volvo v70 lastutus

ppj

eli v 70 2.5 tdi vm-97 ajettu 320000 kannattaako lastuttaa ja onko siitä 300 euron poxista oikeasti hyötyä. kovasti kehuuvat ja itse voisi kuulemma asentaa . kokemuksia tulemaan

7

3986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hyvä.

      älä....

    • masaks

      joo,noi tollaset boxit aiheuttaa äkkiä suutin vikoja ja pummpuongelmia.

    • Kylä se auttaa

      Lastutus lisää ahtopainetta ja syöttöä ja kyllähän sillä paremmin liikahtaa.

    • v seitsämän kymmentä

      kyllähän se lastu lisää kiihtyvyyttä ja hevosvoimia.

      sulla on aika vanha auto ja aika paljon ajettu elä lastuta myy vaikka toi pois ja osta vähän uudempi v70 vähemmin ajettu ja sitten vasta

    • pentti_69

      v70 2000vm volvo hyvin kestää 560tkm ;) evry & ahto modi katti tyhjenetty ja taka pöntöt pois = 194hp/ 450nm vääntöä! hyvin liikkuu näillä muutoksillla jo 46tkm ajon verran ilman ongelmia..

    • Anonyymi

      Itse tein volvo v70 mk1 2.5tdi 98vm evrymoden ja foorumien mukaset diodit ja vastus sekä potikka. DIODIT niin ei toimi ja ilman niitä rytyttäen ja rinnan vastakkain ja malli oikea. Aattelin kokeilla diodit evryn johtoihin ennen evryä jos sit toimis kunnolla tai kai ebayn 55e boxi 2johtonen pumpunsarjan kanssa ni johot poikki ja ohjaamoon. Ei tarvis nappia painaa ja savutus lähtee ahtomodella, mitä just menos kokeileen.

    • Anonyymi

      Diodit N4148 vastakkain, 56ohm vastus, 200-250ohm potentiometri ja map-anturin 1-2 nastaan 10kohm potikka ahdoille tuo normi. Itsellä toinen 560tkm ja jäykkä kytkin sekä vakiona ostettu. Noh 220ohm vastus ja kaasupolkimeen mikrokytkin, mikä savultaan aikas iso, mut bleedaus ja 1.4ahtoja. Ahtomodea kokeilen ahtomittarin kanssa ja 300ohm vastusta, niin taitaa passeli. Se hyvä et voi vaikka 140nm/h ajaa 1/4osa kaasulla ilman evryä eli kiiihytyksiin. Ahtomoden vrm kytken napilla sillä kovat ahdot pintakaasulla ei hyvä Yli 1.5bar ei vakio välijäähyllä kannata ottaa eikä ainakaa 600tkm vakio kytkimellä. Katti tyhjä ja vissiin loppuputken saisi sivulle kattipöntön jälkeen 😅 Putki kuulemma sisällä. Tukkoon vaikka paljoa savuttas vanhasta meni ja olikin 780tkm aj ja yli 400tkm muutenkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe