Kuopiosta tulee sivistynyt ja eurooppalainen kaupunki. Kuopioon perustetaan katolinen seurakunta. Keskiajalla ei katolinen kristinusko ulottunut Savon perukoille. Kivikirkot löytyvät Etelä-Suomesta. Nyt teillä on mahdollisuus tutustua apostoliseen uskoon ja liittyä yli miljardin uskovan joukkoon. Kristinusko on muutakin kuin Luther, Paavo Ruotsalainen tai ortodoksien Putin-ikoni.
Katolinen kirkko saapuu Kuopioon
+Catholic+
3
127
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Katolilaisten määrä Suomessa lisääntyy maahanmuuton vuoksi. Pääkaupunkiseudulla kirkkotilat käyvät pieniksi. Siksi jumalanpalveluksia on järjestetty myös luterilaisessa Kallion kirkossa.
- AnonyymiUUSI
Eihän lisäänny, miksi valehtelet
- AnonyymiUUSI
Lisääntyy. Miksi et tiedä mistään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109093
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265678- 544720
- 924639
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651