dino ongelma

jurassicparkboy4ever

tulin just saksasta ja kun purin matka tavarat niin huomasin että yks mulle tosi tärkee dinosaurus lelu on jääny sinne frankfurtin lento kentälle. Dino on tosi kiva ja haluun sen takasin. Se on vihree ja näyttä vähän toistoorin tyranno sauros reksiltä. Mitä teen et saan dinon takasi?

8

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jurassicparkboy4ever

sen nimi on tontti-tauno

• Et mitenkään. Se dino on nyt siivoojan toimesta roskiksessa.

• ttyy65t

Soita sinne ja pyydä postittamaan se.

• Sehr geehrte Herren,

ich bin ein Schüler und leider habe ich ein geliebter Dino-Spielzeug in Ihrem Flughafen verloren - grün, ähnlich ein Tyrannosaurus rex, etwa [tähän kirjoitat numeroin arviosi sauruksen koosta] cm lang. Ist es möglich, dass jemand es gefunden hat und es in Ihrem Fundbüro steht? Möchte ich Ihnen bitten, dass Sie in diesem glücklichen Fall es mir senden könnten? Meine Addresse ist [tähän kirjoitat osoitteesi].

Mit freundlichen Grüssen [tähän kirjoitat nimesi].

Pane koko ylläoleva sähköpostiin osoitteella [email protected] niin kukapa tietää vaikka onnistuisi. Saksalainen ajattelutapa tuottaa joskus yllättävän myönteisiä yllätyksiä - jos lelu on kadonnut, en ihmettelisi vaikka saisit korvaukseksi jotain muuta pienehköä tavaraa.

Käännökseni on niin korrekti ja saksalaistapaan niin liioitellun kohtelias kuin lukiossa saksaa oppineena sain tuosta vain aikaan. Hiski Harjasusi oikoluki ja korjasi.

• Metal4Life

HEVISAURUS! EEEEEEEEIIII! D':

• Heavy spirit

Hevisaurus pilaa hevin.

• Jurahevin kuninkaat
        Heavy spirit kirjoitti:

Hevisaurus pilaa hevin.

No ei tod. pilaa, kun vaan vahvistaa sitä. Oppii jo kakarat kuuntelemaan nuorella iällä metallia!

• Katkera99

Itse olen ainakin katkera siitä että kun mä olin pieni ainoita lapsille suunattuja kappaleita tekivät: Smurffit, Rölli ja Ella ja Aleksi...

Olisin muuten ollu suurin Hevisaurusfani mut mä kyl tyydyin Teräsbetoniin ja senaikaiseen euroviisuvoittajaan Lord:iin.

Sitä mä 7vnä kuuntelin ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      146
      1100
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1055
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      807
    5. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      788
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      69
      785
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      735
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      720
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      652
    Aihe