Näky Suomen tulevaisuudesta!

Pihon sivusto

Sirpa Kivelän näky syyskuussa 2013

Näin näyn, jonka uskon tulleen Jumalalta. Olin rukoilemassa erään evankelistan kanssa puhelimessa. Siinä tilanteessa eteeni ilmestyi Suomen kartta, ja näin, miten kirkas iso miekka ilmestyi noin Joensuun - Oulun korkeudelle ja miekka löi Suomen kahtia. Koin Hengen sanovan: ”Vielä kerran tulee Suomea kohtaama tuska ja murhe, koska Suomen kansa ei nöyrry tekemään parannusta katuen.”

Tämä pysäytti huutamaan Jumalalta armahdusta Suomen kohdalta. Jumalalla on suunnitelma Suomen kansaa koskien, mutta Suomi on niskurikansa kuten rakas Israelin kansa on ollut ja on vielä, kunnes Jumalan voima lyö maahan ylpistyneen hengen ja he huutavat armahdusta Jeshualta sekä tunnustavat Hänet Messiaaksi. Suomi kokee vielä samankaltaisen tilanteen ja kääntyy tuskan kohdatessa nöyrästi itkien ja armahdusta huutaen Jumalan puoleen.

34

3900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tulossa?

      Samanlaista näkyä on useampikin nähnyt, että Suomi tullaan jakamaan. Jakamisen linjat hieman vaihtelee tosin. Kukapa näitä sitten tietää.

      • ...

        Gustav Johanssonin profetia kolmesta sodasta. Kolmas on vielä odottamassa.


    • Yksin Jeesus
    • 234rtfg

      Oho. Profeetta profetoimassa että jossain menee huonosti. Onpa vain uutta.

    • Päivämäärä saisi profetiassa olla, että Paasivaaran lista saisi täydennystä.

    • Maltahan vielä...

      Missä täällä mistään Paasivaarasta puhutaan?
      Rantala puhuu tulevasta ajasta, joka vielä edessämme. Venttaa vähän, malta odottaa, sillä aika on jo alkanut mennä prof.suuntaan. Vauhdista emme vielä tiedä, että kuinka hitaasti tai nopeasti toteutuvat, sillä myös Raamatun profetiat lupaa samaa surkeutta, varsinkin uskottomille.

      • Anonyymi

        Vai uskottomille surkeutta, älä tuomitse, ettei sinua tuomita. Ei Herra käskenyt tuomita.


    • Kaikestahan jo

      näkee, heti kohta emme ole valmiita polvistumaan tai nöyrtymään.

      Joten, se iso miekka heilahtaa.

      Niin kyynel virähtää, silmäatä äidin.

      Kentäll täll, monta urhoha nään.

      Siunatkoon sit se Luoja mua taistos ketäll, vai kyynel muistoks jää

      • Aasejako?

        Paatuneille tarvitaan kunnon täräykset, ennen kuin nöyrtymistä havaittavissa. Suomessa näitä paljon tällä hetkellä.


    • Sen sanoin

      väärin, me nöyrymme mutta meitä ei nöyryytetä.

      Me polvistumme, mutta emme pelosta, emme ole orjia.

      Eikä tätä mikään kunnon tärskäytys opeta, sitä on Suomen historia täynnä.
      Eikä typerä uskovaisten manipulointi pelolla.

      Sen opetti ajat sitten jo, surun kyynelten hiljaisuus.

    • Näin menee

      Deboran oppi ei ole Raamatullista. Suomen kansa nöyrtyy kyllä, sillä Herralla on konstit, jotkä toimii. Jos ei hyvällä niin sitten ongelmien kautta.

    • Mitäköhän

      muita kosteja sillä herrallasi sitten Suomen kansalle on, kuin nikin vathtaminen?

    • Ei enää drinkkejä

      Ainakin näitä- kosteja -vathtaminen.

      Jospa lukaiset tai kuuntelet profetioita, niissä yhteinen piirre havaittavissa. Vuosia sitten alkoi kuulua, että talous romahtaa, tulee köyhyys kaikille ja lisäksi vielä ylläreitä, joita on yksilöitykin jotenkin. Pitänee sulle etsiä niitä.

      • Vanhanaikaista.

        Aloitus on sitä normaalia Pihon sivujen perustavaraa.

        Tällaisia "näkyjä" on niillä monta kertaa vuodessa,ja aina hieman eri muunnelmin.

        Vaikka tällaiset "näyt" ovat jo ihan last season,niin silti yrittäjiä riittää sillä saralla.


    • Uutta on

      Tietenkin tällä saralla pitääkin riittää. Sattuu nim.olemaan profetiat, unet ja näyt sivusto. Jos ei kärsi lukaista, niin taakse poistu ja vähin äänin vielä. Samoin Piho julkaisee niitä profetioita, unia ja näkyjä, joita ihmiset lähettää sinne sivutolle.
      Siis- voit vaihtaa maisemaa vaikka sinne missä....

    • Inhottava realisti

      Loputon ongelmien ennustelu ei ole mitään profetiaa, sillä vaikeuksien ennustaminen toteutuu väkisinkin jossakin vaiheessa. Niin maailma vain pyörii.

      Periaatteessa Raamatun aikoinakin oli kyse samasta ilmiöstä. Israelilaiset asuivat - ja asuvat eelleen - alueella, jossa mikä tahansa oli ja on mahdollista. Varsinkin Raamatun aikoina alueella oli suurvaltoja ja jatkuvia sotia. Vaikeuksien ennustaminen ei siis vaatinut paljoa.

      Suomen taloutta on jatkuvasti koeteltu 90-luvun lamasta lähtien ja senkään ennustaminen ei erityistä taitoa vaadi. Rankennemuutos näyttää olevan jatkuvaa ja siihen on vain sopeuduttava. Ongelmista huolimatta ihmiset enemmänkin näyttäisivät maallistuvan kuin uskoon tulevan.

      Tosiasiahan on se, että meidän nykyihmisten elämä on äärimmäisen helppoa verrattuna vaikkapa ihmisten eloon muutamia satoja vuosia sitten.

    • Oli tarpeellinen

      Vesaluoma 1970. Kiitos linkistä.

    • Uusiksi 1970

      Jahas sepä olikin vaarallinen linkki. Vesaluoma 1970 laitappas uusiksi, sillä linkkien keräilijä vei sen. Keräilijän nikki on IR. Valheen kuningas. Epärehellisyyden tunnistaa siitä, että se vihaa totuutta.

    • Näinkö?
      • Totuuden kunkku.

        Hömppä ei koskaan ole lainkaan vaarallista vaan ja ainoastaan naurettavaa.


    • Oma osasto ateille

      Jokaiseen ketjuun saa nykyisin kirjoittaa, että mistä ateistit löytää aateveljensä ja -sisarensa. Heillä on oma fooruminsa. Siispä sinne kaikki, jotka kieltävät Raamatunsanan.

    • Lisää näkyjä

      Tutka-aseman tuloa juuri Kolariin puoltaa sekin seikka, että Kolariin on rautatieyhteys Vartiuksen-Kontiomäen-Oulun-Tornion kautta Venäjältä Kolariin. Venäjä valloittanee itselleen myös tun tärkeän rautatieyhteyden.

      Seijan profetia kesältä 2013:

      “Unessa olin ajamassa 8-tietä uudesta-kaarlepyystä kohti kokkolaa. Noin 40km ennen kokkolaa päättyi hirviaita, ja alueella oli ojaankin osoittavat katuvalot. Äkkiä saapuessani hirviaidan päättymiskohtaan, sotilaat laittoiv portin tien eteen. Sotilaita oli tuon aidan pohjoispuolella, ja sotilaat sanoivat, että on tullut sota, ja käskivät poistua takaisin etelään päin.”

      Kommenttini uneen: on hyvin mahdollista, että Venäjän tuleva suomen valloitusretki ulottuu kokkolaan saakka. Tai jo venäjä on valloittanut pohjois-suomen, niin sotilaat estävät jo etelämpänä ihmisten menon pohjois-suomeen.
      http://lopunaika.nettisivu.org/tuleeko-sota-suomeen/profetia-suomelle/venalaisten-leiri-kolariin/

      • Radar.

        Aina ehdottoman luotettava Pelästyssanomat kertoo otsakkeen Miekka Suomen kansalle 27.12.2012 seuraavanlaista stooria:

        "Venäjä tulee tarvitsemaan maata tutka-asemalleen ja saa sen Suomesta ja sen Länsi-Lapista".

        Ja sitten aina ehdottoman luotettava Pelästyssanomat jatkaa:

        "Venäjä aloittaa uusien tutka-asemien rakentamisen vuonna 2013".

        Eli tällaiset "Lisää näkyjä"-jorinat ovat siis vain vanhan jargonin uudelleen lämmittelyä.


      • Jännää....
        Radar. kirjoitti:

        Aina ehdottoman luotettava Pelästyssanomat kertoo otsakkeen Miekka Suomen kansalle 27.12.2012 seuraavanlaista stooria:

        "Venäjä tulee tarvitsemaan maata tutka-asemalleen ja saa sen Suomesta ja sen Länsi-Lapista".

        Ja sitten aina ehdottoman luotettava Pelästyssanomat jatkaa:

        "Venäjä aloittaa uusien tutka-asemien rakentamisen vuonna 2013".

        Eli tällaiset "Lisää näkyjä"-jorinat ovat siis vain vanhan jargonin uudelleen lämmittelyä.

        Tässäpä sitä perinteistä miekkahistoriaa.

        Huitsin jännää eik's vaan?


    • Niinpä'

      Jumalattoman kiva kääntyy itkujsi. Uskovilla on rauha sydämissä. Herra, tapahtukoon sinun tahtosi.

    • Plie

      Näin 11.6.2014 aamuyöstä unen: itärajantakaiset sotilaat häpäisivät Suomineidon. Lihava kenraali otti pulskaa Suomi-ikäneitoa vyötäisiltä ja rutisti itseään vasten lujaa, niin että ikäneito kapeni kovin laihaksi. Sitten kenraali käski ikäneidon tanssia pillinsä mukaan balettia, vaikka ikäneito oli lähes sata-vuotias, niin sen piti tanssahdella kuin primadonna kenraalin mieliksi, jotta tämä olisi ollut tyytyväinen... Tällaista on pakkoliitto...

    • KTS (Ei kirj.)

      "...ikäneito oli lähes sata-vuotias..."

      Hyvä juttu.
      Ei ihan joka poika tuppaa meitä liian liki.

      Toista se oli vielä 40-luvulla kun oli kosijaa ja tulijaa harmix asti sieltä sun täältä...

    • eiymmärräpieniihminen

      Sitä olen monesti miettinyt, että miksi se Jumala tätä suomen kansaa vain kurittais. miksi ei esim. ruotsia, siellhän ollaan monessa " syntiasiassa" paljon edellä missä me. Siis jos joku viisas avais mulle tätä.

      • Myös Ruotsia kuritetaan ja monia muita maita. Lopulta kurittaja Venäjä saa itse kovan rangaistuksen.


      • PolviRukoustaAamuunAsti

        Ruotsilla näyttää jo olevan synnin malja täynnä mutta Suomella on vielä aikaa Rukoilla.

        1. Sam. 16:1
        Ja Herra sanoi Samuelille: "Kuinka kauan sinä suret Saulia? Minähän olen hyljännyt hänet, niin ettei hän enää saa olla Israelin kuninkaana. Täytä sarvesi öljyllä ja mene; minä lähetän sinut beetlehemiläisen Iisain luo, sillä hänen pojistansa minä olen katsonut itselleni kuninkaan."

        Jer. 7:16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.

        Jer. 15:1 Ja Herra sanoi minulle: "Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan puoleen. Aja heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!

        Nyt Suomen aika on Rukoilla ja jos ei tee parannusta tulee sitten se mitä on ennustettu ja ilmoitettu.
        Joten Meillä on vielä aikaa j ase tulee käyttää Rukoukseen. ja PAASTOON.

        Sopimus rukouksia ja paastoa Suomen puolesta.

        Jumala kyllä pitää kirjaa ihmisen, ja kansojen synneistä, jos ne synnin maljat tulevat täyteeen tulee rangaistus ja kosto.

        ja tämä on selvästi esillä ilmetyskirjassa.
        USKOVAT eivät tahdo tehdä parannusta, mutta Jumala kovasti heitä/meitä kurittaa mutta jos se ei muuta ASENNETTA ja Mieltä, Jumala sitten antaa synninpalkan.
        se että JEESUS Itse tulee USKOVIEN lapsia tappaamaan on Puhe mitä ei voi olla kuulematta.
        Muista Ananias, se OLI JUmalan Henki joka tappoi heidät.
        Jumala on RAKASTAVA mutta myös KIIVAS Jumala.

        joten vielä, SUOMI, sinulla on aikaa tehdä parannus.


    • sarjakurittaja

      Venäjä ei taida itsekään tietää sitä,että kuinka montaa maata se joutuu kurittamaan.No,ehkäpä se selviää heillekin kun he lukevat näitä ennustuksia.Se maa joka lopultaa rankaisee Venäjää on tietysti Pohjois-Korea.Näin tämän kristallipallostani.

    • mkfdskmkmdsf

      Täytyy muuttaa sitten muualle jos jumala vain rankaisee.

    • skfsdakfss

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe