en tiiä mut se mun ilmotus oli varmaa poistettu tai jotn ku en läytäny sitä mut joo siis oisko kukaa tampereen alueelt mulle hakijana thupakkii ja holeihi? ;) maksuu vastaan tiätty
Vastaukset 5
- Grow up, bitches!
Kuules lapsonen.. Kukaan FIKSU aikuinen EI osta sulle röökiä tai alkoo. Kasva eka aikuiseks, ni käyt sitte ite ostamassa OMILLA rahoillas! Mikään ei oo säälittävämpää ku kaatokännissä kaupungilla notkuva pissis/lökäpöksy, joka leikkii olevansa niiiiiiiin aikuista..
- sjflv
olwn luotettava 21 v hakija. soita minulle 020202
- ktori
sä pyörit liian vähän keskustorilla jos et hakijaa löydä tampereelta.
- tupaholi
Mä voin.. riippuu paljo hakui ?;)
- i need hakija
tupaholi kirjoitti:
Mä voin.. riippuu paljo hakui ?;)
Voin antaa pyllyä hakijalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681631- 1141246
- 1291191
- 1401030
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25924- 111842
- 46563
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.138531Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527- 18500