Tällä palstalla on taaas kuolettavan hiljaista...kuin hetki hautausmaalla...
Summaan tähän tekstiin nyt Alangon loppuvuoden tekosia alkaen syksyä ja alkutalvea koristavasta juhlakiertueesta. Otsikolla 33 1/3 -Kolmannesvuosisata taiteilijaelämää starttaa 8.11 ja kestää kuukauden tästä eteenpäin (Kulttuuritalolle piljetti hankittuna). Onko moni menossa? Mitä odotuksia? Bändi ainakin toimii ja varmaan luvassa on myös hyväksi havaittujen helmien lisäksi harvinaisempaa materiaalia arkistojen kätköistä.
Samaan syssyyn julkaistaan "Kolmannesvuosisata taiteilijaelämää" live-albumi. Levy äänitettiin intiimeissä iltamissa elokuussa E-studiossa. Sielläkin tuli toisena päivänä edustettua, toivottavasti osasin pitää tarpeeksi hyvin turpani kiinni... Hyvä, että tuonkin bändin energisyys saadaan levylle tallennettua vaikka Teholla-kokoonpanolta aikoinaan jäi ainakin minun odotuksista huolimatta live-platta julkaisematta. Toisaalta eihän Suomessa tuommoiset julkaisut mitenkään suurta menekkiä aiheutakkaan.
Marraskuun alussa julkaistaan myös Loirin uusi levy, jolta löytyy yksi Alangon biisi Loirin tulkitsemana. Kyseessä on ennen julkaisematon 'Syvä maanantai', jota Alanko esitti Kimmo Pohjosen kanssa pari vuotta sitten Moottorimusiikki Festivaaleilla. Vaikka Ismo ei itse pääse ääneen, uskon kuitenkin biisin sopivan hyvin myös Loirin baritoni-äänen samettisuuteen.
Herätkäähän muutkin hirviöt ja pidetään palstaa yllä! Kunnon foorumia odotellessa...
http://www.youtube.com/watch?v=k9eJf1Ps7FQ
Alangon loppuvuosi 2013
Kylähullu (the last)
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850