Taas katko SONERALLA ja todella pitkä, en käsitä.

pääsisipä eroon

Hyvä asiakkaamme,

uudistamme Soneran sähköpostipalvelua 11.–13.10.2013. Uudistustyöt aiheuttavat sähköpostipalveluusi viikonlopun mittaisen käyttökatkon. Tuona aikana sinulle lähetetyt sähköpostiviestit toimitetaan perille katkon jälkeen. Suosittelemme, että vältät sähköpostipalveluasi koskevien muutosten tekemistä katkon aikana.

Uudistustyöt alkavat
perjantaina 11.10.2013 klo 20.

Uudistustyöt päättyvät
sunnuntaina 13.10.2013 klo 20.

8

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjesta!

Hommia painetaan täällä koko viikonloppu, jotta voimme tuottaa entistä parempaa ja laadukkaampaa palvelua meilien parissa. Katkon se tuo sähköpostin käyttäjille, mutta tarkoitus on ainoastaan hyvä.

Mielelläni otan vastaan tähän ketjuun kommenttia koskien tulevaa katkosta. Palautetta teiltä talon sisälle ja informaatiota meiltä teille.
      Seurailen muutaman päivän tätä ketjua :)

Torstai terveisin,

Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

• ,j,j,

Huoltokatkon jälkeen minulla olivat kaikkien viestikansioiden viestit lukemattomaksi merkittyinä saapuneet-kansiossa sekaisin uusien viestien kanssa. 2562 viestiä. Mistäs minä nyt tiedän, mitkä viestit olivat siellä ennestään käsittelyä odottamassa?

• jaajaa2

Vieläkö huoltokatko on voimassa. Firefox ilmoittaa maanantaiaamuna:

"Salasanan lähettäminen ei onnistunut. Postipalvelin mail.inet.fi vastasi: invalid user or password"

• jajjaa2

"Vieläkö huoltokatko on voimassa. Firefox ilmoittaa maanantaiaamuna:

"Salasanan lähettäminen ei onnistunut. Postipalvelin mail.inet.fi vastasi: invalid user or password" "

-Meinasin siis Thunderbird. Tätä se on tehnyt koko viikonlopun.

• Huomenta!

Huoltokatkos on ohi nyt. Kerkesitkö jo kokeilemaan kirjautua osoitteeseen webmail.inet.fi? Pääsetkö sisään? Toimiiko IE:llä paremmin? Vieläkö kaikki viestit ovat lukemattomiksi merkattu?

Selene@SoneraPartio

• jajjaa2

Thunderbirdiin piti kirjoittaa salasana uudestaan jostain syystä. Taas workkii.

• Hyvä juttu, että taas pelittää!
        Saattaa olla syynä tuohon uudelleenkirjautumiseen se, että koko meilipalvelu vaihdettiin uudelle alustalle ja putsasi muistissa olleet kirjautumistiedot.

Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

• Ongelma Soneran ...

Uusien sähköpostien lukeminen ei onnistu suoraan sähköpostiohjelmalta (minulla outlook ja windows mail). Kaikissa tietokoneissa sama vika . Kaikki asetukset näyttäisivät olevan kunnossa . Ongelma tuli huoltokatkon jälkeen. Mitään vikailmoitusta ei tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe