Karkkikätköni täydennyspäivä lähenee

Voi gaggaah

Pikkusiskoni synttärit on huomenna. Ajattelin mursuta sika paljon karkkia ja piilottaa paskan päivän varalle! Mutta...mihin piilotan ne?? Onko teillä karkkikätköjä ja mihin ootte ne laittanu? Kuitenkin äiti sanoo "Kun syöt nyt niin tarjoat kaikille!" no vittu en. mun karkit. Ajattelin laittaa kaapin päälle, sitten ketun nahan alle jne. Miten välttäisin sen että äitini ei varaista mun karkkeja? Se syö vähän väliä mun lauantai karkit XC

3

150

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salarohmu.

No onhan noita pusseja tullut kätkettyä. Nyt on kaapissa muutama tikkari ja jääteetä, laatikostossa puolestaan on suolapähkinöitä. Niin ja taitaahan mulla olla pelilaatikossa karkkipussikin.

Kaikki henkilökohtaiset säilytystilat on sellaisia, joissa karkit ja muut herkut säilyy kyllä. Ei mun mutsilla ole mitään intressejä tonkia mun pelilootaa tai sarjakuvakaappia. Eikä se muutenkaan saa tulla mun huoneeseen, ei ainakaan ilman lupaa. Näin on ollut meillä vuosikaudet, jättää hyvän raon omille herkkuhetkille.

Muista sitten syödä purkkaa ja pestä hampaat ;) Vaikkei se poraaminen oikeesti hammaslääkärissä olekaan yhtä kauheeta kun mitä kauhutarinat kertoo.

• karkkikätköilijä

pistä niitä karkkeja tasaseen muutamaan eri piiloon että jos sulla on 1kg karkkia niin siitä 1/3osaa pussiin tasasesti tyynyliinan väliin toinen 1/3osaa johonkin vaatteiden sekaan sinne vaatekaappiin ja viimiset 1/3osaa pistät pelikoteloihin tai dvd koteloihin silleen tasasti sinne sisään ja tohon kannattaa valita ne pelit tai dvdt jota ei katsota tai pelata ja myös joku esim jos teillä on niin ulkorakennus meillä on ulkorakkenus ja olen sinne vintille sahanpuruihin haudannut nytkin yli 10litraa juomaa ja noin 5kg karkkii 7kg sipsii ja ei oo ikinä mitään löydetty pidän aina listaa mitä minulla on missäkin piilossa ja vedän yli kun olen sen kohdan syönyt kokeile

• Voi gaggaah

Mulla on nyt 3 tuplapatukkaa ja 2 Dumlea pyllyssä. Sieltä ei kukaan löydä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      162
      1073
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      737
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      129
      684
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      26
      678
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      659
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      625
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      582
    8. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      570
    9. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      570
    10. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      182
      546
    Aihe