Eli se poika on mua 2-4 vuotta nuorempi mutta se on yrittänyt iskee mua jo ainakin vuoden. Se jotenkin tietää mistä mä tykkään. Se on mun siskon poikien kaverin isoveli, ja samalla niitten kaveri. Jouttais ole salassa mutta pitääkö mun kertoo sille et tykkään siitä? Mä tykkään siitä tosi paljon. Mitä luulette et se sanoo? Jos se lähentelee sen varjoissa lentosuukkoja ja jää mun kaa esim. odottaa mun siskon poikia jotka on leikkimässä. Se osaa myös puhuu sillee oudosti et kukaan muu kun mää ei tajuu sen merkitystä.
PS: se tosi söpön näköinen
Nuorempi poika
12v tyttö
1
179
Vastaukset 1
- vivika
Antakaa palaa jos tykkäätte toisistanne! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???462263Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7021489- 1061168
- 1311067
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89963- 71913
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16744- 116698
- 33694
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23608