Miksi niin monet naiset ei pissi+peseydy "sen" jälkeen?

M45 ja siisti

En ymmärrä, 3/4 naisista (varsinkin nuorista joita olen hoonannut) eivät ymmärrä pissiä ja peseytyä harrastetun aktin jälkeen. Ihan kun he eivät ymmärtäisi, että jos he lähtevät kartsalle dallaamaan lastit pesässä niin hiivatulehdus ja kutinahan siitä seuraa. Eikö koulu tai äidit opeta lapsilleen alapään hygieniaa ollenkaan?

204

17345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peseytyvä

      et ole sitten sanonut nätisti asiasta heille..........

      • iem1

        Kumpi tuoksu on parempi, hernerokka, vain seksi. omasta mielestä seksi.


      • sheivaa_beibe
        iem1 kirjoitti:

        Kumpi tuoksu on parempi, hernerokka, vain seksi. omasta mielestä seksi.

        Siis kaikenlaisia naisia on tullut vastaa kun seksiseuraa oon ettinyt www.seksiseuraa.biz saitilla...huh :D Yhdel ihan hirvee puska! Ei siisteyttä, arvatkaa annoinko munaa...no en!


      • per-vers
        sheivaa_beibe kirjoitti:

        Siis kaikenlaisia naisia on tullut vastaa kun seksiseuraa oon ettinyt www.seksiseuraa.biz saitilla...huh :D Yhdel ihan hirvee puska! Ei siisteyttä, arvatkaa annoinko munaa...no en!

        Olin kerran 69 asennossa kapakasta pokaamani naisen kanssa ja häånellä oli kamalat paskaraidat perseessä?


      • aikuinen nainen

        Aloittajalle;
        eikö äitisi tai isäsi ole kertonut sinulle myös, että ennen aktia ja sen jälkeen peseydytään ja tuntemattomien kanssa käytetään aina kondomia?

        Hiivatulehdusta ja muita paljon pahempiakin tauteja on myös miehillä, usein oireettomina. Tulehtuneen kullin tunnistaa eritteestä, hajusta, mausta ja ulkonäöstä. Tarkkaa tautiluokitusta en vielä osaa antaa em. perusteilla, siksi en pelimiehiin sekaannu.

        En tietenkään voi tietää, mistä katuojasta sinä etsit seurasi...


      • iemi
        sheivaa_beibe kirjoitti:

        Siis kaikenlaisia naisia on tullut vastaa kun seksiseuraa oon ettinyt www.seksiseuraa.biz saitilla...huh :D Yhdel ihan hirvee puska! Ei siisteyttä, arvatkaa annoinko munaa...no en!

        Ei kaikenlaisia. En oo mikään naisten naurattaja, mutta joskus reissussakäyny ja ollut muijanikin kanssa.


      • Toinen näkökulma
        iem1 kirjoitti:

        Kumpi tuoksu on parempi, hernerokka, vain seksi. omasta mielestä seksi.

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html
        naisella kunnossa niin varmasti huolehtii hygieniastaan. Tämä 3/4 ei peseydy kertonee enemmän sinusta ja millaisia naisia ympärillesi saat?


      • iem1

        Kun nuorena sain eka orkasmin, niin se jännästi kusetti. Nyt tuo juippi meinaa, että naisten pitäs kusta joka panon jälkeen. Josei kuseta, niin se ei sillon kuseta.


      • iem1
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Aloittajalle;
        eikö äitisi tai isäsi ole kertonut sinulle myös, että ennen aktia ja sen jälkeen peseydytään ja tuntemattomien kanssa käytetään aina kondomia?

        Hiivatulehdusta ja muita paljon pahempiakin tauteja on myös miehillä, usein oireettomina. Tulehtuneen kullin tunnistaa eritteestä, hajusta, mausta ja ulkonäöstä. Tarkkaa tautiluokitusta en vielä osaa antaa em. perusteilla, siksi en pelimiehiin sekaannu.

        En tietenkään voi tietää, mistä katuojasta sinä etsit seurasi...

        Aikuisella naisella on ilmeisesti kokemusta, kun tietää miltä se maistuu ja miltä se haisee. Mutta jos totta puhutaan, niin kannattaa käydä silloin tällöin pesullaki.Aikuiselle naiselle hellä suukko.


      • ymmärrätkö?
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Aloittajalle;
        eikö äitisi tai isäsi ole kertonut sinulle myös, että ennen aktia ja sen jälkeen peseydytään ja tuntemattomien kanssa käytetään aina kondomia?

        Hiivatulehdusta ja muita paljon pahempiakin tauteja on myös miehillä, usein oireettomina. Tulehtuneen kullin tunnistaa eritteestä, hajusta, mausta ja ulkonäöstä. Tarkkaa tautiluokitusta en vielä osaa antaa em. perusteilla, siksi en pelimiehiin sekaannu.

        En tietenkään voi tietää, mistä katuojasta sinä etsit seurasi...

        Aikuisea naisena sinun pitäisi ymmärtää että tuntemattomien kanssa ei seksiä harrasteta !!!

        Surullista ja vastuutonta että sinun äitisi ei tätä opettanut sinulle !!!
        Minun äitini opetti tämän ja siitä pidän kiinni lujasti !!!


      • iem1
        ymmärrätkö? kirjoitti:

        Aikuisea naisena sinun pitäisi ymmärtää että tuntemattomien kanssa ei seksiä harrasteta !!!

        Surullista ja vastuutonta että sinun äitisi ei tätä opettanut sinulle !!!
        Minun äitini opetti tämän ja siitä pidän kiinni lujasti !!!

        Taidat olla aikuinen nainen nuori tyttären typykkä. Ei minun nuoruudessa äidit puhuneet seksiasioista.Mutta mukavia sormileikkäjä sulle.


      • pumppaa lahnoja
        Toinen näkökulma kirjoitti:

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html
        naisella kunnossa niin varmasti huolehtii hygieniastaan. Tämä 3/4 ei peseydy kertonee enemmän sinusta ja millaisia naisia ympärillesi saat?

        luulen kans, että tää M45 saa vaan likasii akkoja matkaansa, eli ei tää mikää yleinen ongelma ole.


      • Puhdas Piia
        per-vers kirjoitti:

        Olin kerran 69 asennossa kapakasta pokaamani naisen kanssa ja häånellä oli kamalat paskaraidat perseessä?

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html
        naisella kunnossa niin varmasti huolehtii hygieniastaan. Se kertoo teistä miehinä, jos saatta sänkyyn 3/4 osaa likaisia naisia tai "kamalat paskaraidat perseessä" tulee kohdalle kun on 69 asennossa kapakasta pokaaman naisen kanssa.


      • 4-1
        ymmärrätkö? kirjoitti:

        Aikuisea naisena sinun pitäisi ymmärtää että tuntemattomien kanssa ei seksiä harrasteta !!!

        Surullista ja vastuutonta että sinun äitisi ei tätä opettanut sinulle !!!
        Minun äitini opetti tämän ja siitä pidän kiinni lujasti !!!

        Taitaa kulkea suvussa. Ja suku jatkuu.


      • miesMeis
        per-vers kirjoitti:

        Olin kerran 69 asennossa kapakasta pokaamani naisen kanssa ja häånellä oli kamalat paskaraidat perseessä?

        Hyi Helvetti!


      • sDGAGFGEHEHAEY
        per-vers kirjoitti:

        Olin kerran 69 asennossa kapakasta pokaamani naisen kanssa ja häånellä oli kamalat paskaraidat perseessä?

        suomi muijat on läskejä mettäläisiä, vit-tu haisee hielle ja paskalle, ei mitään hygieenisyyttä.


      • pölöppö
        sDGAGFGEHEHAEY kirjoitti:

        suomi muijat on läskejä mettäläisiä, vit-tu haisee hielle ja paskalle, ei mitään hygieenisyyttä.

        Ja sä oot taas tyypillinen suomalainen luuseri mies joka ei saa naista muuta kuin rahalla, joten katkeruuttasi tällä haukut naisia, buahhahah!


      • ...................
        iem1 kirjoitti:

        Aikuisella naisella on ilmeisesti kokemusta, kun tietää miltä se maistuu ja miltä se haisee. Mutta jos totta puhutaan, niin kannattaa käydä silloin tällöin pesullaki.Aikuiselle naiselle hellä suukko.

        Tai sitten aikuinen nainen on terveydenhoitaja tai osaa googlata, idiootti!!!
        Oksettaa tuollaiset tautiset visvakullit, jotka hässii pitkinpoikin ja itsetunnottomat akat myös, jotka mätävittujaan jakavat!
        Ei ole mitään laatunaisia ja miehiä ja huonoja naisia tai miehiä: Kyllä huora on aina huora, sukupuoleen katsomatta!!!
        Käyttäkää nyt edes kumia herranenaika! Tosin sekään ei suojaa kaikilta taudeilta.
        Ja ei ole kokemusta!
        Toivottavasti saatte jonkun niin hirveän taudin, että vehkeenne putoavat. Se olisi teille oikein.


      • Normal SF-mies
        pölöppö kirjoitti:

        Ja sä oot taas tyypillinen suomalainen luuseri mies joka ei saa naista muuta kuin rahalla, joten katkeruuttasi tällä haukut naisia, buahhahah!

        Eihän tuo kauraturilas saa naista etes rahalla. Jyväsäkkiä lie pumpannut ikänsä.
        Jo ennakkoluulot kertoo kaiken.
        Toisekseen Kelan tuki rahoilla ei naisia ostella, sen hän tietää itsekin. Siksi vuodatus.


      • 1000 kaatoa.
        ................... kirjoitti:

        Tai sitten aikuinen nainen on terveydenhoitaja tai osaa googlata, idiootti!!!
        Oksettaa tuollaiset tautiset visvakullit, jotka hässii pitkinpoikin ja itsetunnottomat akat myös, jotka mätävittujaan jakavat!
        Ei ole mitään laatunaisia ja miehiä ja huonoja naisia tai miehiä: Kyllä huora on aina huora, sukupuoleen katsomatta!!!
        Käyttäkää nyt edes kumia herranenaika! Tosin sekään ei suojaa kaikilta taudeilta.
        Ja ei ole kokemusta!
        Toivottavasti saatte jonkun niin hirveän taudin, että vehkeenne putoavat. Se olisi teille oikein.

        Siinäpä ikänsä puutteessa olleen raju tilitys he he. Olisi kiva jos sinäkin saisit, yhdenkin kerran.


      • mikka
        sheivaa_beibe kirjoitti:

        Siis kaikenlaisia naisia on tullut vastaa kun seksiseuraa oon ettinyt www.seksiseuraa.biz saitilla...huh :D Yhdel ihan hirvee puska! Ei siisteyttä, arvatkaa annoinko munaa...no en!

        Heh melkonen sivusto toi seksiseuraa.biz pelkkiä seksinnälkäisiä puumia!


      • TOTUUS!
        iem1 kirjoitti:

        Kumpi tuoksu on parempi, hernerokka, vain seksi. omasta mielestä seksi.

        Mun mielesta kuivunu pilluneste loyhkaa kuvottavalle


      • Aikuinen HV
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Aloittajalle;
        eikö äitisi tai isäsi ole kertonut sinulle myös, että ennen aktia ja sen jälkeen peseydytään ja tuntemattomien kanssa käytetään aina kondomia?

        Hiivatulehdusta ja muita paljon pahempiakin tauteja on myös miehillä, usein oireettomina. Tulehtuneen kullin tunnistaa eritteestä, hajusta, mausta ja ulkonäöstä. Tarkkaa tautiluokitusta en vielä osaa antaa em. perusteilla, siksi en pelimiehiin sekaannu.

        En tietenkään voi tietää, mistä katuojasta sinä etsit seurasi...

        Hei aikuinen puumanainen, ei ainakaan siitä vanhainkodista, jossa sä asut. Kysyitkö muuten mutsiltas, olitsä vahinko?


    • whaa...

      ööö... miten miehenä siis osaat sanoa että naisille tulee kutina ja tulehdus? Joillain naisilla tulee helpommin tuollaisia vaivoja ja he varmasti ymmärtävät peseytyä. Ei mielestäni seksin jälkeen HETI tarvtse suihkuun rynnätä. Jos päivällä on sekstattu niin riittää että pyyhkii paikat kunnolla puhtaaksi ja vaikka myös vedellä kastetulla paperilla. Suihkuun sitten illalla ennen nukkumaan menoa.

      Ja lisäksi monella hiivatulehdus ja kutina johtuvat limakalvojen kuivuudesta. Lastien jälkeen sitä on ainakin paikat kosteutettu

      • yks vaan tässä

        Ja on sillä miehen floorallakin osuutensa asiassa. Tämänhetkiseltä panokaverilta ei ole ikinä tullu yhtään mitään kutinoita tai tuoksuja tuliaisiksi. Edellisen kanssa oli usein joku virtsatieongelma seksin jälkeen. Kauan sitten jouduin lopettamaan suhteen kokonaan, kun ei ollenkaan sopineet miehen kanssa eritteet yhteen, ihan kuin olisin ollut sille allerginen. Btw, nykyisen kanssa jätin kerran tahallaan hirmuisen satsin mälliä sisään ihan huvikseen koska se kiihoitti mua. Kun se lasti oli valunut pikkareihin, laitoin ne tietysti pyykkiin. Kun seuraavan kerran täytin konetta, huomasin sen kuivaneen mällin ja nuuhkaisin sitä. Se tuoksui niin hemmetin hyvältä, ihan sokerilta :)


      • miÄs.
        yks vaan tässä kirjoitti:

        Ja on sillä miehen floorallakin osuutensa asiassa. Tämänhetkiseltä panokaverilta ei ole ikinä tullu yhtään mitään kutinoita tai tuoksuja tuliaisiksi. Edellisen kanssa oli usein joku virtsatieongelma seksin jälkeen. Kauan sitten jouduin lopettamaan suhteen kokonaan, kun ei ollenkaan sopineet miehen kanssa eritteet yhteen, ihan kuin olisin ollut sille allerginen. Btw, nykyisen kanssa jätin kerran tahallaan hirmuisen satsin mälliä sisään ihan huvikseen koska se kiihoitti mua. Kun se lasti oli valunut pikkareihin, laitoin ne tietysti pyykkiin. Kun seuraavan kerran täytin konetta, huomasin sen kuivaneen mällin ja nuuhkaisin sitä. Se tuoksui niin hemmetin hyvältä, ihan sokerilta :)

        "Tai millaisia rutiineja sinulla on seksin jälkeen?"

        Jaahans. Että rutiinit seksin jälkeen. Suljen selaimen ja poistan sivuhistorian. Yleensä vien mällisen vessapaperi tupon pönttöön ja huljautan pallit suihkussa.


      • Gröönmaan
        miÄs. kirjoitti:

        "Tai millaisia rutiineja sinulla on seksin jälkeen?"

        Jaahans. Että rutiinit seksin jälkeen. Suljen selaimen ja poistan sivuhistorian. Yleensä vien mällisen vessapaperi tupon pönttöön ja huljautan pallit suihkussa.

        Opettele runkkaamaan sukkaan. Saa kätevästi pestyä muun pyykin seassa ja pyyhittyä yliääräiset kätevästi.


    • Sama huomio

      Olen huomannut saman, varsinkin keskieurooppalaiset naiset tuntuvat karsastavan pissimistä ja alapään suihkuttamista yhteisen romanttisen tuokion jälkeen. Eikun sukkikset vaan pykälään ja taas baanalle ja kokoustamaan. Ja sitten ne popsivat niitä hiivanestolääkkeitä ja ihmettelevät kun kaikensortin hiiva ja jäkälä rehottaa. Tuoksukin sen mukaan. Lisää sivistystä asiasta naistenlehtiin!

      • viisas tietää

        anteeksi nyt vaan, mutta peseytymisellä ei ole mitään tekemistä jäkälöitymisen kaa


      • normaalia

        Onko sulla enemmänkin kokemusta keskieurooppaöaisista naisista, enpä oikeen usko. Tuskinpa kukaan normaali nainen menee jakamaan persettään varsinkaan ilman kondomia jos ei tunne. Muutenkin noi jutut tuntuu vähäsen ja aika paljonki hatusta vedetyiltä. On tottakai niitä jotka lähtee kenen mukaan vaa mutta siinä tapauksessa ei ole varmaa varaa valita.


    • katsoo kieroon

      Jukra:)) M45 oletettavastikin on mies! Heh hee, on siinä asiantuntija:)
      Naisena sanoisin tuohon probleemaan oivan ratkaisun: Nainen huoltaa alapäätään ennen seksiä valitsemalla kumppanikseen siistin ja taudittoman korston. Joskus kohdalle tulee kuitenkin huonot kortit - aloittajan kaltainen tautipesä..

      • jaa?

        "Nainen huoltaa alapäätään ennen seksiä valitsemalla kumppanikseen siistin ja taudittoman korston. Joskus kohdalle tulee kuitenkin huonot kortit - aloittajan kaltainen tautipesä.. "

        miten tämä käytännössä tapahtuu? suurin osa taudeistahan ei välttämättä aiheuta kantajalleen oireita tai ne ovat hyvin vähäisiä ja epämääräisiä.

        mistä tiedät, että aloittajalla on jokin tauti?

        kyllä minusta vastuuta ottava nainen vaatii uudelta kumppaniltaan kondomin käyttöä.


      • kyllä nainen tietää
        jaa? kirjoitti:

        "Nainen huoltaa alapäätään ennen seksiä valitsemalla kumppanikseen siistin ja taudittoman korston. Joskus kohdalle tulee kuitenkin huonot kortit - aloittajan kaltainen tautipesä.. "

        miten tämä käytännössä tapahtuu? suurin osa taudeistahan ei välttämättä aiheuta kantajalleen oireita tai ne ovat hyvin vähäisiä ja epämääräisiä.

        mistä tiedät, että aloittajalla on jokin tauti?

        kyllä minusta vastuuta ottava nainen vaatii uudelta kumppaniltaan kondomin käyttöä.

        "mistä tiedät, että aloittajalla on jokin tauti?"

        Sen näkee silmäkulmassa olevan pilkkeen laadusta.


      • kiitos kondomille
        jaa? kirjoitti:

        "Nainen huoltaa alapäätään ennen seksiä valitsemalla kumppanikseen siistin ja taudittoman korston. Joskus kohdalle tulee kuitenkin huonot kortit - aloittajan kaltainen tautipesä.. "

        miten tämä käytännössä tapahtuu? suurin osa taudeistahan ei välttämättä aiheuta kantajalleen oireita tai ne ovat hyvin vähäisiä ja epämääräisiä.

        mistä tiedät, että aloittajalla on jokin tauti?

        kyllä minusta vastuuta ottava nainen vaatii uudelta kumppaniltaan kondomin käyttöä.

        Joo,
        tietysti oikein, kaikki on aina naisen vastuulla:
        raiskaukset, raskaudet, lapset, sukupuolitaudit ( ja hiivatulehdukset) niinkuin tähänkin asti ovat olleet ja tulevat olemaan naisten aiheuttamia tässä maailmassa.
        Tässä vain muutamia ongelmia naisten aiheuttamien energiavarojen riittämättömyyden, luonnonmullistusten, ylikansoituksen, nälänhätien ja sotien lisäksi.

        Onneksi olen tavannut miehiä, jotka jopa itse ehdottavat kondomin käyttöä!


    • cvbn654

      Millaisia kikkoja on alapään ongelmien välttelyyn tai parantamiseen? Tai millaisia rutiineja sinulla on seksin jälkeen?

      Kuuluu varmaan prvoilijan fantasioihin ?

      surkee,mee oikeisiin töihin.

    • Kun kerran kysyit

      No, suoraan kysymykseen suora vastaus:

      Jokaisen seksiaktin jälkeen menemme mieheni kanssa yhdessä pesulle. Minä suihkuun ja samalla suihkutan suoraan vettä vaginan sisälle, jotta saan sen avulla kaiken smägmän ulos. Mies pyyhkii kalunsa wc-paperiin. Ja tämän teemme joka kerta. Ei tulisi mieleenkään käydä esim. nukkumaan tai varsinkaan jatkaa normaalia päiväelämää seksin jälkeen ilman pesua. Yäk sentään. Jos ollaan paikassa, missä ei pesulle pääse niin sitten otan mieheltäni suihin ja pesua ei tarvita. Ehkä kulaus vettä päälle :)

    • Sumpsan Sulttaani

      Parasa onn nukkua sikeästi aamuun saakka

    • 9Tuumaa

      minä ainaki nuolen sen alapään ja imen oman

      • 1+13

        Minäkin miehenä nuolisin omani, mutta kun en ylety.


    • <ewbfgeadf

      Sperman pH on korkeampi kuin vaginan pH, joten saattaa altistaa hiivatulehduksille. Ja virtsatien infektion estää pissiminen sormi/suuseksin jälkeen, paikkoja kun on hangattu ja pöpöjä on voinut mennä virtsaputken suulle.

      Itse käyn aina pissillä ja pesulla seksin jälkeen. Tai jos kumin kanssa on harrastettu, pissillä vain. Ihmettelen vain, että eikö kaikilla naisilla pissitä orkun jälkeen? Sehän on sisäänrakennettu juttu.

      • ihanuudet

        Ei muuten pissitä vaik joka kerta orkkuja saa enemmän kuin kerran...mut suihkuun mennään tietysti rakastelun jälkeen


    • N.T.

      Seksin jälkeen väsyttää useimmiten, joten ennen nukahtamista käväisen pesulla. Jos pissattaa, pissaan, muttei aina välttämätöntä. Minulla ei ole koskaan ollut pissatulehdusta. Jos seksiä on harrastettu päivällä, peseydyn lepäämisen jälkeen, olen aika kovasti kostuvaa sorttia, joten sen verran lipakat pinnat spermoineen kaikkineen, että ikävä olla paikat märkänä..

      Nyt kun lasta yritetään, niin olen totutellut nukahtamaan tavarat sisässä, tai sitten pyyhkäisen pahimmat pois..

      Itse en kyllä voisi jatkaa normaalia olemista tavarat sisälläni (mennä töihin, kauppaan, siivota yms) kun on niin lirts-olo.

      • GoldenFuture80

        Vai jätät tavarat sisään ja nukut, suurempi todennäköisyys tulla raskaaksi? Eiköhän se hedelmöityminen tapahdu jos on tapahtuakseen muutenkin.


    • ihmeenmies

      kuinkahan nuoria tyttöjä sulla on ollu? Kuullostaa vähän taas pöllöltä, ja minkä vitun takia sitä tänne pitää selvittää, puhu niille akoille, jos se sua kauheesti huolettaa. Siperian eskimot ei käy koko talvena pesulla ja ne vasta on kovia köyriin ;)

    • --------------------

      alle dallaamaan lastit pesässä niin hiivatulehdus ja kutinahan siitä seuraa. Eikö koulu tai äidit opeta lapsilleen alapään hygieniaa ollenkaan"

      Ne naiset saavat hiivatulehduksen koska kannat sitä kikkelissäsi luultavasti oireettomana. Moni ei taida tietää että hiivatulehdus tarttuu mieheenkin. Jos naiselta hoidetaan hiivatulehdus niin lääkkeet pitäisi ostaa miehellekin tai kierre jatkuu loputtomasti.

    • jovanahaanainnen

      Minnoon 84 v mataami, myö pestiin ennenvanahaan pestiin pillu lysoolilla naennin jäläkeen , ei tulluna hiiva - eikä muitakkaan tulehuksia..!

    • mykkispoju

      kuka sitä vittua jakelee?

    • e.hiiva

      No onko lastisi pelkkää hiivaa ja satiaisia?

      • Saassaasaaas

        On


    • Peseytyvä peipponen

      Eh heh hee.... sinä olet sitten "hoonannut" kuule ihan hooria, joilla hoitoja joka kulman takaa, koska normi naiset kyllä peseytyvät ja pitävät huolta hygieniastaan.

    • sonni matilda

      Aloittaja on kyllä ihan hakoteillä hiivatulehduksineen. Ne ei pesemällä lähde.
      Ja ikää on?

    • Leipurihiivaaaa

      Voi tavatonta taas näitä aloittajan murheita... tuolla hoonaamisella olet itse se joka aiheuttaa kaikenmoiset vaivat partnerilleen. Miten on oman hygienianlaita???
      Sienet kasvaa sinun "tatissa" kun sitä sienisoppaa tarjoilet talkoilla.

    • piilomainontaa....

      Pyydä tyttöystää ostamaan sullekin jollet itse kehtaaD


      http://www.canesten.fi/miehet

      http://www.terve.fi/seksuaaliterveys/hiivatulehdus-voi-vaivata-myos-miesta


      "Hiivatulehdus tunnetaan pääsääntöisesti naisten vaivana, mutta on siitä riesaa miehillekin. Jos naisella on hiivatulehduksen oireita, myös partnerin hoito voiteella on tärkeää.

      Varsinkin usein toistuvissa hiivatulehduksissa partneri on syytä hoitaa, sillä tällöin tulehdus on saattanut olla hänellä oireettomana ja on näin ollut syynä naisen uusiutuviin hiivatulehduksiin. Vaikka hiivatulehdus ei ole sukupuolitauti, voi se levitä kumppanista toiseen yhdynnän välityksellä, mikäli kumppanin elimistö on sillä hetkellä vastaanottavainen."

    • Maunorauno

      Tärkeämpää on, että mies peseytyy huolellisesti ennen aktia ja aktin jälkeen! Päivän pesemättömässä sarvessa on miljoonia bakteereita ja sieniä, jotka kulkeutuu naisen pesään ja aiheuttaa erilaisia tulehduksia. Aktin jälkeen miehen on tärkeää peseytyä huolellisesti, ettei sarveen jää muhimaan pesän miljardit bakteerit, hiivat, sienet, jotka jää muhimaan esinahkaan josta tarttuvat toiseen salarakkaaseen. Jos naisella sattuu olemaan HIV, niin virukset imeytyy ehkä alle tunnissa esinahan kautta verenkiertoon. Esinahka ja terska on limakalvon kaltaista materiaalia. On tutkimuksia siitä , että ympärileikatuilla miehillä on vähemmän HIV tartuntoja kuin leikkamattomilla sellaisilla alueilla joissa sitä paljon esiintyy.

      • Sipulimaa

        Niitä bakteereja on joka puolella missä ikinä keksitkään. Aina vaginasta peenikseen. Bakteerien "laatu" on se mikä merkitsee. Yhtälailla molemmilla sukupuolilla alapäähygienia on tärkeää. Ei vain miehellä. Haluaisin myöskin nähdä kyseisen tutkimuksen ympärileikkauksen ja HIV tartuntojen yhteydestä. "Virukset imeytyy alle tunnissa" mistäs tämän ajan repäisit? Jos se on tullakseen se tulee käytännössä välittömästi. Joku voi nimittäin ymmärtää väärin että sen voisi mukamas pestä pois ,mikä on mahdotonta. Esinahan myös luulisi suojaavan peenistä (vähentämään HIV riskiä) koska se on juuri sitä. Nahkaa. Jonka biologinen tarkoitus on suojella penkistä ja terskaa. Eikä limakalvoja kaltaista materiaalia. (Ja muutenkin aktin aikana se menee taakse --> täsmälleen sama kuin ympärileikatuilla. Merkitys näkyy peniksen ollessa levossa)

        PS. oletuksesi siitä että miehellä olisi useita salarakkaita on seksistinen


    • avovaimokki

      En ymmärrä...ainakin mua pissattaa todella paljon seksin jälkeen ja spermat valuu kyllä ulos joten ainakin pytylle on pakko päästä...aamuseksin jälkeen joudun usein juoksemaan pari kolme kertaa pissillä kun tuntuu että lisää valuu...enkä kyllä iltaisinkaan pysty menemään nukkumaan ilman vessassa käyntiä...nukun alasti enkä halua herätä mistään lätäköstä :D

      • 3+14

        Siis pissatko sä sitä spermaa?


    • Hygienia kunniaan

      Samaa olen ihmetellyt. Käyn aina pesulla seksin jälkeen, samoin mieheni. Tosin jos lasta yritetään, niin yön yli saattaa mennä pesemättä, mutta aamulla peseydyn ihan normaalisti.

      Nuorempana mulla oli kaveri jonka pesän hajun saattoi haistaa metrin päähän. Ei vissiin joka päivä käynyt pesulla. Monesti naiset luulee että "se" haisee, mutta yleensä sen haistaa vain korkeintaan itse tai sit kuvittelee. Mutta kyllä tän ihmisen kohdalla haistoi muutkin. Tosin eipä toi pessyt meikkejäkään pois joka päivä.

    • hiivaleipänen

      Itse olen kantapään kautta oppinut nämä asiat: (olen siis nainen)

      -alushousut täytyy vaihtaa joka päivä, muuten tulee hiiva. On myös hyvä nukkua ilman housuja, että paikat tuulettuu.
      -suuseksistä tulee hiiva ehdottomasti, jos ei peseydy kunnolla ja nopeasti seksin jälkeen
      -miehen täytyy pestä kädet ennen sormettamista, muuten tulee hiiva ja virtsatietulehdus
      -likaisesta kullista tulee hiiva
      -ennen menkkoja tulee hiiva erittäin helposti
      -aina on hyvä käyttää liukastetta: lisää vain nautintoa ja ei limakalvot vahingoitu. Tulehdusriski kasvaa kun saa limakalvot haavoille.
      -oikea ruokavalio myös ehkäisee hiivaa.
      -seksiä täytyisi olla sopivasti, ei liikaa eikä liian vähän :)

      • suorasanaine

        luontoÄidin aptekiss suositellaan -
        pätee huomennakin -
        Muutama karpalo -ilman sokeria - / pv - rikkipurtuna -
        puhdista koko värkin -


      • Hiivaherkkusieni

        Kaikesta tulee hiiva.


      • aikuinen nainen
        suorasanaine kirjoitti:

        luontoÄidin aptekiss suositellaan -
        pätee huomennakin -
        Muutama karpalo -ilman sokeria - / pv - rikkipurtuna -
        puhdista koko värkin -

        Sokeroimaton karpalo/puolukkamehu runsas veden juominen suun kautta ehkäisee virtsatietulehduksia (kuten honeymoon syndrooma).
        Hiivat ym. normiflooran pöpöt ehkäistään pesemällä vehkeet ja värkit happamella pesuaineella (esim. etikka vesi, teatreeöljyä/ askorbiinihappoa muutama tippa emulgoituna veteen, Lactoline, Lactasyd, jne.) ennen ja jälkeen limakalvokontaktin. Oraalisesti voi käyttää valkosipulia, laimennettua
        etikkaa, maitohappobakteereita, C-vitamiinia.
        Varsinaisiin sukupuolitauteihin ne eivät auta.

        Ps. samalla nimmarilla kuittaa joku muukin Aikuinen nainen


    • EHDOTTOMASTI PITÄÄ PESEYTYÄ KUNNOLLA ENNEN AKTIA JA SEN JÄLKEEN.
      Minun rakastajattareni pitää pimppinsä todella puhtaana aina. Sitä onkin tosi ihana suudella ja kielellä hyväillä ennen aktia tapahtuvana esileikkinä ja sitten varsinaisen aktin aikana ei tarvitse miettiä puhtaudesta mitään.

    • joskus kerran!!? :)

      ja taas tuli todettua!! et NYRKKI KYLLIKKI!! on mun paras! JA USKOLLISIN!! ystävä :) ja takuu varma tyydytys!!!!!!!!!!

    • Ennen aktia.

      Peseydytään ja käytetään kondomia ja aktin jälkeen taas peseydytään. Näin vältytään sukupuolitaudeilta ja muilta sairauksilta ja loisilta.

    • 456

      ei oo näitä ongelmia ku ei tarttee harrastaa aviotonta seksiä :D

      • piiri pieni......

        Pätee jos on varmaa ettei kumppanikaan harrasta aviotonta seksiä.


      • ...................
        piiri pieni...... kirjoitti:

        Pätee jos on varmaa ettei kumppanikaan harrasta aviotonta seksiä.

        Haista sinä paskanen vittu!


      • ??????
        ................... kirjoitti:

        Haista sinä paskanen vittu!

        Miten perustelet haistattamisen?


    • .............

      En kyllä usko, että pillun peseminen spermoista estää mitenkään tulehduksia. Olisi hölmöä luonnolta, jos sairastuttaa naisen spermasta (muuten kuin varsinaiset sukupuolitaudit).

    • VOI,JESSUS

      NÄIN SANOI GYNEKLOOGI .SENKUSTA PESET PASKASEN MUNAS ITTE VAIN.

    • terveitä ollaan

      Huolellinen pesu ennen ja jälkeen, ei vieraissa käyntiä, ympärileikattu mies, liukuvoidetta tarpeeksi, ei sokerilla mässäilyä..... Siinäpä mun keinoja :)))))

      • tälläinen kokemus

        Ympärileikatun miehen kanssa olin jatkuvassa kiputilassa tai oli hiivatulehdus, ei auttanut liukuvoiteet,ei pitkät esileikit, mies ei lauennut käsin, ei suulla eikä vaginaan. ihan hirveä jyystäminen ja jouduin yleensä karkaamaan kesken session. Ehdotin hänelle tekovaginan ostamista, ja harjoittelemista sen kautta laukeamista. Kyllä normipenis on huippu, ympärileikattu penis ei sopinut mulle ison parkkiintuneen terskan vuoksi, joka poisti minun omat nesteeni vaginastani. Suhteemme aikana minulla oli useita hiiva- ja virtsatietulehduksia. Seksin jälkeen vietin aikaani huuhtelemalla alapäätäni lämpimällä vedellä.


    • Aikuinen nainen

      Minä olen 48v. enkä ymmärrä, että muuta voi tehdäkään kuin käydä pisulla ja pesulla pusujen ja muun jälkeen. Minun kokemukseni taas on, että osa miehistä vain putsaa paperilla nesteet. Vähän ällöttävää. Naiset ovat yleisesti ottaen miehiä siistimpiä, joten mitähän tuo kirjoituskin tarkoitti?

      • Aikuinen nainen

        ps. Puhtaudestani ja pienestä partnerien lukumäärästä huolimatta saan hiivatulehduksen. Olen siitä sekä lukenut että lääkärin kanssa keskustellut. Moni nainen saa sen noin vain eli siihen ei ole mitään syytä.


      • ...............
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        ps. Puhtaudestani ja pienestä partnerien lukumäärästä huolimatta saan hiivatulehduksen. Olen siitä sekä lukenut että lääkärin kanssa keskustellut. Moni nainen saa sen noin vain eli siihen ei ole mitään syytä.

        Hiivatulehdus tulee useimmiten omista peräukon bakteereista. Ennen kuin kukaan alkaa länkyttää vastaan, ottakaaPA selvää...
        Kihomadotkin voivat eksyä emättimen puolelle.


      • antibiootti,,
        ............... kirjoitti:

        Hiivatulehdus tulee useimmiten omista peräukon bakteereista. Ennen kuin kukaan alkaa länkyttää vastaan, ottakaaPA selvää...
        Kihomadotkin voivat eksyä emättimen puolelle.

        Miten hiiva on tullut sinne peräaukkoon? Onko hiiva yleensäkään bakteeriperäinen juttu?


    • Kokemusta on

      Näin on gynekologini sanonut:

      - molempien pestävä kädet ja alapäät ennen seksiä
      -naisen täytyy pissata ennnen ja jälkeen seksin, koska muuten voi tulla pissaongelmia
      -alapäät pestävä myös seksin jälkeen
      Naisen vaginan ph on 3,8-4,5 ja miehen siemennesteen ph on 7,3-8,0
      josta seuraa usein naiselle virtsateiden kirvelyä ja myöskin hiivaa.
      Toki kaikki on yksilöllistä. Joillekin tulee oireita tosi herkästi, joillekin ei ollenkaan.
      Nainen voi helpottaa oireitaan kotikonstein mm. laittamalla pimpsaan maustamatonta Bulgrian jogurttia; tasoittaa ph:ta.

      • Ensimmäinen järkevä vastaus!
        Tietenkin jokaisen oma asia millaisessa saastassa haluaa paneskella. Itsellä ja kumppanilla kyllä tapana pestä toisemme ennen ja jälkeen seksin. pisut hoidellaan siinnä samalla. Ilman pesuja ei tulisi kyllä seksiäkään...


      • jokortti

        Suosi kotimaista, käytä Valion jukurttii!


      • aikuinen nainen

        Olen samaa mieltä,
        "Aikuinen nainen" ja "Kokemusta on",
        mutta omaa immuniteettiä voi kohottaa mm. elämäntavoilla, ruokavaliolla, molemminpuolisella hygienialla (siis vain happamia pesuaineita alapäähin ennen ja jälkeen).
        Jogurtin syön mieluummin, mutta se voisi toimia myös alapesussa...
        (tai suuseksin mausteena?).


      • ...............
        madam66 kirjoitti:

        Ensimmäinen järkevä vastaus!
        Tietenkin jokaisen oma asia millaisessa saastassa haluaa paneskella. Itsellä ja kumppanilla kyllä tapana pestä toisemme ennen ja jälkeen seksin. pisut hoidellaan siinnä samalla. Ilman pesuja ei tulisi kyllä seksiäkään...

        Ette kai te nyt saatana kuse suihkun lattialle, kuvottavaa!!!


    • Oral P

      Vedä jätkä esinahkas taakse jos sitä ei oo leikattu veks ja kuurlaa mäntysuovalla
      ja juuriharjalla jos äitees ei oo opettanu sulle jotta kans sieltä alta on pestävä.

      • :(viallinen

        Tein niin kuin neuvoit ja nyt vuotaa verta ja kirvelee ja sattuu. Ei ole muute seisokkikaan tullu sen jälkeen. Älkää kukaan tehkö näin! Sinäkös maksat sairaalamaksut!?!?


    • määenennnääkestä

      Voi pyhä jyssäys näitä aiheita...

    • Kunkkukanki

      Noh itsehän en harrasta seksiä ollenkaan ku o luonnon paras ehkäsyväline ni ei tarvi miettii tämmösiä kyssäreitä.

    • Kokemus3

      Kokemus alapään hygieniasta. Itselläni oli parin kolmen vuoden ajan aika ajoin uusiutuvana ongelmana kipeähkö haavauma peniksen päässä syvällä esinahan sisällä. Olin siitä aika huolestunut ja kävin kerran lääkärilläkin, joka määräsi Protopic nimistä salvaa. Se paransi, mutta silti haavauma ilmestyi muutaman viikon päästä uudelleen. Sitten kerran tulehtui peniksen pää niin, että lääkäri määräsi siihen antibioottikuurin. Samalla hän antoi ohjeen välttää peniksen pään saippualla pesemistä. Se ohje auttoi. Tästä on nyt kolme vuotta ja haavaumat ja tulehdukset lakkasivat. Nykyisin pesen kyllä muun genitaalialueen päivittäien saippualla ja suihkulla, mutta peniksen pään, so terskan ja esinahan sisäpinnan ainoastaan pelkällä vedellä suihkuttamalla. Tulehdukset ja haavauma ovat poistuneet ja paikat ovat terveet.

      • Kupu??

        Ettei olis sulla kuule ollu kuppa..! Verestäsi se löytynee vieläkin, etenee, käytän veritesteissä


    • missä maalaisjärki??

      voi helevetti. Ihan oikeesti. Ootteko te ihan pimeetä porukkaa?????

    • ekbass69

      RIITTÄVÄN KYPSÄN , lyylin kaa. ei ongelmia. Teini pillut eri asia.
      Vanha vittu kestää hapokkaamatkin liemet!!! ek

    • kuukautisripuli

      Mine se en pyyhi edes pyllyä sen jälkeen mies nuolee pepun puhtaaksi oikein mielellään etenkin jos muulla on ripulia kuten usein on kuukautisten aikana.

    • 6ku5jyhtegfr

      Entä jos ei pissata?

    • Tattimies

      60-luvulla tyttöystäväni pesi alapäänsä samalla vedellä viikon ajan ja tämän veden käytin Kiljun tekoon. Kun laittoi sokerit joukkoon, niin jo alkoi hirmuinen reaktio! Parin viikon käymisen jälkeen oli kansallisjuoma valmista nautittavaksi ja sen sukuviettiä kohottava vaikutus oli loistava.
      Nämä hiivoissa on valtavia taikavoimia, joten käyttäkää taikajuomanne niiden avulla.

    • panomies666v2

      aina ku oon pannu muijaa ilman kortsuu ja lauennu sen sisään, nuolen sen tahmasen creamy pie 'n puhtaaks. mmm.

      • AromaGirl

        Oletkin harvinainen tapaus - harvalle miehelle oma sperma kelpaa. Hyvä kun edes suutelevat peniksen suutelemisen jälkeen.
        Ja osalle ei kelpaa edes pimppa-sormi seksin aikana, vaikka aroma on parempi kuin kellään.


    • EsinahkaTrimmaus

      Pikkasen naiivia?
      Hiivatie-ongelmia minulla ei ole koskaan ollut ja pesun olenkin tosin aina suorittanut `àroman` takia. Varsinainen myytti tuo hiiva kun selityksiä riittää alalla kuin alalla. Tuskin mikään vanha tauti, johon sinun selitykset viittaa...

      Ja mitä "pikkasen" tärkeämpiin hygienia-asioihin tulee niin miehen se kuuluu hygieniastaan huolta pitää (naisen intiimi-alueet puhdistuvat jo itsestään).
      Mikäli mies tajuaisi tämän suorittaa niin varsin monia henkiä säilyisi.

      Mies aiheuttaa naiselle emätintulehduksia, jotka ilman antibiootti-kuuria voivat viedä hedelmällisyyden ja jopa johtaa kuolemaan. Ja antibiootti-kuurienkin kanssa johtavat sikiön kuolemaan.

      Kyllä on miehen taival niin pirun helppo ja nautinnollinen. ;/

      • Oy.lih.kuvj,k

        Jep! Kyllä se armeija on nannaa!


    • Kuvottava kalatori

      Peseytymättömyys panon jälkeen ei aiheuta muita "alapään ongelmia" kuin hajuhaittoja.

      Sperma on hyvin valkuaisainepitoista ja alkaa haista kuvottavalle pilaantuessaan. Yleensä spermaa on enemmän naisen lompsassa kuin miehen pippelissä seksin jälkeen.

      Minua inhottaa ajatus naisesta, joka ei pese panon jälkeen pimpsaansa.

      • lompuukki

        "Yleensä spermaa on enemmännaisen lompsassa kuin miehen pippelissä seksin jälkeen". Hyvin päätelty!
        Sinne naisen lompakkoonko lastit heität? Huvinsa kullakin!


    • seppo taalasmaa

      http://adf.ly/XhdXg tossa on hyvä esimerkki mitä voi käydä jos on lastit kauemminkin pesässä (ei heikkohermoisille)

      • kerjurin linkki

        ei kannata klikata


    • impi

      Ei tule alapään ongelmia kun ei harrasta seksiä. Aina kun ei tiedä mitä tauteja toinen kanniskelee värkissään ja onko pessyt sitä ja milloin viimeksi. Minun mielestäni paras keino on välttää seksiä ei ainakaan saa sukupuolitauteja.

    • kirnupiimää...

      minulta tulee yleensä kovaääninen pieru seksin jälkeen. Yleensä heti kohta kun on saanut. Joku sanoo, että se on alentavaa, mutta se on enemmän sellainen voiton merkki. Mahtuu normaaleihin suomalaisiin käytöstapoihin kuten julkiselle paikalle esim. kadulle kuseminen/paskominen, vanhusten seisottaminen julkisessa kulkuvälineessä ja naapurien kyttääminen.

    • sdfsgfgdfg

      Mun partnerit käyttää kyllä kortsua, ettei sielä kyllä ole sitten kuin sitä emättimen omaa limaa, jos sitäkään enää loppupeleissä (seksin laadusta kiinni), mutta pääsääntöisesti ellei kortsu ole liukkaroitu niin tarttee ainakin sen 3-5 kierrosta ennen kuin alkaa kusettaa tai kutiamaan, mutta sehän nyt olen vain minä ja siinä meneekin jo sitten muutama tuntikin.

    • lappi58

      Mieli tekee kysyä ku lukee näitä juttuja milloin saitte eka sukupuolitaudin,mun aikana kortsut oli hinnoissa nuori koululainen ei ollu pennejä yhteinen kimma oli täyty käyttää samaa kumee.

    • yxs hinaaja

      kyllä on mukava kun on lastit sisässä ja mäen koskaan käy kusella panon jälkeen .
      pekka käy mutta ei se haita minua.

      • velliperse

        joo ihana kun lasti on sisällä en pasko koko päivänä.


    • Mikä sen

      mukavanpaa avioparina kun imeskellä miehensä puhdasta siitintä ja antaa miehen imeskellä ja nuolla puhdasta ulkosynnytintä.Meillä aina tiskataan ja huudellaan käytetyt astiat uudelleen käytöä varten.

    • Mihet ne vasta likai

      Vai miehen puhdasta siitintä, muuten tarkistakaapa naiset se miehen terskan jälkeinen poimu edes kerran, se ei ole varmasti puhdas kaikesta juuri koskaan, joten en ainakaan suuhuni moista kapinetta huoli mistään hinnasta ja pesun vaadin ehdottomasti myös ennen alapaan kanssa seurusteluakin ja siihen olen valmis itsekin.
      Voi olla hyvinkin täynnä jopa jotain talia, jota erittyy jos pesty ei ole oikein kunnolla.

      Tuossa joku jo kirjoittikin tuosta allegiasta, olen samaa mieltä, että sperma saattaa aihurttaa kirvelyä, luultavasti mekään emme näitten eritteiden osalt aoikein sovellu yhteen, mutta vuosikymmiä on oltu, vain hyvä puhtaus, limakalvojen jatkuva hoito on ollut tarpeen.

    • Tapaus tämäkin

      Sattui jokuvuosi sitten kesäloman aikaan,että läksin erään naisen mukaan sen kämpille viettämään iltaa.No siinä sitten päädyttiin sänkyhommiin niin nainen olikin ollut aikaisemmin jo panohommissa ja mällit vielä valuivat ulos jäi panematta läksin lätkimään.

      • Se on silloin

        hieman erilailla liukas. Ite kans saanut sellasta. ensin vähän nuuhkin et sperma haisee ja ei muutakuin menoksi. Ei haitannut.Suuseksiä tuskin olisin halunnut. Yäks. Toisaalta kiva kun tiesin, ettei mimmi ihan kehen tahasa sekoa ja oli vielä naimisisakin.


    • nuori nainen

      "En ymmärrä, 3/4 naisista (varsinkin nuorista joita olen hoonannut) eivät ymmärrä pissiä ja peseytyä harrastetun aktin jälkeen. Ihan kun he eivät ymmärtäisi, että jos he lähtevät kartsalle dallaamaan lastit pesässä niin hiivatulehdus ja kutinahan siitä seuraa. Eikö koulu tai äidit opeta lapsilleen alapään hygieniaa ollenkaan?"

      No eiköhän ne lastit valu sieltä ihan itsellään pois vai meinaatko, että seksin jälkeen peseytyessä pitäisi pestä sisältäkin ja sormin kaapia mällit ulos? Sitä nyt ei ainakaan kannata tehdä. Eiköhän se nyt riitä, että käy pissalla ja antaa mällien valua pyttyyn ja tarvittaessa huhtelee vaikka alapääsuihkulla. Kaikilla miehillä ei sitäpaitsi tule sitä spermaa niin paljon, että siinä olisi mitään pesemistä ja varsinkin jos on käytetty kondomia, niin pesu on aika turha. Ei se alapään jatkuva peseminenkään hyvästä ole. Sitten ainakin tulee kaikki bakteerikasvuston häiriöt ja hiivatulehdukset sun muut. Se on kyllä totta, että pissalla on syytä aika pian aktin jälkeen käydä, ettei bakteereja pääse virtsateihin.

    • tieto kiinnostaisi

      Naisena kiinnostaisi tietää onko ihan urbaanilegendaa se että ympärileikatun miehen kanssa ei tulisi hiivatulehdusta niin herkästi? Mitä sitten aloitusviestiin ja ketjun keskusteluun tulee niin pesen aina lämpimällä vedellä ennen ja jälkeen rakastelun. Ja tietysti pissaaminen on ihan aiheellista. Sekä sormien pesu :D

      • ghjgjfghjgfjghj

        Kaikesta tulee hiivatulehdus, kaikesta kaikella tavalla, ei sillä ole logiikkaa. Täten, urbaanilegendaa se on.


      • tieto kiinnostaisi
        ghjgjfghjgfjghj kirjoitti:

        Kaikesta tulee hiivatulehdus, kaikesta kaikella tavalla, ei sillä ole logiikkaa. Täten, urbaanilegendaa se on.

        Kiitos vastauksesta, ystävättäreni joskus kivenkovaan väitti että jos miehen penis on ympärileikattu niin esim. hiivatulehdusta ei tulisi naiselle kovin herkästi (?)
        Onneksi itsellä ei tuota vaivaa vielä ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan.


      • aikuinen nainen
        tieto kiinnostaisi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta, ystävättäreni joskus kivenkovaan väitti että jos miehen penis on ympärileikattu niin esim. hiivatulehdusta ei tulisi naiselle kovin herkästi (?)
        Onneksi itsellä ei tuota vaivaa vielä ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan.

        Nimimerkille tieto kiinnostaisi;
        tieteellisesti todistettua faktaa asiasta varmasti löytyy! Googlaile!
        Ihan itse koettuna: ns. tuppikulli on vastaava kuin naisen sukuelimet; siellä esinahan poimuissa on pöpöjen helppo kosteassa ja lämpimässä muhia,
        varsinkin, jos mies ei huolehdi hygieniastaan.
        Toistan: säännöllinen pesu happamilla pesuaineilla tai etikkavedellä,
        ei emäksisiä saippuoita!


    • Vittutieteen tohtori

      kaikkein paras tapa on olla panematta, siinä välttyy itsensä sotkemisesta toisen perseestä. Silloin ei tarvitse käydä pallipyykillä siksi kun munat sotkussa. Naisten kohdalla eri juttu, nehän kuolaa perseestään alvariinsa ja pesu on välttämätön. Muuten siinä löyhkässä ei olla a sinne perseeseen ei pidä naisten laittaa saippuaa minkäänlaista, siitä syntyy tuo helvetinmoin löyhkä. Pelkkäö vesipesu ei muuta.

    • suomihuora=15nussima

      Suomalaisen naisen vitussa muhii keskimäärin 15 miehen sperman jämät, kyllä siinä melkoinen haiseva tunkio ja bakteeripesä syntyy.

    • Pidättäytyminen. Ei seksiä ei ongelmia. helppoa.

    • cool tyttö

      miten se pissaaminen liittyy mihinkään? virtsarakko ja emätin (mihin sperma ehkä menee) ovat kuitenkin täysin eri reikiä!?

      • cool tytölle

        Järjen käyttö on näissäkin asioissa sallittua, eli ei se sperma todellakaan mene sinne virtsarakkoon, mutta "homman" aikana virtsaputkeen ja -rakkoon kohdistuu melkoiset paineet ja hankaukset ja siitä ne ei todellakaan pidä!
        Siis on parempi, että rakko on tyhjennetty ennen ja jälkeen, niin ei tule niin herkästi kouristelua yms. Pesu on myös tärkeää näissä puuhissa, mutta ei koko ajan kannata käyttää saippuaa, vaan pelkkää vettä tai jotain apteekin pesuvoidetta/nestettä, jossa on alapäälle sopiva ph.


      • Eiarpaonnea

        Siis etkö oikeesti tiedä, että niitä bakteereja kulkeutuu virtsateiden suulle yhdynnässä ja siksi on tärkeää käydä virtsaamassa että ne huuhtoutuvat pois.


    • mielenkiintoista1

      On se hienoa ,että sinä kannat huolta. Riskisi saada hiiva
      yhdynnän jälkeen on 20 % pienempi kun sillä naisella.
      Kaippa sitten muistat noin tarkkana kaverina mulkkusi pestä ja
      rassata sen kusiputken mistä se saastainen sperma tulee?

      Äiti? Miksi ei isä? Pitääkö hygienien opettaminen olla äidin harteilla?
      Tiesitkö, että tuollainen likaisuuden pelko ja fobia on hoidettavissa
      ihan psygologilla käyden??

    • muuan missi

      Kerran menin ätämin kanssa säälistä sen kämpille baarin jälkeen. Sekun riisu housut sen pepusta valu spermaa.. Oksensin pitkin sen selkää ja juoksin nauraen ulos ovesta. Sen jälkeen en ole pilluani alatason miehille tarjonnut.

    • Terv. Äetisi.

      Hah hah hah . Hoh hoh hoh .Ihahahaaa...... Hahhaaaa..... Kiitos näistä.

    • M45 ja siisti

      Lisäsin avuakseeni kuvia ,KOSKA TÄMÄ KIINNOSTAA MINUA, AVAAJAA

      MITÄ NAISET SANOVAT KUN VITTUN REIÄSTÄ TULEE ESIIN SPERMAINEN KONDOMI????

      OTTAAKO NAINEN POIS KONDOMIN JA MITÄ SANOO SIIHEN TULLEESTA SIEMENNESTEESTÄ??????

      KIITOS VASTAUKSESTA, T. AVAAJA

    • siisti kalu

      Usein sen jälkeen tulee pyyhittyä kalu verhoihin ei aina jaksa vessaan.

      • M45 ja siisti

        Joo, itse lisäsin kuvan jossa minä pyyhin elintäni toisten KÄSIpyyhkeeseen, Kondomin heitän yleensä solmimatta tyttöystävieni vatsalle tai naamalle.

        Jotkut pitää, jotkut ei.


    • tämä hyvä?

      Käyn pesulla "sen" jälkeen, sitten menen tapani mukaan Miehen logiikka-palstalla lukemaan ja kommentoimaan ja sitten nukkumaan.

      • :-D

        y.b rauhoitu.


    • Tutkimus sanoo: 20% menee nukkumaan, 10% laittaa tupakaksi, 20% menee vessaan ja loput lähtee kotiin:D

    • mäntysuopa

      Miksi ja miksi. No miksi miehet kääntää selän ja alkaa kuorsaamaan.

    • iloinenpoika

      ite pyyhin enimmät paskat parepilla munasta ja meen nukkumaan. ei se niin tarkkaa ole ja tuskin sitä ny paskaseen munaan mikään viitti kasvaa.

    • tuntuu myös kivalta

      minä aina nainnin jälkeen nuoletan naisella munan puhtaas

    • Aina auki?

      Teillä koirankiima .Kaikki kelpaa, taudit leviää. Katsooko koiraat yhtään henkilöön ja entäs naaraat humala/huumepäissään - ja sitten valitetaan hiviä ,tippaa, sankkeria,satiaista,hiivaa.... Soon 15 partnerin loiset ja taudit ,kertaa 15, kertaa ... Teeppä kaava ,minen osaa, monenko tyypin solut ,loiset,tautiaiheet kannat jos elät 55 vuotta?

      • Osaa kuka osaa

        Sinulle aina auki!
        Opettele ensin kirjoittamaan suomen kieltä ja tule vasta sitten tänne uhomaan!!!


    • palkkana syöpä

      Seksihurjastelijan palkka on lyhentynyt elinikä. Eturaurassyöpä johtuu naisista saaduista tulehduksista. Naisille kohdunkaulasyöpä tulee miehistä saaduista tulehduksista.

    • jukka531

      Mulle ei ole tulehduksia sun muita tullut kun olen sen jälkeen
      pessyt molon tärpätillä!

    • Hyi hitto

      Ensinnäkin, aikuinen nainen käy vessassa, ei PISSILLÄ. Toisekseen, mikä pakkomielle sulla on siihen PISSIMISEEN, ethän itsekään mene vessaan jos sinne ei ole asiaa :D

      Yhden yön panoille sulla ei ole mitään oikeutta mennä solkottamaan että pese alapää tai käy PISSILLÄ. Parisuhteessa saattaa olla asia toinen, mutta silloinkin puhutaan aikuiselle ihmiselle, ei 4-vuotiaalle pikkutytölle.

      Hyi ***** että oksettaa tuommoiset ylemmyyttä tuntevat miehet, joiden mielestä aikuiselle naiselle voi puhua PISSIMISESTÄ, on kumma kun et kehota naista käymään pesemässä etupylly.

    • ..................

      Mikä kuvottava huoripukki sinä olet!!!?

    • muistat sie viel?

      Koton käyes ollaa äipän kans sillee... sit pyyhin mulkkuin sokkeen issäin partaan. Jot silviissii. Ko myö ollaa karjalan poikkii...

    • vital go soon

      Itselläni selvä rutiini, wash & go.

    • (V)(I)(T)(T)(U) MITÄ

      Amatöörejä, nussikaa ensin ja puhukaa sitten (s)(a)(a)tanan (p)(e)(r) seenpesijät

    • Samaa mieltä M45

      Täysin samaa mieltä m45-sen kanssa, nykyajan naiset valitettavasti suurelta osin täysin holtittomia. Useat naiset ovat nyrpistäneet nokkaansa kun olen ottanut kondomin esiin, eihän sitä sitten ole soveliasta rullata kyrvän päälle kun tietää että siinä tapauksessa jää pesä saamatta. B-rappusta vaginaan ja toisin päin aktin aikana tuntuu olevan monen naisen tahto. Usein niin, että halutaan aloittaa perspanolla ja sitten kun vauhti kiihtyy niin vaihdetaan ykköspesään. Sitten ihmetellään mitenn hiiva vaivaa ja kolo kutiaa. Naishygieniasta pitäisi kirjoittaa enemmän naistenlehdissä, nyt niissä vain kirjoitetaan pitsinnypläyksestä, haukutaan miehiä ja jaellaa laihdutusvinkkejä kun se kaiken tärkein, miten pesä pysyy siistinä, undohdetaan täysin.

    • yhyyyyyyy

      Vittu sää mikään mies ole, vaan säälittävä itkupilli. Pese silmäsi tämän luettuasi, ettei vaan rupea kutiamaan..

    • mmmmmmmm

      Miten se on mahdollista, että venäläinen prostituoitu maistuu paljon paremmalta kuin "tavallinen" ja uskollinen suominainen. Ihan tosi, en ole koskaan maistanut niin hyvää tavaraa..

    • Same opinion

      Kerrankin ytimeen osuvat mielipide - pisulle ja pesulle mammat ja opettakaa samaa myös tyttärille!

    • Yhdyn

      Naishygieniasta pitäisi kirjoittaa enemmän naistenlehdissä, nyt niissä vain kirjoitetaan pitsinnypläyksestä, haukutaan miehiä ja jaellaa laihdutusvinkkejä kun se kaiken tärkein, miten pesä pysyy siistinä, undohdetaan täysin.

    • Tattimies

      Suihinotto on terveellistä hampaille. Siittiöt luulevat olevansa pimpassa ja kuvittelevat kariesbakteerien olevan kilpailijoita. Bakteerit yrittävät peloissaan piiloutua reikiin, mutta hurjistuneet siittiöt luikertelevat perässä ja kuristavat bakteerit hännällään. Kaikilla imuttelevilla naisilla on ehjät hampaat.

      • GayLord

        Joo, mutta B-rappuun jos siittiöt menevät niin pettyvät rankasti kerta niillä ei ole hammaspeikkoja mitä hirttää...


    • Tattimies

      "Kakkospesässä" siittiöt kohtaavat Suuren ja Mahtavan bakteeriarmeijan, jota vastaan taistelu on toivotonta. Siksi antautuvat pienen kahakoinnin jälkeen. Osa surmaa itsensä hirttäytymällä omaan häntäänsä. Surullista.

    • N36 Virgo

      Keskustelun avaaja on oikeassa, yhteiskunta ei panosta perustiedonjakeluun riittävässä laajuudessa ja feminiininen yhteisö ylenkatsoo nuorison kyvykkyyden omaksua ns hiljaista tietoa. Yleishyödyllisten yhteisöjen tulisi myös kohdistaa valistuskärkensä näihin asioihin sillä muuten tilanne ei parane.

    • Shamaa mieltä

      Shamaa mieltä

    • Paras postaus

      Kerrankin joku puhuu asiaa täällä!

    • Samaa mieltäninna

      Yhdyn

    • Järki_kulta_ho_hoi!

      Eli siis paneskelet urakalla ilman kondomia? Itse en koe tarpeelliseksi peseytyä jälkeenpäin, jos on käytetty kondomia. Toimitushan on kovin siisti. Mutta jos sinulla on ihan tilastoiksi asti kertoa naistesi pesutottumuksista, niin saatat itse kantaa pahempiakin tauteja kuin hiivaa. Vastuu on sinullakin. Opettele kortsun käyttö. Toisaalta samaa tasoa näytätte kaikki osapuolet edustavan. Teette varmaan yhteisiä picnicejä sukupuolitautien polille aina silloin tällöin.

      (Hei, Irma, mulla on nyt klamydia, pitäis mennä testeihin. Ai, mun pitäis varmaan kutsua myös Jaakko, Lassi, Rauno, Tauno, Lissu ja Löpö. Mennäänkö yhdessä, tuleeko vielä muita? Joo, pitää varmaan pyytää Titta, Elli, Noora, Camilla, Manda, Jouko ja niitten viimeaikaiset kamut myös. Testataanko samalla kaikilta HIV:it?)

    • M45 ja siisti

      Hoonaan vain päältäpäin siistejä ja halukkaita naisia ja useimmat eivät halua kortsua. Olen edelleen ymmälläni siitä, että niin monet naiset eivät ymmärrä pissiä ja peseytyä harrastetun aktin jälkeen. Sekin ihmetyttää, että niin monet naiset ottavat mulkun ja lastin suuhun kakistelematta, sillä tavalla että se niinkuin muka kuuluu hommaan. Seksuaaliterveyttä pitää vaalia.

    • Amerikoissa käyny

      Rapakon takana kun kävin niin annoin sikäläisille Puumille vähän Härmän pamppua ja siinä pisti silmään että amerikko "käy pissillä ja pesulla" ennen ja jälkeen petihommien. 2/3 ehosti vielä itseään ennen sänkyyn tuloa ja sukkanauhaliivit ja korkokengät piti ehdottomasti olla päällä. Tällaista ei täällä kotona näe... Hyvä jos suomimamma jaksaa edes lahnana kääntää kylkeä ja koukistaa peppua sen verran että hyväntuojan voi sujauttaa pesään. Amerikanpuuma tykkäsi myös aktin kruunuksi ottaa B-rappuun ja sen jälkeen suuhun nielläkseen miehuuden kokonaan.

    • iuyiuybv

      "En ymmärrä,"

      Olet oikeassa, sinä et ymmärrä.

      " 3/4 naisista eivät ymmärrä pissiä ja peseytyä harrastetun aktin jälkeen."

      Johtuisikohan se siitä että evoluutio olisi karsinut ihmiskunnan pois heti kun ensimmäiset aktinjälkeenpesijät olisivat aina pöräyttäneet siemenet pihalle...

      Sitten kun kasvat aikuiseksi, niin saatat kuulla sellaisesta, että seksin tarkoitus ei ole viihdyttää sinun omituista hygieniatarvettasi vaan lisääntyminen.


      " Ihan kun he eivät ymmärtäisi, että jos he lähtevät kartsalle dallaamaan lastit pesässä niin hiivatulehdus ja kutinahan siitä seuraa."

      Mistä se hiiva sinne toosaan pomppaisi?
      Sinun pussien sisältäkö se sinne menee?

      Miten olisi, jos pesisit sen oman värkkisi kerran vuodessa (siis useammin kuin saat pesää), niin ei hiivat tartu naiseenkaan.

    • Eisiivouspalsta

      Ei kai tämä mikään siivouspalsta ole? Mitä pahaa siinä on jos siittiöt jäävät kirmaamaan keskenään pesään, ei siitä mitään visvasyyliä tule. Parempi se on kun että lastit jää A tai B-rappuun.

    • SiemenetKodassaOK

      "En ymmärrä," Samaa mieltä, sinä et ymmärrä. Evoluutio on karsinut pois ensimmäiset aktinjälkeenpesijät koska nämä ovat aina lurpsauttaneet siemenet pihalle. Seksin tarkoituksena ei todellakaan ole viihdyttää kenenkään omituista hygieniatarvetta vaan lisääntyminen.

    • Miksilampeaeirassata

      Karseet pimppiantsut tömähti vastaan menneenä viikonloppuna. Niin tujut tuoksut tuli kun pikkarit lensi pois että jöpötys laantui ja meinas jörniminen jäädä. Onneksi harrastuskumppani on sen vertaa kiinnostunut munnareista että tajunnan laajentava imutus pisti homman kuntoon ja lastit löystyi perille, joskin vatsalaukkuun eikä emättimeen. Ei varmaan ollut pariin viikkoon tämä yhdenillanruusu alapäätään pessyt, muuten A-luokan tamma. Sanoisinko supernova.

    • Hajuvesionkeksitty

      Pimppiantsujen torjuntaa vartenhan hajuvedet ja alkoholi on keksitty!

    • Esteratabärilähetyksessä

      Ei jää tämä nykynaisten huono siisteys vain tähän pissimisasiaan, pari kertaa on tullut riemurasiassa vastaan tamppooni jonka illan seuralainen "ei muistanut", kun kuukautiset olivat niin lopuillaan. Ehkä alkoholilla on ollut osuutta asiassa mutta mielestäni olisi mukavampaa jos illan kumppani muistaisi tällaiset perusasiat poistaa ennen yhteisiä touhuja. Ehkä koulussa ei opeteta tätä puolta riittävästi?

    • Ykskaverivaan

      Yks tyttö sano ettei pese alapäätään muulloin kun saunan yhteydessä, ja silloinkin vain käsisuihkulla vähän vispaten. Tuli esiin kun kysyin miksi tuoksahtaa kun makaamme alasti, epäilin omaa jalkahikeä mutta tussuantsuhan se sieltä lehahti. Hieman eltaantuneen makuista valkovuotoa. Ei se menoa haittaa. Välillä voisi kyllä tyttöjenkin suoda itseään alapäästä pestä.

    • aamupesulla

      Mun nykyinen vaki (kaksi vuotta) ei peseydy koskaan iltapanon jälkeen. Kysyin joskus panon jälkeen käydäänkö iltapesulla. Nainen sanoi, että käytiin jo eikä hän halua menettää sperman terveysvaikutuksia, aamulla sit pestään.

    • Pakkosaarakait

      Exäri "säästi" kaikki ulos valuvat spermat koeputkeen ja laittoi yötä vasten takaisin emättimeen lasten saannin toivossa. Ei natsannut... Ei peseytynyt pahemmin, oiskohan siinä ollu lapsettomuuden syy. Ei ole kuulemma vieläkään saanut lasta vaikka ansiokkaasti on yrittänyt eri heebojen kanssa.

    • Pissiminenjapeseminenok

      Monet naiset ei pissi peseydy "sen" jälkeen koska he eivät tiedä että pesemättömyydestä seuraa hiivatulehdus ja alapään kutinaa.

    • Selitysvain

      Minä taas uskon että se johtuu siitä, että naiset eivät pääse pesemään alapäätään yhtä helposti kuin miehet. Joka kolkkaa ei vain kolosta saa jynssättyä ja se mikä ei näy ei ole mielessä. Siitä syystä jää monelta pesemättä ja sitte haisee.

    • Mitatarkoittaa

      Mitä tarkoita "Dalaamaan ja "hykienia". Onko se sukupolinen tauteja?

    • Säädöksetkuntoon

      Sukkahousut pitäisi kieltää lailla, pistää pimpslooran haisemaan ummehtuneelta.

    • Niinhänseon

      Samaa mieltä!

    • Naisenpuoli28

      En käytä enää sukkahousuja, ja jos käytän esim minihameen kanssa, niin ilman pikkareita. Rakastelun jälkeen heti pissille ja pesulle niin ei valkovuoto tms herpes vaivaa. Sukupuolitauditkaan eivät vaivaa kun huolehdin hykieniasta.

    • Eimitääjärkee

      Hei haloo, sukkiksethan sottaantuvat ilman pikkareita?

      • Somalaisetmuijatsottasia

        Sukkikset sotkeentuu jos et käy pissillä ja pesulla "sen" jälkeen niinku alkupään rolli kirjoitti.


      • KäytännöllinenN27

        Stayuppareita käyttämällä spukke ei jää hautumaan pimsooraan, tangatkaan eivät ummehduta alapäätä vaan vekkulit siittiöt pääsevät näppärästi valumaan sivuilta ulos jos painovoima niitä siihen pakottaa.


    • N28tyt

      140 Den 3D stayupparit toimii, tummana jää mukava läikkä muistoksi karjusta joka on astunut!

    • Hykieniakunniaan

      Samaa mieltä, jää seepramaiset kuviot sukkiin kun häiskä on niihin ruikkinu kunnolla. Hauska dallata kartsalla niillä sitten.

    • Liikapuhtaussairasta

      Exäni taas meni aina heti suihkuun kyrpäänsä jynssäämään seksin jälkeen. Jos heitettiin useampi varvi niin aina heti suihkuun. Lievästi raivostuttava tapa. Ihan rupes tuntuu siltä ku olisin jotenki likane ja tartuttanu hänet. Lopulta vaihdoin nuorempaan jollei ollu suhkussakäymisen pakko-oiretta.

    • Ammuujadallaamaan

      Ne ei pissi tai peseydy "sen" jälkeen sen takia kun ne on niin tyhmiä nautoja.

    • Sivistymätönnautaseon

      Ellei pissi ja / tai peseydy "sen" jälkeen niin perma jää hautuumaan vakinaan jossa siitä osmoosin kautta muodostuu sienikasvustoa ja rihmastoa. Tähän ei auta sitten muu kun raapiminen tai hiivasieneen hoito, Canesten tms auttaa. Sehän on selvää että jos esim sylkäisee käteensä, vetää hanskat päälle ja menee kadulle kävelemään niin iltaan mennessä käsi on ärtynyt.

    • Puhtauskunniaan

      Sehän nyt on aivan selvä että pitää peseytyä ruumiinnesteistä jos niiden kanssa on ollut tekemistä.

    • pissittäjä

      Miksi pitäisi pissiä jos ei pissitä.

      • Hykieniakuntoon

        Sen takia että permat ja pakteerit pääse pois eikä kirmaa virtsaputkea ylös tahi jää vakinaan hautumaan nämä mällit aiheuttaen tulehrusta ja sieni infektiota.


      • Pissiminenontärkeetä

        Totta, virtsari voi aiheuttaa lapsettomuutta.


    • Liäkärsentiätää

      Ja lisäksi virtsari sattuu ihan pimeesti jossei sitä hoida lääkkeillä tai puolukkasurvoksella.

      • Kyssympähänvain

        Miten niin puolukkasurvosta? Syötkö sitä vai lasautatko pimppiin? Happamuusko parantaa?


      • Toimintaympärstö

        Happamuus alentaa vakinan happamuutta nostaen sen PH-arvoa ja siten siittiöille ystävällisemmän ilmasto mahdollistuu.


    • Innokassonnisaippuakaup

      Lamydia ei tartu jos tekee "sen" että sukkahousut on päällä, testattu on ja "sukkispaljaalla" vetelen aina kun saan.

    • HykieniakunniaanM55

      Nuorien naisten hoonaamisessa pitää ensin kysyä josko he ymmärtävät mennä pissille harrastetun aktin jälkeen. Muuten ei kannata antaa mulkkua. Näin saamme kasvatettua nuorison seksuaaliterveytta ihan uudelle tasolle!

    • Selitystekijä

      Niin monet eivät pissi ja peseydy sen jälkeen johtuu siitä syystä että nämä ovat tottuneet siihen että niitä hyysätään peppupyyhkeillä ja kaikella muulla hömpällä että heille jää kuvitelma jotenkin että limat ja rähmät jotenkin itsekseen häipyvät.

    • Paljaallaykköseenpliis

      En käytä sukkiksii ja pikkareita vaan panen menemään stayuppareilla tai sukkanauhoilla ja sukilla. Ei vaivaa hiivat, syylät, klamydiat tai ummehtunut spermantuoksu. Kynähameen kanssa alapää tuulettuu mukavasti ja on kätevää ottaa pikaiset etsim työpaikan invavessassa nuoren kiimaisen kollin kanssa.

    • Järkipimppiinhoi

      Alapään pesu on monella naisella unohtunut taiteenlaji. Tukkaa revitään ja naaman finnejä ja mustapäitä rutistellaan tuntitolkulla mutta alapäätä ei vaan pestä edes pikaisesti naiskentelun jäljiltä. Ja sitten ihmetellään hiivatulehduksia ja lamydiaa...

    • Puhtauskunniaanpimppiin

      Tykkään nualla muijjii, sen likasempii, sen parempi. Se on mun fetissi, siis pillunnualenta. Välillä voi panna myös mutta nualeminen on pääasia. Oishan se kivempi jos muijjat pesis pimppiään vähä paremmin niin ei yökättäis joskus nuallessa.

    • Paljaalparee

      Ei kannata lähteä kartsalle dallaamaan lastit pesässä, siinä pakteerit muhii ja lamytiat itää. Pissille ja suihkuun ja sit vast kartsalle dallaamaan!

    • Hyvävinkkioli

      Vaimolla papillooma, punaisia laikkuja häpyhuulilla ja runsasta valkovuotoa. Syyttää liian paksuja sukkiksia, on siirtynyt stayuppareiden käyttöön. Ohuesti epäilen uskottomuutta työkavereiden kanssa - on niiden kanssa paljon reissussa - mutta itse hän sanoo ettei ole peseytynyt riittävästi seksin harrastamisen jälkeen. Tämän palstan neuvojen mukaan hän alkoi suihkuttaa ja pissiä seksin jälkeen ja haju on huomattavasti vähentynyt, nykyään aistii jopa hajuveden tuoksun.

    • Nykypuumatreijjasta

      Se johtuu siitä ettei nyky naiset anna pims rautaa enää kenelle kään. Sitten jos sattuu lasti lurpsahtamaan rakoon ollaan ihmeissään, mikä toi on?

    • Koulutuksenpuute

      Tämän päivän jälkiteollisen yhteiskunnan naisoletetut henkilöt eivät oikeasti tiedä mitä sukupuolta he ovat. Heiltä uupuu jotain, sen he tiedostavat, ja sitä he etsivät. Kun saavat mulkkua he tajuavat olevansa koko naisia ja sitten kaikki muu unohtuu. Myös siisteys. Ja eiku kartsalle dallaamaan lastit pesässä ja hiivaahan siitä pukkaa...

    • Josoikeinajatellaan

      Sukkikset pitäisi kieltää asetuksella sillä ne haudottavat permat pesemättömässä pimpissä aiheuttaen virtsarakontulehdusta ja kuvottavaa hajua.

    • Eipidäihanpaikkansa

      Minä taas sanoisin että 2/5 naisista ei pissi "sen" jälkeen. 4/5 taas menee suihkuun.

    • Aloittajaoikeassa

      Jos naiset kiinnittäisivät yhtä paljon huomiota pimpin pesuun kun turhien juttujen länkyttämiseen niin veneeriset taudit olisivat kuoleet sukupuuttoon jo tässä vaiheessa.

    • Anonyymi

      Sukkahousut pitäisi lailla kieltää, tai ainoastaan sallia stayupparit, sukkanauhasukat tai opencrots-sukkikset. Ei vaivais lamydiat, hiivat, jäkälät tai pappiloomat. Sitten myös alapään pesu pakolliseksi.

    • Anonyymi

      Yleinen hykienia on tärkeää mutta tärkeintä on ettei lamytia tms pakteeri pureudu heppiin ja siihen auttaa pissiminen "sen" jälkeen sekä alapään pesu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe