Historiikki

mbn.j.jb

12

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyynikki connection

Jussi "Jalla-aho" Jalonen ei tässä kaikessa ole ollut mikään puolueeton tarkkailija vaan mitä ilmeisimmin hyvinkin aktiivinen toimija, joten Jalosen "raborttiin"/"rebortaashiin" kannattaa suhtautua sen mukaisella skeptisyydellä.

• Hommawatch

Sehän on ollut ihan tandempyörä tämä Mäksy/Jallis-kaksikko alusta lähtien. Reinot vaan eivät sitä tajunneet.

• Päällikkö, Tre
        Hommawatch kirjoitti:

Sehän on ollut ihan tandempyörä tämä Mäksy/Jallis-kaksikko alusta lähtien. Reinot vaan eivät sitä tajunneet.

Eivätkä suurin osa hommalaisista ylipäätään, mutta koskas idiootit olisivat mitään tajunneetkaan?

Ei muuta, jatketaan!

• Mille JM-K nauraa?
        Päällikkö, Tre kirjoitti:

Eivätkä suurin osa hommalaisista ylipäätään, mutta koskas idiootit olisivat mitään tajunneetkaan?

Ei muuta, jatketaan!

Saako Päällikkö jotain perverssiä tyydytystä siitä, että onnistui manipuloimaan kymmenet - tai sadat? - ihmiset tekemään vuosia turhaa työtä ja hukkaamaan koko sen ajan elämästään?

• JM-K, Tre
        Mille JM-K nauraa? kirjoitti:

Saako Päällikkö jotain perverssiä tyydytystä siitä, että onnistui manipuloimaan kymmenet - tai sadat? - ihmiset tekemään vuosia turhaa työtä ja hukkaamaan koko sen ajan elämästään?

Juuri siitä on kysymys.

Jatkakaa!!!

• Suuri Unelma
        JM-K, Tre kirjoitti:

Juuri siitä on kysymys.

Jatkakaa!!!

Sinä päivänä jolloin kansallismieliset ottavat Suomessa vallan hyytyy Päällikön virnuileva hymy vihdoinkin!

• Päällikkö ihan itse!
        Suuri Unelma kirjoitti:

Sinä päivänä jolloin kansallismieliset ottavat Suomessa vallan hyytyy Päällikön virnuileva hymy vihdoinkin!

"Sinä päivänä jolloin kansallismieliset ottavat Suomessa" = sinä päivän jolloin lehmät lentävät.

BUAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!

• Reino oli oikeassa
        Päällikkö ihan itse! kirjoitti:

"Sinä päivänä jolloin kansallismieliset ottavat Suomessa" = sinä päivän jolloin lehmät lentävät.

BUAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!

Vaan eipä koskaan kuulunut sitä paljon etukäteen mainostettua paljastuskirjaa Muutoksen, Homman, Halla-ahon ja Soinin kulissien takaisista kuvioista 2009-2010. Päälliköllä ei ollut kylliksi munaa. Tyhjän puhuja. Säkki ilmaa. Kupla joka puhkesi. Ja onhan toisaalta totuus Muutos-fiaskosta Päällikön kannalta... Yksinkertaisesti nolo.

• Päällikkö itse
        Reino oli oikeassa kirjoitti:

Vaan eipä koskaan kuulunut sitä paljon etukäteen mainostettua paljastuskirjaa Muutoksen, Homman, Halla-ahon ja Soinin kulissien takaisista kuvioista 2009-2010. Päälliköllä ei ollut kylliksi munaa. Tyhjän puhuja. Säkki ilmaa. Kupla joka puhkesi. Ja onhan toisaalta totuus Muutos-fiaskosta Päällikön kannalta... Yksinkertaisesti nolo.

Ei kuulunut eikä kuulu, sillä tehtiin Halliksen ja Soinin kanssa sellainen diili, että unohdetaan nyt toistaiseksi nuo jännät pikku muuvit, mitä tässä takavuosina nähtiin.

Minulle tuo sopii mainiosti, sillä saan tästä ihan hyvin rahaa. Ja mielihyvää, kun Reino ja muu paskasakki kuumeisesti yrittävät kiljun polttamilla aivoillaan järkeillä, että mitä ihmettä tässä oikein tapahtui. Jos tapahtumista kirjoittaisi oikein kirjan, niin reinolaiset saattaisivat ymmärtää tapahtumat. Joku heistä nääs osaa ehkä lukea.

• Reino nakkikioskilta
        Päällikkö itse kirjoitti:

Ei kuulunut eikä kuulu, sillä tehtiin Halliksen ja Soinin kanssa sellainen diili, että unohdetaan nyt toistaiseksi nuo jännät pikku muuvit, mitä tässä takavuosina nähtiin.

Minulle tuo sopii mainiosti, sillä saan tästä ihan hyvin rahaa. Ja mielihyvää, kun Reino ja muu paskasakki kuumeisesti yrittävät kiljun polttamilla aivoillaan järkeillä, että mitä ihmettä tässä oikein tapahtui. Jos tapahtumista kirjoittaisi oikein kirjan, niin reinolaiset saattaisivat ymmärtää tapahtumat. Joku heistä nääs osaa ehkä lukea.

Miltä tuntuu pönkittää status quota? Tunteeko Päällikkö ylpeyttä roolistaan yhteiskunnan pysähtyneisyyden tukipylväänä? Ja eikö Halla-aho ole lainkaan huolissaan siitä, että muutaman vuoden takainen Päällikkö-operaatio kompromettoi hänetkin? Ei niin että Halliksen eteen vuosia palkatonta työtä tehneet hommareinot pystyisivät sen itselleen myöntämään, mutta...

• Päällikkö itse
        Reino nakkikioskilta kirjoitti:

Miltä tuntuu pönkittää status quota? Tunteeko Päällikkö ylpeyttä roolistaan yhteiskunnan pysähtyneisyyden tukipylväänä? Ja eikö Halla-aho ole lainkaan huolissaan siitä, että muutaman vuoden takainen Päällikkö-operaatio kompromettoi hänetkin? Ei niin että Halliksen eteen vuosia palkatonta työtä tehneet hommareinot pystyisivät sen itselleen myöntämään, mutta...

Hyvältä. ;)

• eikaitätä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4318
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      138
      3032
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2352
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      45
      2264
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1852
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1549
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      148
      1384
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe