Karkkikätköni täydennyspäivä lähenee

Voi gaggaah

Pikkusiskoni synttärit on huomenna. Ajattelin mursuta sika paljon karkkia ja piilottaa paskan päivän varalle! Mutta...mihin piilotan ne?? Onko teillä karkkikätköjä ja mihin ootte ne laittanu? Kuitenkin äiti sanoo "Kun syöt nyt niin tarjoat kaikille!" no vittu en. mun karkit. Ajattelin laittaa kaapin päälle, sitten ketun nahan alle jne. Miten välttäisin sen että äitini ei varaista mun karkkeja? Se syö vähän väliä mun lauantai karkit XC

3

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salarohmu.

      No onhan noita pusseja tullut kätkettyä. Nyt on kaapissa muutama tikkari ja jääteetä, laatikostossa puolestaan on suolapähkinöitä. Niin ja taitaahan mulla olla pelilaatikossa karkkipussikin.

      Kaikki henkilökohtaiset säilytystilat on sellaisia, joissa karkit ja muut herkut säilyy kyllä. Ei mun mutsilla ole mitään intressejä tonkia mun pelilootaa tai sarjakuvakaappia. Eikä se muutenkaan saa tulla mun huoneeseen, ei ainakaan ilman lupaa. Näin on ollut meillä vuosikaudet, jättää hyvän raon omille herkkuhetkille.

      Muista sitten syödä purkkaa ja pestä hampaat ;) Vaikkei se poraaminen oikeesti hammaslääkärissä olekaan yhtä kauheeta kun mitä kauhutarinat kertoo.

    • karkkikätköilijä

      pistä niitä karkkeja tasaseen muutamaan eri piiloon että jos sulla on 1kg karkkia niin siitä 1/3osaa pussiin tasasesti tyynyliinan väliin toinen 1/3osaa johonkin vaatteiden sekaan sinne vaatekaappiin ja viimiset 1/3osaa pistät pelikoteloihin tai dvd koteloihin silleen tasasti sinne sisään ja tohon kannattaa valita ne pelit tai dvdt jota ei katsota tai pelata ja myös joku esim jos teillä on niin ulkorakennus meillä on ulkorakkenus ja olen sinne vintille sahanpuruihin haudannut nytkin yli 10litraa juomaa ja noin 5kg karkkii 7kg sipsii ja ei oo ikinä mitään löydetty pidän aina listaa mitä minulla on missäkin piilossa ja vedän yli kun olen sen kohdan syönyt kokeile

      • Voi gaggaah

        Mulla on nyt 3 tuplapatukkaa ja 2 Dumlea pyllyssä. Sieltä ei kukaan löydä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe