Kaipaan jotain piristystä tähän yksinäiseen iltaan/yöhön,
etten vaan piehtaroisi pelkässä ikävän tunteessa.....
Saa laittaa perinteisiäkin sananlaskuja tai sanontoja
tai sitten kaksimielisiäkin juttuja, mitä vaan, kaikkia olis kiva lueskella :-)
Aloitan vaikka tällä:
Parempi yksi ruuvi kireällä kuin viisi löysällä :-)
Hauskoja sanontoja kehiin...!
23
2185
Vastaukset
- vitsiksi
Mikä oli kärpäsen viimeinen sana, taidan olla lätkässä?
- Svedut osaa
Vanhoilla pukeilla on jäykät sarvet.
- sinkku-
parempi yksin kuin huonossa suhteessa :)
- Sever Suhonen ; )
Elä hupata joutavoo! : )
- ermerkkit
Harmittaa, kuin pientä oravaa, jolla on käpy jäässä ja hammas poikki.
- tässäpä_
Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään
ja sitä molempiin, joka unohtaa. - samavanhaviisaus
Aivan samoin menee sanonta, vanhojen säästelystä: joka rahojaan säästelee, siltä rahat pois!
- totta tuokin
Oppia ikä kaikki.
Ikävä oppia kaikki. - suomalainen sanonta
viiksi väärää ja vaaksa vaaraa
- yx kutale
Pannaa ramppa kalakattammaa.
- sano nygårdin petri
ilman hauskaakin voi olla viinaa.
- Sever Suhonen ; )
Ei tiijjä ennee riemustaa, enempee kuv vanaha pierustaa..hih! : )
- onse niinkin
NIIN MAKAA, KUIN PETAA
- onhan se
Elämä on ihmisen parasta aikaa- sano Matti Nykänen
- tähtitaivas,.,.,
parempi tossun alla , kuin taivasalla
- tuoonparempi
tähtitaivas,.,., kirjoitti:
parempi tossun alla , kuin taivasalla
Parempi kengät jalassa, kuin tossut alla!
- böle1
Juhani Kontiovaaran sitaatteja 1. tuotantokaudella[muokkaa]
Kiina - antoi maailmalle jättiläispandan mutta vei ikävästi Tiibetin. Kiinalaiset ovat nyt täällä. Heitä on edelleen kadoksissa lähes kaksikymmentä. Kyösti Pöysti, komisario ja erittäin hyvä ystäväni on pyytänyt minua vetoamaan teihin, arvoisat kansalaiset: kaikki näköhavainnot kiinalaisista saa soittaa tähän numeroon. Että eiköhän vietetä huomenna oikein sellanen "Löydä kiinalainen" -päivä. Arvokkuudella tietenkin.[34]
Ja jo ihan siitäkin syystä pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista.[3]
Huomenta ja lässynlää, läpäti läpäti läpäti lää, lää.[4]
Joo joo, laita mainos jo nyt. Tulee huomisessa Aamu-TV:ssä otsikolla "Oikeus arvokkaaseen vanhuuteen", tai vaihtoehtoinen otsikko "Pitäisikö heitä lääkitä väkisin?". Ei päätetä vielä, juttu elää yhä. Käyttistä, käyttistä, ai jumalauta mitä käyttistä![4]
Ja meillä on sykkyrästä tässä oikein kuva, saisko sen kameraan?[7]
Tää on sikälikin jännä kirja, että tässä ei lue mitään. (Palmgren-Palmgren: Joo ei lue tosissaan...se on sen opetus.) Heittää pallon lukijalle. Hieno idea. Hei, mä luen tän heti! (Palmgren-Palmgren: Odotas, odotas, mä näytän sulle hyvän kohdan tosta)[8]
Ilo ja talo. Kivat erikseen, yhdessä syntiä. Ai jumankekka.[9]
Selittämättömän hyvää huomenta![10]
Harrastus, jokainen ihminen tarvitsee harrastuksen. Harrastus säteilee ihmisen arkeen kivasti, odottaa työpäivän jälkeen palkintona ja tuo sisältöä elämään - böööleee
Marjukka, mä olen viime aikoina käynyt saamarin monilla treffeillä, joten mä kysyn suoraan: olet sä läheisriippuvainen, tai kiinni edellisessä suhteessa? Entä olet sä nisti? Juotsä liikaa? Keskeytteletkö sä toisia ihmisiä? Nauratko sä omille jutuilles? Haluatko sä aina kännissä laulaa Aikuista naista? Käytätsä hymiöitä? Oletko sä nähnyt Amélien sata kertaa eikä riitä? Oletsä hullu? Sairaalloisen mustasukkanen? Oletsä Shania Twain -fani? Onks sulle orvot koirat jotenkin loputtoman tärkeitä? Onks sulla kuppa, ebola tai ootsä jotenkin muulla tavalla sekasin?
- pertti.
sun jutut uppoo nyt muhun aivan liian hyvin, apua, nyt äkkiä piiloon, tiedät musta kaiken vaikka en yhtään tiedä kuka olet. voi hitto mikä tyyppi, oot mahtava!
- Stadin Kingi
Pää kii nyt skidit ja tsitatkaa lungisti, ku vaari taas snadisti kelaa, millasta oli silloin ku vaari oli nuori karju..Vaarin tsengois oli kapeet kärjet ja raudoitukset botnes. Niit sanottiin spittareiks ja kopis kliffasti, ku vaari steppaili Stadin kartsoilla. Kaikki friidut diggas vaarii..Hei, kloddit, mitä te goisaatte, ku vaari bamlaa tälläsii mielenkiintosii juttui? HÄ?
- pdhjys
.......and last, but not least......
"Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua"
Kyösti Pöysti
Pasila - yx kutale
Yö o nukkumist varte. Nii jot hyvvee yött, elekkeehä kukkuko liia myhhää. ; )
- :;:;:
* If you drink alcohol, you're alcoholic, but if you drink fanta, you're fantastic.
* Varmin todiste siitä, että avaruudessa on elämää on se, että meihin ei ole otettu yhteyttä.
* Niin metsä vastaa kuin hallusinaatiot haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517223Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425042HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012803- 1532129
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321756Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401658- 201647
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4081591mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111387Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121347