IF SUOMEN YLIMIELISIN VAKUUTUSYHTIÖ

Hepuli8

Varokaa if vakuutuyhtiötä. Erityisesti työtapaturmissa olet taatusti pulassa. Yhtiö ei ole valmis korvaamaan mitään. Sama pätee matkavakutuksiin.

Yhtiö vaihtuu toiseen ensi viikolla. En tiedä onko parempi mutta huonompi on tuskin mahdollista.

Vien 5 tonniseni toiseen firmaan. Ehkä nuo joskus huomaavat mitä hyvä asiakaspalvelu merkitsee.

Neitokaiset ja klopit vaihtoon. Asiakaspalveluun ystävällisyyttä.

6

230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EtäTapiola

Vaikuttaa siltä, että luotettava vakuutusyhtiö on satuolento. Oma kokemukseni on Lähitapiolasta. Vakuutusmaksut ovat kelvanneet yhtiölle hyvin yli 10 vuoden ajan, mutta kun yhtiön pitäisi korvata maksamieni vakuutusmaksujen perusteella vahinko, niin näin se ei kuitenkaan mene. Erinomainen liiketoimintamalli. Vakuutusmaksujen vastineeksi saa... ei mitään.

Matkapuhelinvarkauden yhteydessä yhtiön päätös oli "ei", koska matkapuhelin olisi voinut myös pudota... kyllä vain. Tätinikin voisi olla setä, jos hänellä... Valitettavasti varkauksiin ei useinkaan liity elokuvamaailman dramatiikkaa "ottakaa varas kiinni".

Mitä tästä opin... Lähitapiolan painettuun sanaan ei voi luottaa enkä voi siten suositella kyseisen mielestäni Suomen ylimielisimmän vakuutusyhtiön kotivakuutusta kenellekään.

• Littleiceteddy

If Vakuutusyhtiö Jättää myös kotivakuutusvahingot korvaamatta laajasta kotivakuutuksesta, jonka pitää ehtojen mukaan korvata lähes kaikenlaiset vahingot. Ja on kallis. Pyrkii mukamas Suomen parhaaksi. Äänestin pari vuotta sitten terveillä jaloillani kyseisestä vakuutusyhtiöstä, kun rupesi myös rikolliseksi; petti vakuutusmaksuilla ensin ja katkoi ja rikkoi vakuutussopimuksia vakuutuksissa, jotka oli jo maksettu etukäteen. Jätti rahat palauttamatta. Joten ehkä Suomen rikollisin vakuutusyhtiö, vaikka luotettavaa ja vastuullista yhtiötä, josta voisi sanoa, rahalleen saa vastinetta, en ole vieläkään löytänyt. Työtapaturmat on jostain vakuutuksesta ja kaikista voimassa olevista ja ne kattavista korvattava aina - jokin katto yhteissummalla vain lienee.

• Tyhmyydelläeirajoja

"Jättää myös kotivakuutusvahingot korvaamatta laajasta kotivakuutuksesta, jonka pitää ehtojen mukaan korvata lähes kaikenlaiset vahingot."

Tutustukaa hyvät ihmiset vakuutuksen ehtoihin. Mikään vakuutus ei koskaan korvaa kaikkea. Prkele - sitä varten ne ehdot on olemassa, että niissä kerrotaan mitä korvataan ja mitä EI KORVATA.

Sitten kun omat epärealistiset odotukset eivät täyty, niin yhtiöt ovat roistoja, rikollisia, epäluotettavia ja vastuuttomia.

• Ei.pidä.paikkaansa

"Mikään vakuutus ei koskaan korvaa kaikkea."
        Jaa... Aika vahvasti sanottu. If-yhtiöstä ottamani matkavakuutus korvasi kaukomatkallani saamastani ruokamyrkytyksestä koituneet hoitokulut viimeistä senttiä myöten. Joten ainakin tässä tapauksessa yhtiö korvasi kaiken.

• 25256

Meillä on koti- ja matkavakuutus ja pari vahinkotapahtumaa on sattunut eikä minkäänlaisia ongelmia kummassakaan - korvaus on tullut mukisematta ja nopeasti.

• pöntöt
        Ei.pidä.paikkaansa kirjoitti:

"Mikään vakuutus ei koskaan korvaa kaikkea."
        Jaa... Aika vahvasti sanottu. If-yhtiöstä ottamani matkavakuutus korvasi kaukomatkallani saamastani ruokamyrkytyksestä koituneet hoitokulut viimeistä senttiä myöten. Joten ainakin tässä tapauksessa yhtiö korvasi kaiken.

Ihan oikeinhan se on sanoa, että "mikään vakuutus ei koskaan korvaa kaikkea". Vakuutusehdoissa on sitten lueteltu se, mitä ei korvata. Mutta kun moni vakuutuksen ottaja on niin pönttö, että ei tutustu vakuutusehtoihin vaan vain "luulee", että kun on vakuutus, niin kaikesta saa korvauksen.

Mulla on aina ollut kaikki vakuutukset IF:ssä ja hyvin on korvannut kaksi tapaturmaa, matkalla sattunenn varkauden ja jopa pakastimen sulamisen (korvasi kaikki pilalle menneet ruuat) kun kummipoika oli leikkinyt pakastimen eri värisillä nappuloilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      359
      1938
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1597
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1423
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1330
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      889
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe