Moi,
Onko kenelläkään kokemuksia flexifuelista. En tiedä mistä johtuu, mutta jotenkin arvelluttaa. Mä en ole mikään kova autoihminen ja näihin tekniikoihin yms en ole perehtynyt. Onko tosta flexistä mitään hyötyä, tai lähinnä onko siitä haittaa ja ongelmia??
Nyt mahdollisesti tulossa auton vaihto ja katsellut vm 08 V70 bensa koneella. Nyt muutama 2,0 litrainen tarjolla mutta ovat flexifueleita.
Vaihtoehtona on Audi A6 2,0 tfsi koneella...
Volvo v 70 flexifuel
6
5240
Vastaukset
- tarkista ainakin
eiks noissa flexeissä ole tiuhemmet huoltovälit, ainakin useissa on jostain syystä.
Menee mahdolliset polttoaine säästöt siihen.- Minä ainakin
Ottaisin mieluummin Audin.
- Flexex
Minä ainakin kirjoitti:
Ottaisin mieluummin Audin.
Flexsissä polttoaine kuivempaa, napsahtaa kone kiinni, pysyttele erossa.
- Vähintään 95
Flexex kirjoitti:
Flexsissä polttoaine kuivempaa, napsahtaa kone kiinni, pysyttele erossa.
Näin on ja tiedossani on jo varoittavia esimerkkejä.
- sepi_666
Onko sinulla joku hyväkin selitys miksi Volvon pitää olla juuri 2.0L mopokoneella?
- re85 saab93
2.5t kone viinalla, tehonja turbon hyötysuhde paranee.ruiskukone ilman turboa vie litroja aikalailla, saabin 2 l turbo viinalla on taloudellisempi. Volvolla on kiva viina kaasu bensa malli v70 2010 aina käy halvin aine. Huoltoväli johtuu viinan ominaisuuksista, öljyt väljähtyy nopeasti.pakkasella on toiminyt hyvin 1.8f v50 ja c30 on suositeltVia fordin koneillakin, tuota fordin 2litraista isoon v70 autoon en ottaisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39866PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113732Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37705- 35676
- 104637
- 134635