Onko kellään kokemusta vichyn DERCOS NEOGENIC hiuksia uudistava hoito ohjelmasta? Ilmeisesti naisille ja miehille suunniteltu ulkoinen hoito
Vichy
10
3972
Vastaukset
- makatraa
tilasin englannista ja olen viikon verran käyttäny, paha sanoa vielä mitään tästä tuotteesta.
- Mikä on ylläolevan
postauksen arvo?? Sä olet siis tilannut ja viikon käyttänyt? aha ok.
- maktara69
Mikä on ylläolevan kirjoitti:
postauksen arvo?? Sä olet siis tilannut ja viikon käyttänyt? aha ok.
Joo tilasin tuolta:
http://uk.vitazita.com/en/buy/vichy-dercos-neogenic-28/
Postaus maksoi 5 euroa. - Mitä maksoi?
maktara69 kirjoitti:
Joo tilasin tuolta:
http://uk.vitazita.com/en/buy/vichy-dercos-neogenic-28/
Postaus maksoi 5 euroa.Mikä oli kokonaishinta? Suomalaisapteekit näyttävät pyytävän kolmen kuukauden satsista satasen.
- Tosi paha
Minulle aiheutti kauhean allergian ja puolet hiuksista lähti päästä.
- Anonyymi
Nii varmaan joo
- Ei luotettava
Käytin tuota 4 kk, mutta en huomannut yhtään minkäänlaista vaikutusta.
- Lumip111
Olen käyttänyt kohta 2vkoa ja tuntuu että hiukset vain harvenee. En tiedä jatkanko loppuun asti koko juttua. Laitatteko aamuisin tai iltaisin koko ampullin päähän? Olen siis mies.. Olis kiva kuulla muidenkin kokemuksia lisää
- Hentohius
Ostin aineen tänään ja illalla laitan ensimmäisen kerran. Jännittää sillä hiukseni ovat pitkät mutta harventuneet ja pelkään tietysti että jos harventuvat vielä lisää!
- Hentohius
Olen käyttänyt tuota nyt tunnollisesti joka ilta kahden kuukauden ajan. Tekee hiukset (jotka ovat siis hennot) likaisen tuntuiseksi eikä tukka ole yhtään tuuheampi. Pettymys mutta kokeilen sen suositellun 3 kk ennen kuin lopetan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684