Onko kellään kokemusta vichyn DERCOS NEOGENIC hiuksia uudistava hoito ohjelmasta? Ilmeisesti naisille ja miehille suunniteltu ulkoinen hoito
Vichy
10
3972
Vastaukset
- makatraa
tilasin englannista ja olen viikon verran käyttäny, paha sanoa vielä mitään tästä tuotteesta.
- Mikä on ylläolevan
postauksen arvo?? Sä olet siis tilannut ja viikon käyttänyt? aha ok.
- maktara69
Mikä on ylläolevan kirjoitti:
postauksen arvo?? Sä olet siis tilannut ja viikon käyttänyt? aha ok.
Joo tilasin tuolta:
http://uk.vitazita.com/en/buy/vichy-dercos-neogenic-28/
Postaus maksoi 5 euroa. - Mitä maksoi?
maktara69 kirjoitti:
Joo tilasin tuolta:
http://uk.vitazita.com/en/buy/vichy-dercos-neogenic-28/
Postaus maksoi 5 euroa.Mikä oli kokonaishinta? Suomalaisapteekit näyttävät pyytävän kolmen kuukauden satsista satasen.
- Tosi paha
Minulle aiheutti kauhean allergian ja puolet hiuksista lähti päästä.
- Anonyymi
Nii varmaan joo
- Ei luotettava
Käytin tuota 4 kk, mutta en huomannut yhtään minkäänlaista vaikutusta.
- Lumip111
Olen käyttänyt kohta 2vkoa ja tuntuu että hiukset vain harvenee. En tiedä jatkanko loppuun asti koko juttua. Laitatteko aamuisin tai iltaisin koko ampullin päähän? Olen siis mies.. Olis kiva kuulla muidenkin kokemuksia lisää
- Hentohius
Ostin aineen tänään ja illalla laitan ensimmäisen kerran. Jännittää sillä hiukseni ovat pitkät mutta harventuneet ja pelkään tietysti että jos harventuvat vielä lisää!
- Hentohius
Olen käyttänyt tuota nyt tunnollisesti joka ilta kahden kuukauden ajan. Tekee hiukset (jotka ovat siis hennot) likaisen tuntuiseksi eikä tukka ole yhtään tuuheampi. Pettymys mutta kokeilen sen suositellun 3 kk ennen kuin lopetan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203774
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243169En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322375- 922149
- 221990
- 261642
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411621- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424