuksista, puheista ja muusta, joka olisi edes näennäisessä ristiriidassa nyky-tieteen tai vaikka satavuotta vanhan tieteen tulosten kanssa.
Heille on aivan sama, onko väite totta, tarua vai valetta tai onko se viikon vai viisisataa vuotta vanha. Tarkoitus pyhittää keinot.
Tuohon keräämäänsä sillisalaattiin nuo pseudotieteen ritarit sotkee sekaan omia väitteitään, selviä valheita ja muokkaavat koko paketin myyntikuntoon, sekä lopuksi lorauttavat tuon kasaamansa "totuus-paketin" pelle-uskovien päänuppiin.
He vuorostaan uskoo joka sanan, vaikka eivät pääsääntöisesti käsitä itse alkuperäisestä asiasta tuon taivaallista.
Mutta homma toimii ja kusetus jatkuu.
Kreationistisen "tutkimuksen" kulmakivi on kusetus!
47
492
Vastaukset
- waffen ss
Siellä se hintti selittelee.
- Frans II
"Siellä se hintti selittelee"
oli älykkäintä mitä wassen ss keksi - waffen ss
Frans II kirjoitti:
"Siellä se hintti selittelee"
oli älykkäintä mitä wassen ss keksiMinä olen sentään käynyt armeijan ja olen kunnon Suomen kansalainen. Toisin kuin sinä. Pelle.
- Apo-Calypso
waffen ss kirjoitti:
Minä olen sentään käynyt armeijan ja olen kunnon Suomen kansalainen. Toisin kuin sinä. Pelle.
Olen kokoomukselainen reservinupseeri, joten käsitykseni isänmaallisuudesta on hieman erilainen kuin natsisaksaa ihannoivalla kävelevällä ulostekasalla, joka kuvittelee olevansa "kunnon" Suomen kansalainen.
- Frans II
waffen ss kirjoitti:
Minä olen sentään käynyt armeijan ja olen kunnon Suomen kansalainen. Toisin kuin sinä. Pelle.
"Minä olen sentään käynyt armeijan"
Luultavasti pelastusarmeijan (anteeksi oikeat pelastusarmeijalaiset, tarkoitukseni ei ole loukata teitä) - waffen ss
Apo-Calypso kirjoitti:
Olen kokoomukselainen reservinupseeri, joten käsitykseni isänmaallisuudesta on hieman erilainen kuin natsisaksaa ihannoivalla kävelevällä ulostekasalla, joka kuvittelee olevansa "kunnon" Suomen kansalainen.
Veteraanit eivät olleet ateisteja. Kommunistit olivat. Olet aivan vitun pelle.
Apo-Calypso kirjoitti:
Taitaa olla poloisella yksinäistä, kun on kreationistinen natsi. Tuskin hellaritkaa suuremmin tykkää näistä holokaustin kannattajista.
- hsgsgal
waffen ss kirjoitti:
Sinä olet idiootti ja kannatat saatanan lapsellisia rasistisia aatteita etkä ymmärrä asioista yhtikäs mitään.
- rcekim
waffen ss kirjoitti:
Suurin osa puna-armeijasta oli ihan uskovaisia, vaikka stalinin takia joutuivatkin sen salaamaan. Stalin nääs halus että pelkästään sitä palvotaan, eikä mitään jesseä.
Veteraaneistakin osa oli ateisteja, mutta vain hyvin koulutetut. - Näin on
rcekim kirjoitti:
Suurin osa puna-armeijasta oli ihan uskovaisia, vaikka stalinin takia joutuivatkin sen salaamaan. Stalin nääs halus että pelkästään sitä palvotaan, eikä mitään jesseä.
Veteraaneistakin osa oli ateisteja, mutta vain hyvin koulutetut.Kyllähän sodan aikana ortodoksipapit olivat rintamilla antamassa siunauksia Neuvostoliiton sotilaille. Stalin ymmärsi että kristinuskoon jo lapsena aivopestyt ihmiset ovat herkempiä tottelemaan mikäli heidän jumalansa palvelijat siunaavat heitä kuolemaan.
Eivät ne siunaamiset missään salassa tapahtuneet, vaan kirkko toimi hyvässä yhteistyössä kommunistihallinnon kanssa. Aivan kuten nykyisin toimii nykyisen hallinnon kanssa. Ainahan kristinusko on ollut kulloinkin vallassa olevien yhteistyökumppani. Sehän nähtiin myös natsien hallitsemassa Saksassa.. Apo-Calypso kirjoitti:
"kokoomukselainen reservinupseeri"
" käsitykseni isänmaallisuudesta"
Eli rahan lappaamista eu:lle, Kreikkaan, pankkiireille.
Natseilla oli tunnuslauseena, ein volk ein reich ein fuhrer .
Kun taas eu:llesopii hyvin ein volk ein reich ein euro.
Armeija vaikkakin on tarpeellinen on silti yksi hinteimmistä mestoista mitä löytyy. Olen minä sen käynyt kyllä tiedän mistä puhun. 6 kk ne minua jaksoivat.
Mä luulen että susta ja waffen ss:stä voisi tulla hyvät kaverit. Mä myös epäilen että se on wannabe-juutalainen.- Oletko?
L.J.H kirjoitti:
"kokoomukselainen reservinupseeri"
" käsitykseni isänmaallisuudesta"
Eli rahan lappaamista eu:lle, Kreikkaan, pankkiireille.
Natseilla oli tunnuslauseena, ein volk ein reich ein fuhrer .
Kun taas eu:llesopii hyvin ein volk ein reich ein euro.
Armeija vaikkakin on tarpeellinen on silti yksi hinteimmistä mestoista mitä löytyy. Olen minä sen käynyt kyllä tiedän mistä puhun. 6 kk ne minua jaksoivat.
Mä luulen että susta ja waffen ss:stä voisi tulla hyvät kaverit. Mä myös epäilen että se on wannabe-juutalainen.''6 kk ne minua jaksoivat. ''
Annas kun arvaan. Mielenterveydelliset syyt. Oletko? kirjoitti:
''6 kk ne minua jaksoivat. ''
Annas kun arvaan. Mielenterveydelliset syyt.Satuin olemaan niitä jotka porukassa pääsivät 6:lla tämä oli 90-luvun lopussa
- Nyyh!
L.J.H kirjoitti:
Satuin olemaan niitä jotka porukassa pääsivät 6:lla tämä oli 90-luvun lopussa
Niin nuori ja niin sekaisin. Sääli.
- Kantapää
waffen ss kirjoitti:
"Minä olen sentään käynyt armeijan ja olen kunnon Suomen kansalainen. Toisin kuin sinä. Pelle."
Jollakulla on ilmeisesti jotain käsittelemättömiä komplekseja itsensä kanssa..
Vai mistä muusta syystä kukaan kokisi tuollaista tarvetta kohottaa itseään muiden yläpuolelle..
- on se ihmeellistä
Uskovaisten mukaan tiedemiesten salaliitto joko tarkoituksella vääristelee tuloksia raamatun tappioksi tai sitten tiedemiehet ovat kaikki kyvyttömiä imbesillejä, joilla ei ole hajuakaan siitä mitä tekevät.
- JumalatSatuolentoja
No koska heillä ei ole omia todisteita, niin he mielellään keskittyvät etsimään ja keksimään ristiriitoja tieteellisistä teorioista. Eivät raukat edes tajua sitä, että vaikka KAIKKI tieteelliset teoriat kumottaisiin tänään, niin se ei ole todiste heidän väitöksensä todellisuudesta...
Sama pätee aikalailla kaikkeen mitä yrittävät todistaa. Kertoo jo paljon opetuksen ja tiedon tasosta, kun opetuksissa alettu käyttämään Loch Nessin hirviötäkin kreationismin todisteeksi. :D
http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi/2013/07/kreationismi-kehittyy-loch-nessin-hirvio.html- teistateisti
Asia on juuri näin miten ikiateisti kirjoittaa.
Evoluutio on maailmankaikkeuden ja elämän kehityksen loogisin ja järkevin malli, kaikki todisteet luonnossa puhuvat tämä puolesta.
Olen aina ihmetellyt mikä ajaa ihmiset sinnikkäästl uskomaan puolivillaisiin ja asiayhteydestään irroitettuun "kreationistiseen totuuteen", kun jo maalaisjärki kertoi meikäläiselle aikoja sitten allaolevan, onko tätä niin vaikea käsittää ? :
"Luomiskertomus on sen ajan ihmisten sen aikaisilla "tutkimusvälineillä" kirjoitettu symbolinen kertomus siitä, miten apinaihminen hyvin hitaan evolutiivisen kehityksen tuloksena alkoi tiedostamaan oman alastomuutensa ja alkoi hävetä sitä pukien lopulta vaatteet päälleen."- teistateisti
ikiateisti kirjoitti:
>>>Asia on juuri näin miten ikiateisti kirjoittaa.
Ihan hyvä synteesi.
Jos pysymme totuudessa, niin kuka meitä voi estää?
- ???
Usko on heikolla pohjalla jos siihen tarvitsee näitä kreationistien juttuja vahvikkeeksi. Onneksi big bang ja evoluutio ovat yhteensopivia aidon kristillisyyden kanssa.
- ???
ikiateisti kirjoitti:
>>>Onneksi big bang ja evoluutio ovat yhteensopivia aidon kristillisyyden kanssa
En itse näe mitään ristiriitaa, mutta en kuulukaan luterilaiseen kirkkoon tai fundamentalisteihin. Kristinuskon auktoriteetti lepää katolisen paavin harteilla ja kirkko on alusta asti hyväksynyt big bangin. Sen keksijä oli katolilainen pappi ja myöhemmin paavin tiedeneuvoja. Evoluutio on hyväksytty hitaammin, mutta jo edelliset kaksi paavia ovat olleet sitä mieltä että evoluutio on fakta.
"
Pope Benedict has referred to the debate between creationists and supporters of evolutionary theory as an "absurdity":
"They are presented as alternatives that exclude each other," the pope said. "This clash is an absurdity because on one hand there is much scientific proof in favor of evolution, which appears as a reality that we must see and which enriches our understanding of life and being as such."
" - ???
ikiateisti kirjoitti:
>>>Onneksi big bang ja evoluutio ovat yhteensopivia aidon kristillisyyden kanssa
Evoluutiota ei kuitenkaan tyrmätty sitä ennenkään, kuten H.L. Mencken kuvasi liittyen Scopesin oikeudenkäyntiin
https://en.wikipedia.org/wiki/Scopes_Trial
"[The advantage of Catholics] lies in the simple fact that they do not have to decide either for Evolution or against it. Authority has not spoken on the subject; hence it puts no burden upon conscience, and may be discussed realistically and without prejudice. A certain wariness, of course, is necessary. I say that authority has not spoken; it may, however, speak tomorrow, and so the prudent man remembers his step. But in the meanwhile there is nothing to prevent him examining all available facts, and even offering arguments in support of them or against them—so long as those arguments are not presented as dogma. (STJ, 163) " ??? kirjoitti:
Evoluutiota ei kuitenkaan tyrmätty sitä ennenkään, kuten H.L. Mencken kuvasi liittyen Scopesin oikeudenkäyntiin
https://en.wikipedia.org/wiki/Scopes_Trial
"[The advantage of Catholics] lies in the simple fact that they do not have to decide either for Evolution or against it. Authority has not spoken on the subject; hence it puts no burden upon conscience, and may be discussed realistically and without prejudice. A certain wariness, of course, is necessary. I say that authority has not spoken; it may, however, speak tomorrow, and so the prudent man remembers his step. But in the meanwhile there is nothing to prevent him examining all available facts, and even offering arguments in support of them or against them—so long as those arguments are not presented as dogma. (STJ, 163) "Scopes meni haastamaan riitaa sai vähän kolhuja ja itselleen marttyyrin viitan.
"Scopes meni haastamaan riitaa sai vähän kolhuja ja itselleen marttyyrin viitan."
Ja silti Scopes sai merkittävämmän muutoksen aikaan kuin kukaan kristinuskon marttyyri koskaan.
On sde merkillistä, että tuollaisilla pienillä kolhuilla on niin suuri merkitys verrattuna kristittyjen marttyyreihin.- ???
"Scopes sai merkittävämmän muutoksen aikaan kuin kukaan kristinuskon marttyyri koskaan."
Todellisuudessa Scopesia ei voi verrata marttyyreihin. Täysin eri asioita.
Evoluutio kuuluu kouluihin. Suomessa sitä pitäisi opettaa lisää niin saataisiin tämä kreationismi-sairaus kuriin. ??? kirjoitti:
"Scopes sai merkittävämmän muutoksen aikaan kuin kukaan kristinuskon marttyyri koskaan."
Evoluutio kuuluu kouluihin. Suomessa sitä pitäisi opettaa lisää niin saataisiin tämä kreationismi-sairaus kuriin."Todellisuudessa Scopesia ei voi verrata marttyyreihin. Täysin eri asioita."
Juuri niin. L.J.H:n jutut ovatkin huuhaata.??? kirjoitti:
Evoluutio kuuluu kouluihin. Suomessa sitä pitäisi opettaa lisää niin saataisiin tämä kreationismi-sairaus kuriin.Evoluution opettaminen pitäisi lakkauttaa sen opettaminen kouluissa on johtanut siihen että nuoriso kun on sisäistänyt olevansa apinasta on alkanut käyttäytyä sen mukaan . Ja sitten kun joku opettaja poistaa häirikön paikalta niin meinaa potkut tulla.
Muutenkin aiheuttaa moraalista rappiota ja inspiroi natsismia ja kommunismia.Ei muuten saanut aikaan merkittävämpää muutosta.Muutos on täysin mitätön verrattuna Kristuksen marttyyrikuolemaan.
ertert kirjoitti:
"Todellisuudessa Scopesia ei voi verrata marttyyreihin. Täysin eri asioita."
Juuri niin. L.J.H:n jutut ovatkin huuhaata.Sinun ovat jauhopäistä puuppaa.
L.J.H kirjoitti:
Sinun ovat jauhopäistä puuppaa.
"Sinun ovat jauhopäistä puuppaa. "
Sinähän tässä väitteen teit Scopesin marttyyrin viitasta. Älä yritä sälyttää omaa hölynpölyäsi muiden niskoille.L.J.H kirjoitti:
Evoluution opettaminen pitäisi lakkauttaa sen opettaminen kouluissa on johtanut siihen että nuoriso kun on sisäistänyt olevansa apinasta on alkanut käyttäytyä sen mukaan . Ja sitten kun joku opettaja poistaa häirikön paikalta niin meinaa potkut tulla.
Muutenkin aiheuttaa moraalista rappiota ja inspiroi natsismia ja kommunismia."Evoluution opettaminen pitäisi lakkauttaa sen opettaminen kouluissa on johtanut siihen että nuoriso kun on sisäistänyt olevansa apinasta on alkanut käyttäytyä sen mukaan . Ja sitten kun joku opettaja poistaa häirikön paikalta niin meinaa potkut tulla.
Muutenkin aiheuttaa moraalista rappiota ja inspiroi natsismia ja kommunismia. "
Älä valehtele.L.J.H kirjoitti:
Ei muuten saanut aikaan merkittävämpää muutosta.Muutos on täysin mitätön verrattuna Kristuksen marttyyrikuolemaan.
"Muutos on täysin mitätön verrattuna Kristuksen marttyyrikuolemaan. "
Jep, Jeesus sai aikaiseksi alun sorrolle ja valtarakenteille. Tosin Jeesus ei ollut kristinuskon marttyyri, joten se siitä.
"Ei muuten saanut aikaan merkittävämpää muutosta."
Ja silti se muutos oli paljon merkittävämpi kuin yhdelläkään kristinuskon marttyyrillä.ertert kirjoitti:
"Muutos on täysin mitätön verrattuna Kristuksen marttyyrikuolemaan. "
Jep, Jeesus sai aikaiseksi alun sorrolle ja valtarakenteille. Tosin Jeesus ei ollut kristinuskon marttyyri, joten se siitä.
"Ei muuten saanut aikaan merkittävämpää muutosta."
Ja silti se muutos oli paljon merkittävämpi kuin yhdelläkään kristinuskon marttyyrillä.Jos tuntisit historiaa tietäisit että tuossa vaiheessa historiaa oli 4 maailmanimperiumi meneillään Babylon, Meedo-Persia, Kreikka ja Rooma.
Yksikään ei ollut ns.suvaitsevainen demokratia. Kreikka tosin oli siinä suhteessa että vapaat miehet saivat äänestää eivät naiset eikä orjat .
Maailma ennen Kristinuskoa ei ollut mikään humaani kaikille kivaa yhteiskunta.ertert kirjoitti:
"Sinun ovat jauhopäistä puuppaa. "
Sinähän tässä väitteen teit Scopesin marttyyrin viitasta. Älä yritä sälyttää omaa hölynpölyäsi muiden niskoille.Sun kaikkia juttuja ei jaksa kommentoida koska ovat tyhmiä.
ertert kirjoitti:
"Evoluution opettaminen pitäisi lakkauttaa sen opettaminen kouluissa on johtanut siihen että nuoriso kun on sisäistänyt olevansa apinasta on alkanut käyttäytyä sen mukaan . Ja sitten kun joku opettaja poistaa häirikön paikalta niin meinaa potkut tulla.
Muutenkin aiheuttaa moraalista rappiota ja inspiroi natsismia ja kommunismia. "
Älä valehtele.No onhan se niin evoluutio-teoriaa on opetettu vuosikymmeniä. Vaikkakin suuri osa nuorisosta on kunnollisia, siihen nähden että vanhemmat sukupolvet tuppaa niille paska.arvoja erittäin kunnollisia
L.J.H kirjoitti:
No onhan se niin evoluutio-teoriaa on opetettu vuosikymmeniä. Vaikkakin suuri osa nuorisosta on kunnollisia, siihen nähden että vanhemmat sukupolvet tuppaa niille paska.arvoja erittäin kunnollisia
Mutta osa: osan käytös on sitä että opettajalle heitetään haista vittu läppää.
Juurihan vähän aikaa sitten yksi opettaja meinattiin erottaa Korhonen.
Koska evoluutio vaikutti uskomukseen että Jumalaa ei ole. Ihmiset alkoivat ajatella että ideologioissa ratkaisu. Sitten keksittiin natsismi ja kommunismi.
Sitten saatiin vähän Hitlerin muodossa oppia kantapään kautta.Eikä se valitettavasti mennyt toivotulla tavalla perille.L.J.H kirjoitti:
No onhan se niin evoluutio-teoriaa on opetettu vuosikymmeniä. Vaikkakin suuri osa nuorisosta on kunnollisia, siihen nähden että vanhemmat sukupolvet tuppaa niille paska.arvoja erittäin kunnollisia
"No onhan se niin evoluutio-teoriaa on opetettu vuosikymmeniä. "
Niin? Uskontoa on opetettu vielä pidempään.L.J.H kirjoitti:
Mutta osa: osan käytös on sitä että opettajalle heitetään haista vittu läppää.
Juurihan vähän aikaa sitten yksi opettaja meinattiin erottaa Korhonen.
Koska evoluutio vaikutti uskomukseen että Jumalaa ei ole. Ihmiset alkoivat ajatella että ideologioissa ratkaisu. Sitten keksittiin natsismi ja kommunismi.
Sitten saatiin vähän Hitlerin muodossa oppia kantapään kautta.Eikä se valitettavasti mennyt toivotulla tavalla perille."Koska evoluutio vaikutti uskomukseen että Jumalaa ei ole. Ihmiset alkoivat ajatella että ideologioissa ratkaisu. Sitten keksittiin natsismi ja kommunismi.
Sitten saatiin vähän Hitlerin muodossa oppia kantapään kautta.Eikä se valitettavasti mennyt toivotulla tavalla perille. "
Älä valehtele.L.J.H kirjoitti:
Jos tuntisit historiaa tietäisit että tuossa vaiheessa historiaa oli 4 maailmanimperiumi meneillään Babylon, Meedo-Persia, Kreikka ja Rooma.
Yksikään ei ollut ns.suvaitsevainen demokratia. Kreikka tosin oli siinä suhteessa että vapaat miehet saivat äänestää eivät naiset eikä orjat .
Maailma ennen Kristinuskoa ei ollut mikään humaani kaikille kivaa yhteiskunta."Jos tuntisit historiaa tietäisit että tuossa vaiheessa historiaa"
Kyllä minä tunnen, mutta minulla ei ole mitään syytä sekoilla kanssasi idioottimaisilla kuvitelmilla aiheen vierestä höpöttämällä, kuten sinä teet.L.J.H kirjoitti:
Sun kaikkia juttuja ei jaksa kommentoida koska ovat tyhmiä.
"Sun kaikkia juttuja ei jaksa kommentoida koska ovat tyhmiä. "
L.J.H:n turha nillittäminen alkoi, kun rahkeet eivät riitä parempaan.L.J.H kirjoitti:
Jos tuntisit historiaa tietäisit että tuossa vaiheessa historiaa oli 4 maailmanimperiumi meneillään Babylon, Meedo-Persia, Kreikka ja Rooma.
Maailma ennen Kristinuskoa ei ollut mikään humaani kaikille kivaa yhteiskunta.Se että puhut Kreikasta antiikin ajan valtiona, osoittaa ettet tunne historiaa; Kreikasta muodostui yhtenäinen hallintoalue vasta silloin, kun Makedonia valloitti suurimman osan Manner-Kreikasta ja muodosti siitä yhtenäisen alueen. Sitä ennen kreikkalainen maailma oli koostunut lukemattomista eri valtioista ja valtioliitoista, joissa poliittinen systeemi vaiheteli demokratiasta diktatuuriin.
Ja siis missä historian vaiheessa mainitsemasi neljä maailmanimperiumia olivat meneillään?
"Maailma ennen Kristinuskoa ei ollut mikään humaani kaikille kivaa yhteiskunta."
Eikä vielä pitkään aikaan kristinuskon jälkeenkään. Ei nykyäänkään. Eikä kristinusko sinänsä tuonut mitään uutta moraalia, esim. Kultaisen sääntö tavataan monilla kreikkalaisilla, roomalaisilla ja muilla ajattelijoilla jo ennen Jeesusta.
- napaOkymppi
Mikä erottaa uskovaisen ateistista? Uskovainen pelastuu ja ateisti ei pelastu. Simppeliä peliä. Molemmat voittaa.
- rcekim
"Mikä erottaa uskovaisen ateistista?"
Uskovainen on joko tyhmä ja/tai aivopesty, ateisti ei yleensä kumpaakaan. (en voi sanoa että kaikki ateistit olisivat älykkäitä, idioottejakin löytyy, tosin nekin ovat älykkäämpiä kuin yksikään kreationisti.) - napaOkymppi
rcekim kirjoitti:
"Mikä erottaa uskovaisen ateistista?"
Uskovainen on joko tyhmä ja/tai aivopesty, ateisti ei yleensä kumpaakaan. (en voi sanoa että kaikki ateistit olisivat älykkäitä, idioottejakin löytyy, tosin nekin ovat älykkäämpiä kuin yksikään kreationisti.)Parempi on olla aivopesty tyhmä pelastettu kuin kadotettu ateisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962169
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786