Onko totta?

eeriiikkaaa

Kuulin miestuttavani kertovan toiselle, että hänen muijaansa ei pysty takaapäin hoitamaan. Onko mahdollista että jonkun pepun malli tai vaginan sijoittuminen on niin, ettei tämä onnistu? Luulisi että selkää koukistamalla ja jalkoja levittämällä homma hoituisi dogi stylelläkin.
Olen utelias. Liioitteliko tyyppi, onko tietoa kokemuksia?

32

3159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etp

      No yhen muijan kanssa ei onnannu takaapäin jostain kumman syystä. Muiden kanssa on onnistunut, ja seksikumppaneita riitttää useita naisia..=)

    • 687

      Ei ole mahdollista. Nainen ei vain ole osannut antaa takaapäin.

      • poiuytrewqök

        Tai ei ole äijä osannu antaa


    • kaikki on köyritty

      eestä takkaa ja molemilta sivuilta

    • Lämmin syli

      Iso pepa ja lyhyt kalu?

    • rrrrrrrrrymre

      Kyl se pitäis kaikilla onnistua, mut jos on lihava nainen ja miehel lyhyt penis, niin on hankalampaamr

    • taka taka

      Niin ja jos naisella on pimppi poikkeuksellisen ylhäällä ja ei osaa tarjota peräänsä oikein niin voi se olla vaikeaa mutta hieman ihmettelen.

    • taka_taka

      Takaapäin kaikista helpoin, varmin ja helpoin tapa. Semmoista pilua ei ole mikä ei tähän asentoon sopisi tai kelpaisi. Lihava tai laiha, pitkä tai pätkä......takaapäin onnistuu AINA....

      • Vähänpyöreä

        Jos penis on lyhyehkö eli alle 12 cm, ja naisen vagina edessä, voi olla että ainakin mulahtelee pois. Mutta kyllä se onnistuu silloinkin jos nainen levittää reisiä ja köyristää selkää. En ole mikään keijukainen ja perääkin löytyy. Pienimunaisen exän kanssa saatiin takaapäin toimimaan, vaikka se ei ihan parasta ollutkaan. Seksiäkin oli kausittain ja liian vähän. Muutoinkin oli vähän outo toi pikkumuna, hylkäsi enemmän ruikkia spermaa kuin rakastella. Onneksi on jo entinen. Nykyinen poikaystävä omaa sen verta paremmat varusteet että kaikki asennot toimii ja se myös tuntuu. Ja osaa nauttia myös normaalista seksistä ja läheisyydestä.


    • on niitä

      Molempia ääripäitä on, mutta se ei ole laatukysymys. On sellaisia joilla ei onnistu takaapäin makuuasennossa kunnolla ja sellaisia joilla onnistuu hyvin vain takaapäin.
      Mä tykkään takapi…isista enemmän. jos on muuten yhtä hyviä

      • en usko 545

        Niin joo ei onnistu makuuasennossa, mutta eikö kontallaan onnistu ihan kaikilta? Ei niin etupiiperöistä voi olla että ei koiratyylillä onnistu.


      • nu5by4tr3
        en usko 545 kirjoitti:

        Niin joo ei onnistu makuuasennossa, mutta eikö kontallaan onnistu ihan kaikilta? Ei niin etupiiperöistä voi olla että ei koiratyylillä onnistu.

        Luultavasti jotenkin onnistuu kyl kaikilta, mut jos on hyvin lihava nainen ja lyhyt penis, pitänee vähän temppuilla...


    • Aina on

      onnistunut oli sitten lihava tai laiha

    • normi jormakka

      Mulahteli pois exän kanssa. Kun kokeiltiin kakkosta, se ei oikein tykännyt. Homma jäi vaiheeseen. Oli aika etukenossa se laite. Jos olisi ollut pitkä käyrä, niin ehkä olisi menestynyt minua paremmin. Jos täällä joku väittää että aina sujuu ja kaikkien mallien kanssa, niin joko on ollut hyvä säkä tai vähän kokemuksia. Ei minullakaan ollut kuin yksi tämmöinen tapaus. Kaikkien muiden kanssa onnistui, myös lihavien.

      • p.lauriina.ta

        Naisen mielipide tähän. Yksi pikkukikkeli ei saanut takaapäin mitään kunnollista sessiota pystyyn. Koolla on väliä, ettei jää asentoja väliin.


      • Pillu-Olavi
        p.lauriina.ta kirjoitti:

        Naisen mielipide tähän. Yksi pikkukikkeli ei saanut takaapäin mitään kunnollista sessiota pystyyn. Koolla on väliä, ettei jää asentoja väliin.

        " Yksi pikkukikkeli ei saanut takaapäin mitään kunnollista sessiota pystyyn. Koolla on väliä, ettei jää asentoja väliin. "

        Aivan oikein ,jos on oikein pikkunysäkikkeli niin takaapäin sessiosta ei tule mitään jos sitä vielä yrittää tarjota etupilluiselle.

        Takaapäin onnistuu aina jos on vähintään normikokoinen kikkeli oli sitten kyseessä etu-/ takapillu.

        Joulun kunniaksi takaapäin että lotina käy..näin on lopputulos onnellinen lady että sarvikuono.


    • jortikalla, kun

      tuuppovaa kunnolla ei lipsu reijästä pois.

    • Tagagi

      Joskus voi käydä näin.
      Tietysti just, jos nainen ei osaa tarjota itseään "oikein", mutta useimmiten kai se on fysiikasta kiinni.
      Jos naisella iso peppu ja pimpsa edessä, ja ehkä miehellä lyhyt kalu tai on muuten vatsakas, niin ei välttämättä onnistu.
      Itselläni on noin 18cm kalu ja olen normikokoinen mies, silti on ollut laidasta laitaan nämä kokemukset.
      Epäonnistuneet kerrat on johtuneet juuri siitä, että nainen ei ole osannut asettua sopivaan asentoon ja parilla kerralla nainen on ollut sen verran runsaspeppuinen, etten vain ole yksinkertaisesti ylettänyt häneen takaa.

      • cowboy!

        No hirven kokoset pakarat on pitäny olla jos 18 cm jormalla, on ohi huiskanut! Kyllä taakaa onnistuu, jos laittaa koko talouden tyynyt naisen lantion alle, selkä notkolle ja vielä itse kiipee ihan selkään ja nainen asentaa kalun sisään. Muutama koevedos siinä ja sit eikun rodeoheilutusta toisella kädellä ja toisella vauhtia mummon pakaraan JIIHAA!


      • Tagagi
        cowboy! kirjoitti:

        No hirven kokoset pakarat on pitäny olla jos 18 cm jormalla, on ohi huiskanut! Kyllä taakaa onnistuu, jos laittaa koko talouden tyynyt naisen lantion alle, selkä notkolle ja vielä itse kiipee ihan selkään ja nainen asentaa kalun sisään. Muutama koevedos siinä ja sit eikun rodeoheilutusta toisella kädellä ja toisella vauhtia mummon pakaraan JIIHAA!

        Nainen olikin nelinkontin, eikä makoillut. Eikä se ohi huiskahdellut, luiskahteli vain ulos välillä eikä yltänyt muutenkaan tarpeeksi syvälle. Tuo tyynymakoilu on "läpituttu" asentona, hyvä kylläkin.


    • Jos tollasella

      mul`kulla ei saa mitään aikaan niin leikkaa poikki ja heitä variksille.

    • jumalaton!!

      perse pitää olla 1m mulkku

    • Ainatakaa

      Mul on iso peppu ja ex miehellä oli suht lyhyt
      Ja kyl sekin pystyi hoitamaan takaa päin vaika mulla vagina ehkä vähän hassusti.
      Mut sitä sai liiiiian harvoin takaa pöin ;)

    • guggeri

      Taisi mennä välillä toiseenkin rappuun?(ylläolevalle)....ja ehkä harvoin joka tavalla, koska exäksi mäni?

    • mlukku

      Ihan pelkkää puppua on. Takaapäin taitaa olla ainoa asento joka onnistuu kaikilta. Ei muuta kuin taivutus oikeaan kulmaan ja siitä sisään...

      • n6b5hy4vg3

        Onnistuu onnistuu, mut jos naisel on helkutisti läskiä percees, ja miehel iso maha ja pieni kalu, niin saa taivutella vähän keskimäärästä enemmän.....


    • nimimerkki

      Enemmän vain peppua pystyyn, niin kyllä se onnistuu. Ei meillä ole ollut ongelmia, itselläni ei kauhean pitkä ole (15cm täydessä mitassa) mutta vaimolla kohtalaisen iso hyppyriperse ja mulla mahaa kans :)

      Lusikka on sellainen mikä ei toimi...

    • En saa enää kuin takaa päin kun olen hänen palveliansa.Etu puolelta ei saa kukaan muu kuin hänen rakastajansa.
      Olen hänelle vain TOIS SIJAINEN RAKASTELIJA,saan kyllä katsella kun he naivat ja joudun kyllä nuolemaan hänet puhtaaksi silmät peitettynä.

    • Kanelipossu

      Olen possu, pidän kanelista.
      Olen possu, pidän kanelista.
      Olen possu, pidän kanelista.
      Olen possu, pidän kanelista.

    • fiofepiegiph

      taitaa pojat ollut liian vähän ajossa. kyllä on sellasia naisia joilla on tavara niin edessä että seisaaltaan voi edestäpäin painaa sisään huoletta, takaapäin saa tosiaan luihun perseen takaa etsiä pillun reikää eikä nainen osaa notkistaa selkää niin ei tule mitään

      toisaalta on niin takana olevaa pillua että pelkkä lähetysaarnaaja ei onnistu kuin jalat nostamalla
      mutta oli niin taikka näin suihinotto on onnistunut aina
      eräs nainen oli runsasperäinen etupillu, seukkasin vuoden sen kanssa ja takaapäin oli hieman hankala mutta onnistui kyllä
      jouduin paneen sen varapysäkille kun se ei osannut ottaa suihin

    • heluunainensvkt

      Pelkän pilun asemoinnin takia varapysäkille tai suihinoton puutteen? Oletpa kiva mies. Toivotaanettä oikea syy oli että teillä ei muutenkaan sujunut yhdessäolo. Ehkä ei halunnut ottaa suihin kun ei tykänny sinun asenteestasi. Minun pii on edessä ja me käytetään kakkosta kontallaan. Kivaa on ollut. Itse en siitä peppujutusta muuta saa kun antamiseniloa. Ja haittaa varmaan sekin kun mies on paksukalu. Edellisellä oli pieni ja silti ei ollut niin kivaa kuin nyt, koska jännitin niin että vaan kännissä ja vaseliinilla toimittiin.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      6
      1229
    Aihe