Hyvä asiakkaamme,
uudistamme Soneran sähköpostipalvelua 11.–13.10.2013. Uudistustyöt aiheuttavat sähköpostipalveluusi viikonlopun mittaisen käyttökatkon. Tuona aikana sinulle lähetetyt sähköpostiviestit toimitetaan perille katkon jälkeen. Suosittelemme, että vältät sähköpostipalveluasi koskevien muutosten tekemistä katkon aikana.
Uudistustyöt alkavat
perjantaina 11.10.2013 klo 20.
Uudistustyöt päättyvät
sunnuntaina 13.10.2013 klo 20.
Taas katko SONERALLA ja todella pitkä, en käsitä.
8
280
Vastaukset
Morjesta!
Hommia painetaan täällä koko viikonloppu, jotta voimme tuottaa entistä parempaa ja laadukkaampaa palvelua meilien parissa. Katkon se tuo sähköpostin käyttäjille, mutta tarkoitus on ainoastaan hyvä.
Mielelläni otan vastaan tähän ketjuun kommenttia koskien tulevaa katkosta. Palautetta teiltä talon sisälle ja informaatiota meiltä teille.
Seurailen muutaman päivän tätä ketjua :)
Torstai terveisin,
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- ,j,j,
Huoltokatkon jälkeen minulla olivat kaikkien viestikansioiden viestit lukemattomaksi merkittyinä saapuneet-kansiossa sekaisin uusien viestien kanssa. 2562 viestiä. Mistäs minä nyt tiedän, mitkä viestit olivat siellä ennestään käsittelyä odottamassa?
- jaajaa2
Vieläkö huoltokatko on voimassa. Firefox ilmoittaa maanantaiaamuna:
"Salasanan lähettäminen ei onnistunut. Postipalvelin mail.inet.fi vastasi: invalid user or password"- jajjaa2
"Vieläkö huoltokatko on voimassa. Firefox ilmoittaa maanantaiaamuna:
"Salasanan lähettäminen ei onnistunut. Postipalvelin mail.inet.fi vastasi: invalid user or password" "
-Meinasin siis Thunderbird. Tätä se on tehnyt koko viikonlopun.
Huomenta!
Huoltokatkos on ohi nyt. Kerkesitkö jo kokeilemaan kirjautua osoitteeseen webmail.inet.fi? Pääsetkö sisään? Toimiiko IE:llä paremmin? Vieläkö kaikki viestit ovat lukemattomiksi merkattu?
Selene@SoneraPartio- jajjaa2
Thunderbirdiin piti kirjoittaa salasana uudestaan jostain syystä. Taas workkii.
Hyvä juttu, että taas pelittää!
Saattaa olla syynä tuohon uudelleenkirjautumiseen se, että koko meilipalvelu vaihdettiin uudelle alustalle ja putsasi muistissa olleet kirjautumistiedot.
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
- Ongelma Soneran ...
Uusien sähköpostien lukeminen ei onnistu suoraan sähköpostiohjelmalta (minulla outlook ja windows mail). Kaikissa tietokoneissa sama vika . Kaikki asetukset näyttäisivät olevan kunnossa . Ongelma tuli huoltokatkon jälkeen. Mitään vikailmoitusta ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827