Moi,
Onko kenelläkään kokemuksia flexifuelista. En tiedä mistä johtuu, mutta jotenkin arvelluttaa. Mä en ole mikään kova autoihminen ja näihin tekniikoihin yms en ole perehtynyt. Onko tosta flexistä mitään hyötyä, tai lähinnä onko siitä haittaa ja ongelmia??
Nyt mahdollisesti tulossa auton vaihto ja katsellut vm 08 V70 bensa koneella. Nyt muutama 2,0 litrainen tarjolla mutta ovat flexifueleita.
Vaihtoehtona on Audi A6 2,0 tfsi koneella...
Volvo v 70 flexifuel
6
7316
Vastaukset
- tarkista ainakin
eiks noissa flexeissä ole tiuhemmet huoltovälit, ainakin useissa on jostain syystä.
Menee mahdolliset polttoaine säästöt siihen.- Minä ainakin
Ottaisin mieluummin Audin.
- Flexex
Minä ainakin kirjoitti:
Ottaisin mieluummin Audin.
Flexsissä polttoaine kuivempaa, napsahtaa kone kiinni, pysyttele erossa.
- Vähintään 95
Flexex kirjoitti:
Flexsissä polttoaine kuivempaa, napsahtaa kone kiinni, pysyttele erossa.
Näin on ja tiedossani on jo varoittavia esimerkkejä.
- sepi_666
Onko sinulla joku hyväkin selitys miksi Volvon pitää olla juuri 2.0L mopokoneella?
- re85 saab93
2.5t kone viinalla, tehonja turbon hyötysuhde paranee.ruiskukone ilman turboa vie litroja aikalailla, saabin 2 l turbo viinalla on taloudellisempi. Volvolla on kiva viina kaasu bensa malli v70 2010 aina käy halvin aine. Huoltoväli johtuu viinan ominaisuuksista, öljyt väljähtyy nopeasti.pakkasella on toiminyt hyvin 1.8f v50 ja c30 on suositeltVia fordin koneillakin, tuota fordin 2litraista isoon v70 autoon en ottaisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303710Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491618- 731328
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751181Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911031Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1711030- 78862
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua38777Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47735- 39709