Tosiasiat esille!!

Pikkug_fanittaja forewewer

1. Pikkug:llä on ulkonäköä [pojat:kateus]
2. G on monen idoli/rakas [pojat: kateus]
3. G tekee mahtavaa musiikkia josta ERITYISESTI TYTÖT TYKKÄÄ [pojat:kateus]
4. PIkkug:llä on kaunis hymy :) [pojat:kateus]
5. PIkkuG hurmaa tyttöjen sydämmet [pojat:kateus]
6. G ON PARAS!!! [kateus erityisesti POJAT]
7. tajuatteko?? pikkug on paras forewer? [kateus, pojat]


NONNII!! ELI POJAT INHOO G:TÄ KOSKA TYTÖT TEKEE HEIDÄT KATEELLISIKSI!! G HURMAA KAIKKI!! ELI syy on sana jota tulin sanottua aika monesti eli




KATEUS!!!!!!!!!!!!!!!!

26

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinja

      huom. ainakin ne pojat jokka koko ajan valittaa siitä

      • .-.

        niinpä!!!


    • AjGujn3N

      Tuo on tosi kuin vesi, vaikka KENESSÄKÄÄN TÄÄLLÄ EI OLE MIESTÄ MYÖNTÄMÄÄN SITÄ!

      Muahahahahahahhaaaa!!

    • HAHAHAHA

      Kuinka monta kertaa se pitää teille sanoa että me emme ole kateellisia. Olen vaikka kuinka monessa topicissa perustellut miksi pikku G on paska, joten ne tulee tässä vielä rautalangasta vääntäen:

      Pikkug_fanittaja forewewer fanin väitteet:

      "1. Pikkug:llä on ulkonäköä [pojat:kateus]"

      Minulle on ihan sama miltä pikku G näyttää, mutta musiikkia se ei osaa tehdä, pikkutytöt ja muut pissikset ihastuu g:n naaman ja kovan äänen takia siihen vaikka sen musiikki on syvältä, joten he ovat niin ihastuneita siihen että pitää sanoa meitä kateellisiksi, kun me emme pidä sen musiikista.

      "2. G on monen idoli/rakas [pojat: kateus]"

      Olkoot vaan mutta musiikkia ei pikku gay osaa tehdä, ja jos pikku G on jonkun tytön idoli, en ole nähnyt ketään kuka olisi geelle kateellinen sen takia, joten perusteleppa tämä väite.

      "3. G tekee mahtavaa musiikkia josta ERITYISESTI TYTÖT TYKKÄÄ [pojat:kateus]"

      Pikku G ei osaa tehdä pätkääkään hyvää musiikkia, mutta pikku G on pelkällä naamallaan ja nuorella iällään saanut nämä pissikset hullaantumaan hänestä niinkuin mä aiempana selitin.

      "4. PIkkug:llä on kaunis hymy :) [pojat:kateus]"

      Perusteleppas tuo. Tuo oli täysin kesittyä.

      "5. PIkkuG hurmaa tyttöjen sydämmet [pojat:kateus]"

      Mitä tekemistä hurmaamisella on hyvän musiikin kanssa, me emme pidä G.stä koska se ei osaa tehdä musiikkia, eikä sen takia että se hurmaisi nämä tietämättömät pissikset.

      "6. G ON PARAS!!! [kateus erityisesti POJAT]"

      Voi voi kun se EI ole paras. Pikkutytöt ja pissikset eivät tiedä mitään hyvästä musiikista, vaan ostavat ulkonäön ja muodin mukaan g:n levyjä. Levyjähän ostetaan hyvän musiikin takia, eikä minkään hyvän naaman tai muodin tai iän takia, mutte te pissikset ette sitä tajua vaan väitätte jääräpäisesti vastaan.

      "7. tajuatteko?? pikkug on paras forewer? [kateus, pojat]"

      miksi toistat tätä samaa paskaa?

      Ja nyt olemme samassa pisteessä kuin alussa, että se että me emme tykää G:stä johtuu siitä että se ei osaa tehdä musiikkia, mutta te pissikset ette kestä kuulla pienintäkään kritiikkiä muilta, vaan pitää alkaa jauhaa paskaa etä me olisimme kateellisia vaikka emme ole, Pitää teidän puhua paskaa kun ei muuta keksitä. Kuinka helvetin monta kertaa se pitää teille selittää. Tämä vain todistaa sen että olette pissiksiä tai pikkutyttöjä.

      JOTEN! haluan että Pikkug_fanittaja forewewer tulisi perustelemaan nuo naurettavat väitteensä, kun minusta tuntuu että he ovat keksittyjä.

      Ei, ei ja vielä kerran ei, syy ei ole kateus, vaan pikku g:n musiikki on kaupallista paskaa joka menee vain tyttöpissiksille, syitä selitin aiempana. kyllä minä tiedän.

      • Pikku G on OK!

        "2. G on monen idoli/rakas [pojat: kateus]"

        "Olkoot vaan mutta musiikkia ei pikku gay osaa tehdä, ja jos pikku G on jonkun tytön idoli, en ole nähnyt ketään kuka olisi geelle kateellinen sen takia, joten perusteleppa tämä väite."

        NONIIN, ELI PERUSTELEN TUON VÄITTEESI!
        Kysyn vaan, minkäs ikäinen olet?
        Pystytkö itse 15-18 vuotiaana muka myymään platinaa, OMASTA LEVYSTÄSI!!!!
        huomioikaa: PIKKU G ON VASTA 15-18 vuotias!
        Ja aika moni on kateellinen, kun G osaa hurmata!


      • AliG

        ,että musiikki on makuasia. Siitä voi riidellä, mutta eipä se siitä muuksi muutu.

        elikkä, rakas ystävä herra HAHAHAHA tietenkään en voi kieltää sinua tai pysty kieltämään sinua osallistumasta keskusteluihin, mutta säästäisit paljon näppiksiäsi ja aikaa jos et koko ajan laittaisi vastaväitteitä (esim. "ei se osaa tehdä musiikkia. se on paska)

        Onhan ihan mukavaa tietysti kun tännekkin saatii eloa, mutta... no samahan tuo tietysti.. sen vain sanon, että musiikki on makuasia johon ei voi vaikuttaa. Joten siis on myöskin turhaa riidellä siitä. Jonkun mielestä ehkä hauskaakin, mutta kuitenkin turhaa.


      • HAHAHAHA
        AliG kirjoitti:

        ,että musiikki on makuasia. Siitä voi riidellä, mutta eipä se siitä muuksi muutu.

        elikkä, rakas ystävä herra HAHAHAHA tietenkään en voi kieltää sinua tai pysty kieltämään sinua osallistumasta keskusteluihin, mutta säästäisit paljon näppiksiäsi ja aikaa jos et koko ajan laittaisi vastaväitteitä (esim. "ei se osaa tehdä musiikkia. se on paska)

        Onhan ihan mukavaa tietysti kun tännekkin saatii eloa, mutta... no samahan tuo tietysti.. sen vain sanon, että musiikki on makuasia johon ei voi vaikuttaa. Joten siis on myöskin turhaa riidellä siitä. Jonkun mielestä ehkä hauskaakin, mutta kuitenkin turhaa.

        Minua ärsyttää se että nämä G:n fanit puhuvat meistä paskaa että olisimme kateellisia, kun minä ainakaan en ole.


      • PikkuMikko

        Mahtavaa, HAHAHAHA!
        En olisi pystynyt perustelemaan väitteitä itse paremmin, sinulla tuo sanan säilä onkin hyvin hallussa.

        Kateellisia sille mukajulkulle? Ei helevetti, jotain rajaa..


      • jape
        Pikku G on OK! kirjoitti:

        "2. G on monen idoli/rakas [pojat: kateus]"

        "Olkoot vaan mutta musiikkia ei pikku gay osaa tehdä, ja jos pikku G on jonkun tytön idoli, en ole nähnyt ketään kuka olisi geelle kateellinen sen takia, joten perusteleppa tämä väite."

        NONIIN, ELI PERUSTELEN TUON VÄITTEESI!
        Kysyn vaan, minkäs ikäinen olet?
        Pystytkö itse 15-18 vuotiaana muka myymään platinaa, OMASTA LEVYSTÄSI!!!!
        huomioikaa: PIKKU G ON VASTA 15-18 vuotias!
        Ja aika moni on kateellinen, kun G osaa hurmata!

        Pikku G pääsi pelkällä tuurilla pintaan! Sen jonku tupakkaräppinsä ansiota... Kamalaa paskaa... Eli siis G on loinen joka elää muiden tekemällä duunilla!


      • Gustav Graves

        Hehee... Loistavaa... Tuo on muuten HYVIN TOTTA!


      • ....
        HAHAHAHA kirjoitti:

        Minua ärsyttää se että nämä G:n fanit puhuvat meistä paskaa että olisimme kateellisia, kun minä ainakaan en ole.

        yhyy, meistä puhutaan paskaa,yhyy...;( puhuttehan teki pikku g:eestä paskaa!!! ja se on muute pikku G eikä mikään vi***n GAY !!!
        nii jos ette sattunu tietää,...


      • jape
        .... kirjoitti:

        yhyy, meistä puhutaan paskaa,yhyy...;( puhuttehan teki pikku g:eestä paskaa!!! ja se on muute pikku G eikä mikään vi***n GAY !!!
        nii jos ette sattunu tietää,...

        yhyy, G:stä puhutaan paskaa, yhyy.


      • AliG
        HAHAHAHA kirjoitti:

        Minua ärsyttää se että nämä G:n fanit puhuvat meistä paskaa että olisimme kateellisia, kun minä ainakaan en ole.

        Että yhälailla näitä faneja ärsyttää sinun "pissis"-kommenttisi kuin sinua nuo kateellisuus-kommetit...?

        Vaikka et olisikaan kateellinen asiat voidaan esittää paljon paremmin kuin mitä itse olet esittänyt.
        Kommenttisi lietsovat vain "sotaa".









        :)) hymyä päivään ja elämään... ei sen tarvitse niin vakavaa olla...


      • ansku_*
        jape kirjoitti:

        Pikku G pääsi pelkällä tuurilla pintaan! Sen jonku tupakkaräppinsä ansiota... Kamalaa paskaa... Eli siis G on loinen joka elää muiden tekemällä duunilla!

        sori nyt mut pikku g voitti radio mafian kilpailun eikä siinä todellakaan pärjänny pelkälä tuurilla! Pikku g on ansainnut suosionsa.


      • jape
        ansku_* kirjoitti:

        sori nyt mut pikku g voitti radio mafian kilpailun eikä siinä todellakaan pärjänny pelkälä tuurilla! Pikku g on ansainnut suosionsa.

        ...ennen oli niin mutta nyt G antaa tuottajien tehdä kaiken.


    • pikku_g_fani

      se on huippu hyvä! ja livenä tuplasti parempi!!

    • jape

      Tosiasiat sulla on perseessäs! Totuus on se, et Pikku G ei vaa oo räppii nähnykkää... Tietysti jotkut on kateellisiiki, mut ne on vaa sellasii, joilla ei oo itsekunnioitusta. Suuri osa miehistä omaa niin hyvän itsekunnioituksen, ettei tarvii pelätä sitä, että joku pikkumies tulee ja vie sun naisen. Ja lopettakaa ny siitä helvetin kateudesta puhuminen! Onks se teidän ainoo puolustuskeino?

      • !!!!!!!!!

        Lopeta sä tuo pissis juttu! pikku g on ihan okei mut mä en TODELLAKAAN ole mikään pissis!!!!!


      • jape
        !!!!!!!!! kirjoitti:

        Lopeta sä tuo pissis juttu! pikku g on ihan okei mut mä en TODELLAKAAN ole mikään pissis!!!!!

        En muistaakseni ole haukkunut ketään pirkoksi...


    • minä

      Toi on just tota 12 vuotiaiden pikku teini tyttöjen perusteluu että miks suurinosa vihaa pikku G:tä.
      En oo viel tavannu yhtää yli 15 vuotiast muijaa joka ois sanonnu et pikku G on hyvä.

    • paras

      ootko vähä pim pom hei pikku g on paska raimmsi on parempi niinku cheek ja skandaali ja ezkimo loppu.........in ever..............................................................

    • *naur*

      noist jutuist kyl saa hyvät naurut!! ainaki HAHAHAHA! voih sua raukkaa! kaikkiko on pissiksii jotka kuuntelee räppii/pikku g:tä? kyl taitaa sulla olla jotai pieles.. ja sulle MINÄ.. mä oon 16 ja sanon et PIKKU G ON HYVÄ! ja tunnen monta 15-18--> vuotiasta ketkä myös digaa pikku g:tä.. ja jape muut.. ei kateus oo puolustuskeino. ei oo mitää puolustuskeinoo! jos ei jotkut tykkää ni sit ei tykkää! MAKUASIA!
      oikeest ei voi muuta ku nauraa!! plus te fanittajat.. vaik pikku g on hyvännäkönen ja niin päin pois nii älkää jaksako koko ajan hokee kuin ihana se on! alkaa jo vähitellen ottaa päähä! ja aliG sanoit aikas hyvi siin sun tekstis!
      joten ei se oo niin vakavaa!

    • Anti Pikkug_fanittaja forew...

      1. Pikkug:llä ei ole ulkonäköä [tytöt:pissismi]
      2. G on monen idoli/"rakas" [tytöt:pissismi]
      3. G tekee kamalaa musiikkia josta ERITYISESTI TYTÖT TYKKÄÄ [tytöt:pissismi]
      4. PIkkug:llä ei ole kaunis hymy[tytöt:pissismi]
      5. PIkkuG hurmaa tyttöjen sydämmet [tytöt:pissismi]
      6. Pikkug_fanittaja forewewer ei osaa kirjoittaa [Pikku G:n vihaajat:naurua]
      7. G ON SYVÄLTÄ!!! [kieltäminen erityisesti TYTÖT]
      8. tajuatteko?? pikkug ei ole paras? [herneet nenään, tytöt]
      9. Pikkug_fanittaja forewewer esittää tyhmiä päätöksiä [Pikku G:n vihaajat:naurua]
      10. Pikkug_fanittaja forewewerin ainoa puolustus on kateus [Pikku G:n vihaajat:naurua]



      NONNII!! ELI TYTÖT RAKASTAA G:TÄ KOSKA HEILLÄ EI OLE POKKAA EROTTUA MASSASTA!! ELI syy on sana jota tulin sanottua aika monesti eli




      PISSISMI!!!!!!!!!!!!!!!!

    • hevi äijä

      kuules se pikku g on mun mielest ihan paska laulaja.sen biisit on nii perseest että.sillä on huono ulko näkö.se hurmaa vaan itsensä huonoksi laulajaksi

      • Blackdeath

        erottua massasta.


      • -just me-
        Blackdeath kirjoitti:

        erottua massasta.

        joo-o,toi Pikkug fanittaja kyl väittää koko ajan et kaikki on kateellisii Pikku Geelle,siis hyi helvetti!Mist sille muka vois olla katteellinen...Sitä paitsi,kun joku väitti jossain viestissä et joku väitti(aika sekavaa xD) et kaikki ketä kuuntelee pikku geetä ja rappii on pissiksii,se ei kyl sanonu nii!se sanos vaan et kaik ketä kuuntelee pikku geetä on pissiksii(KANNATAN!) mut se ei puhunu rapist mitään.By the way,kaikki tytöt ei tykkää pikku geest,yhes viestis vähän sinne suuntaan vihjailtiin,itekki oon tyttö enk'ä tiä yhtään huonompaa laulajaa ko pikku gee,kuuntelen ennemmin vaik koko päivän ISKELMÄÄ!*kiittää ja kumartaa*


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe